رئیس دانشگاه تهران به معاون دانشجویی دانشگاه ابلاغ کرد تا پرونده‌های انضباطی تشکیل شده در پی حوادث اخیر، بررسی مجدد شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه سپاهان از احضار شهریار مغانلو به کمیته انضباطی باشگاه خبر داده است.
کمیته انضباطی در بررسی پرونده تخلفات صورت گرفته در بازی سپاهان – پیکان مجتبی حسینی سرمربی تیم میهمان را جریمه کرد.
پرونده رسیدگی به تخلف محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تشکیل خواهد شد.
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات این باشگاه لطمه زیادی خواهد خورد.
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات این باشگاه لطمه زیادی خواهد خورد.
با رسیدن گزارش ناظر و داور به کمیته انضباطی ، این رکن قضایی درباره اتفاقات بازی نود ارومیه و پیکان تصمیم گیری خواهد کرد.
معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: ۷۵ درصد از ۳۳۰ پرونده انضباطی دانشجویان براساس تصمیم ریاست دانشگاه و به مناسبت دهه فجر با اخذ تعهد بسته و مختومه می‌شود.
اتحادیه فوتبال انگلیس برای دو باشگاه منچستریونایتد و کریستال پالاس به دلیل درگیری بازیکنانشان در دیدار روز شنبه دو تیم پرونده انضباطی تشکیل داده و آنها را جریمه خواهد کرد.
کمیته انضباطی به دنبال برگزاری جلسه با ناظر و داور وسط بازی جنجالی پرسپولیس و نساجی خواهد بود.
باشگاه ملوان با اعلام اینکه نفت مسجدسلیمان در بازی دیروز از بازیکن غیرقانونی استفاده کرده، از این باشگاه شکایت کرد.
باشگاه استقلال قرار است به مساله دو بازیکن آبی‌پوش در کمیته انضباطی باشگاه رسیدگی کند و جرایمی را نیز برای آن‌ها در نظر خواهد گرفت.
روز گذشته جلسه کمیته انضباطی هیئت کشتی تهران در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در مسابقات انتخابی این استان تشکیل شد.
دکتر طهرانچی گفت: طبق آخرین‌ آمارهایی که به دستم رسیده است، اکثریت نزدیک به مطلق این دانشجویان با تعهد دانشگاه آزاد اسلامی، مبنی بر اینکه دانشگاه آزاد خودش مسائل آنها را در کمیته انضباطی بررسی می‌کند، آزاد شده‌اند و پرونده آنها از پرونده قضایی به پرونده انضباطی تقلیل یافته است.
فیفا پرونده پرچم صرب‌ها در رختکن جام جهانی را به کمیته انضباطی فرستاد
کاظم اولیایی، عضو کمیته صدور مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید باشگاه‌ها نباید انتظار گزارش غیر واقعی به فیفا داشته باشند.
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی امروز باید تصمیم سخت و عادلانه‌ای را اتخاذ کند که یک طرف پرونده، آزادکار خاطی و سوی دیگر آن کادر فنی و پزشکی تیم ملی امید کشورمان قرار دارند.
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی امروز باید تصمیم سخت و عادلانه‌ای را اتخاذ کند که یک طرف پرونده، آزادکار خاطی و سوی دیگر آن کادر فنی و پزشکی تیم ملی امید کشورمان قرار دارند.
در اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی آمده است: دانشگاه تصمیم گرفته است ورود تعدادی از دانشجویان خاطی به دانشگاه را تا تعیین تکلیف پرونده انضباطی ممنوع کند.
کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای که امروز (سه‌شنبه) به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد، دریافت هزینه‌های دادرسی و جریمه‌های مربوط به پرونده سرمربی کروات و پیشین پرسپولیس و همکارانش تایید و پرونده را مختومه اعلام کرد.
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای آسیا با اشاره به مشکلات استقلال و پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای نسبت به ارجاع پرونده این دو باشگاه به کمیته انضباطی و اخلاق AFC هشدار داد.
معاون حقوقی استقلال توضیحاتی در خصوص جلسه کمیته انضباطی که با حضور ساپینتو برگزار شد، ارائه کرد.
سرمربی پرتغالی استقلال بعد از پایان جلسه کمیته انضباطی اظهار نظر جالبی مقابل خبرنگاران داشت.
کمیته انضباطی فیفا به پرونده دیدار ایران و لبنان که در مشهد برگزار شد، ورود کرد.
پرونده استادیوم مشهد به کمیته انضباطی فیفا رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ