محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر و مولود چاوش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه درباره روابط دوجانبه و مسائل مشترک رایزنی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیران خارجه مصر و عربستان در قاهره با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر و وزیر کار عراق با یکدیگر دیدار و درباره نحوه استقرار کادر درمان هلال احمر ایران در کشور عراق رایزنی کردند.
مشاور امنیت ملی عراق و سفیر ایران در بغداد در جریان دیداری بر ضرورت تداوم همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کردند.
به گفته مشاور وزیر ورزش، در جریان اجلاس وزرا و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو مذاکراتی با مقامات ترکیه به منظور دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال دو کشور طی سال آینده میلادی انجام شد.
وزیران خارجه آمریکا و قطر در حاشیه نشست وزارتی میان آمریکا و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با یکدیگر دیدار کردند.
پادشاه اردن در جریان دیدار با اعضای کنگره آمریکا در خصوص مسأله فلسطین و آخرین تحولات منطقه بحث و تبادل نظر کرد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با رئیس جمهور این کشور تحولات سیاسی عراق و منطقه را مورد رایزنی قرار داد.
در دیدار وزیر خارجه بحرین با یک هیئت پارلمانی اوکراینی موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیران امور خارجه روسیه و عربستان در مسکو دیدار و رایزنی کردند.
وزیر خارجه قطر در دیدار با همتای آلمانی روابط دوجانبه و تحولات بین المللی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
وزرای خارجه ایران و موریتانی به گفتگو و تبادل نظر در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور پرداختند.‌
محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات  و قاسم جومارت توقایف رئیس جمهور قزاقستان امروز سه شنبه در کاخ الوطن در ابوظبی، پایتخت امارات دیدار کردند.
رئیس ائتلاف دولت قانون و محمدکاظم آل صادق سفیر ایران در عراق با هم دیدار و درباره روابط دو کشور و افزایش سطح همکاری ها رایزنی کردند.
رئیس ائتلاف دولت قانون و محمدکاظم آل صادق سفیر ایران در عراق با هم دیدار و درباره روابط دو کشور و افزایش سطح همکاری ها رایزنی کردند.
مشاور امنیت ملی آلمان که به بغداد سفر کرده است با همتای عراقی خود دیدار و درباره تداوم هماهنگی و همکاری میان برلین و بغداد در زمینه مبارزه با تروریسم و تبادل اطاعات رایزنی کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با رئیس دیوان عالی روسیه، بر توسعه همکاری بین نهادهای قضائی و ناظران حسن اجرای امور دو کشور تاکید کرد.
رئیس جمهوری عراق در حاشیه نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر با محمد بن مبارک آل خلیفه، نماینده پادشاه بحرین دیدار و گفتگو کرد.
کاخ سفید از دیدار و رایزنی رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داد.
دبیر کل اتحادیه عرب در جریان دیدار با نخست وزیر عراق در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل بر اهمیت برون رفت این کشور از بحران سیاسی تاکید کرد.
روزنامه یسرائیل هایوم نوشت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تصمیمی برای دیدار با یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک ندارد.
منابع لبنانی از رایزنی طلال ارسلان رئیس حزب دموکراتیک لبنان با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان خبر دادند.
وزارت خارجه قطر از دیدار و رایزنی وزیر خارجه این کشور با همتای کویتی او خبر داد.
مقامات رژیم صهیونیستی از رایزنی تل آویو با واشنگتن برای دیدار یائیر لاپید نخست وزیر این رژیم با بایدن در جریان نشست مجمع عمومی سازمان ملل خبر دادند.
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر در دیدار با  همتای امریکایی خود تحولات منطقه و مذاکرات هسته‌ای با ایران و نیز پرونده افغانستان را بررسی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ