هشت ماموریت به رضایی سپرده شده است؛ نخست تدوین دستور جلسات و برنامه‌ها در راستای ماموریت‌های محوله به شورا به منظور طرح در نشست سران قوا است. این دستور جلسات بر اساس ابلاغ رهبر انقلاب، رییس جمهور یا موضوعات فوری و مهم کشور انتخاب و تدوین می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد توتونچی، سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار ایران، پس از تقدیم استوارنامه به مقامات کویتی رسما فعالیت خود را در این کشور عربی و اسلامی آغاز می‌کند.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در آستانه عزیمت به محل مأموریت خود با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
سفیر جدید ایران در بلغارستان پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار و با تشریح آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود، اهم برنامه‌های اولویت دار برای توسعه هر چه بیشتر مناسبات ارائه کرد.
سفیر جدید کشورمان در جمهوری اسلامی موریتانی پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار و آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
سفیر جدید کشورمان در جمهوری قرقیزستان پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار کرد.
سفیر جدید کشورمان در سوئد در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود و برنامه‌های مورد نظر برای پیشبرد روابط با سوئد را ارائه کرد.
سفیر جدید ایران در سنگال پیش از عزیمت به محل مأموریت، با وزیر خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود و برنامه‌های مورد نظر برای توسعه هر چه بیش تر روابط با داکار ارائه کرد.
نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد، به دلیل اینکه شورای عالی هماهنگی سران قوا یک امر موقت و اضطراری بوده و مقارن با تحریم‌های شدید آقای ترامپ به وجود آمد، برای اینکه بتوانند بهتر و سریع‌تر تحریم‌ها را دور بزنند.
در متن حکم رییس جمهور برای محسن رضایی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و با توجه به اهمیت اجرای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با موقعیت جدید شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب می‌شوید.
سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در پیشاور پاکستان در آستانه عزیمت به محل مأموریت با امیر عبداللهیان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
رئیس جمهور، برای وزیر جدید آموزش و پرورش، ۱۲ ماموریت تعریف کرد.
متن حکم رئیس شورای عالی امنیت ملی برای دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی منتشر شد.
متن حکم رئیس شورای عالی امنیت ملی برای دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی منتشر شد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در یونان در آستانه عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
در نمونه‌های جمع‌آوری شده از یک مأموریت در سال ۲۰۲۰، دانه‌هایی با محتوای آب تا ۲۰۰۰ قسمت در میلیون (PPM) پیدا شده است و با توجه به فراوانی این کره‌های شیشه‌ای در سطح ماه، مجموع آب‌های درون آن‌ها می‌تواند به اندازه ۷۱ تریلیون گالن باشد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان در آستانه عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار کرد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ برای اعلام برنامه ادامه لیگ برتر منتظر تعیین سرمربی جدید تیم ملی فوتبال است.
سفیر جدید یونان، در آغاز مأموریت خود در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.
سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در لاهور پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جهاددانشگاهی ماموریت های جدید این نهاد را در حوزه اشتغال اعلام کرد.
سفیر جدید پادشاهی مالزی در شروع مأموریت خود در کشورمان با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.
«محمد شیاع السودانی» رسما مأموریت نخست وزیری و فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق را از «مصطفی الکاظمی» تحویل گرفت.
رئیسی «توقف رشد نقدینگی و مدیریت خلق پول» را مأموریت مهم بانک مرکزی اعلام کرد و گفت: نقدینگی اگر با مدیریت به سمت تولید هدایت شود نگران‌کننده نیست، اما اگر به سمت سوداگری در بازار حرکت کند تبعات ویران‌کننده‌ای خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ