رایزن فرهنگی ایران در لاذقیه سوریه از محموله جدید کمک های ایران به زلزله زدگان سوری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که ارسال محموله جدید نظامی حامل پهپاد به اوکراین آغاز شده است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از ورود محموله دارویی بیماران SMA به کشور خبر داد.
وزارت خارجه چین اعلام کرد که در راستای اهداف بشردوستانه و کاهش بحران انسانی، علاوه بر ارسال محموله های پزشکی و مواد غذایی، کمک مالی هم برای دولت سودان ارسال خواهد کرد.
ساری- رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به پرونده ذرت های آلوده در بنادر استان گفت: محموله ذرت وارده به بندر نوشهر از ابتدا و قبل از ورود آلوده بوده است.
هشت ماموریت به رضایی سپرده شده است؛ نخست تدوین دستور جلسات و برنامه‌ها در راستای ماموریت‌های محوله به شورا به منظور طرح در نشست سران قوا است. این دستور جلسات بر اساس ابلاغ رهبر انقلاب، رییس جمهور یا موضوعات فوری و مهم کشور انتخاب و تدوین می‌شوند.
یک رسانه اصولگرا نیز در همین رابطه نوشت: بالاخره استعفای محسن رضایی مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت‌های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت دبیری آن به رضایی سپرده شد؛ دبیرخانه‌ای که ظاهرا قرار است نقش جدی‌تری ایفا کند.
چین مقداری ذخایر تازه به ایستگاه فضایی تیانگونگ در مدار زمین ارسال کرده است که بخش زیادی از آن سوخت است.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که این کشور به زودی محموله تسلیحاتی جدیدی را از آمریکا خریداری می‌کند.
محموله بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه روستایی
ناسا با همکاری وزارت دفاع، شرکت بوئینگ را برای تولید X-۳۷ انتخاب کرد. این هواپیمای فضایی آزمایشی، وظیفه آزمایش کردن فناوری‌های جدید، از تعمیر ماهواره‌ها گرفته تا دستیابی به قابلیت استفاده مجدد کامل، و کاهش هزینه ارسال محموله به مدار زمین با یک دهم هزینه، را به عهده داشت.
کپسول باری دراگون متعلق به اسپیس ایکس همراه بیش از ۳ تن ذخایر به ایستگاه بین المللی فضایی رسید.
نیروهای حشد شعبی از ارسال یک محموله جدید شامل کمک‌های بشردوستانه برای زلزله زدگان سوریه خبر دادند.
نظامیان آمریکایی همچنان به غارت نفت سوریه مشغولند و در این راستا امروز هم محموله جدیدی از نفت سوریه را دزدیده و به عراق بردند.
منابع سوری از محموله جدید کمک های سازمان ملل به زلزله زدگان سوری خبر دادند.
یک محموله جدید از کمک های پاکستان برای زلزله زدگان سوری امروز سه شنبه وارد فرودگاه بین المللی دمشق شد.
ریاست جمهوری اوکراین، ارسال محموله های جدید تسلیحاتی از لیتوانی به این کشور را تائید کرد.
با توجه به اینکه محموله نخست خودروهای وارداتی تنها شامل ۲۲ دستگاه بود، سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده که طبق پیش بینی ها تا پایان هفته ۳ محموله دیگر نیز وارد کشور خواهد شد.
ارتش ترکیه نخستین محموله از هویتزرهای جدید خود را تحویل گرفت.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: محموله جدید سوسپانسیون‌های آنتی بیوتیک به میزان ۶۵ تن روز یکشنبه ششم آذر ماه از گمرک فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و از مبدأ هند وارد کشور می شود.
پهپادهای یمنی با نفوذ به سپر دفاعی آمریکا در حضرموت، قاچاق محموله نفتی جدید از این منطقه را در شرق یمن را ناکام گذاشتند.
شرکت اسپیس ایکس همراه یک موشک دسته ای ماهواره اینترنتی استارلینک را همراه محموله ای برای بویینگ به فضا فرستاد. بوستر موشک پس از انجام عملیات در پهپادکشتی این موشک فرود آمد.
مرحله سوم واریز سود سهام عدالت که مشروط به دریافت شماره شبای جاماندگان است، در اواخر تیرماه صورت می‌گیرد.
دستور رئیس قوه قضائیه به سازمان بازرسی برای پیگیری جدی تخلفات متعدد صورت گرفته یک شرکت در جریان واردات محموله نهاده‌های دامی به کشور.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ