سازمان امور مالیاتی در نامه ای به ادارات کل امور مالیاتی اعلام کرد در راستای تکریم مؤدیان مالیاتی، برگه مالیاتی خانه ها و خودروهای لوکس به درب منازل آنها پست شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلگرام با اضافه‌کردن قابلیت‌های استوری و کلوز فرندز و امکان ارسال پست، ازاین‌پس شبکه‌ای اجتماعی است، نه پیام‌رسان.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با احراز هویت در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، کارها بر خط انجام می‌شود و گذرنامه اربعین با پست ارسال می‌شود.
یک منبع امنیتی فرانسوی از ارسال بسته پستی حاوی یک انگشت قطع شده به کاخ الیزه و مقر رئیس جمهور این کشور خبر داد.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با ارسال نامه‌ای دبیر هیئت فوتبال تهران به صورت رسمی از شرکت در انتخابات انصراف داد.
بعد از حوادث شهریور امسال فضای دانشگاه‌ها ملتهب شد، دانشجو‌ها به اتفاقات بعد از مرگ تلخ مهسا امینی اعتراض کردند، اعتراضی که سبب شد با برخورد‌هایی از طرف نهاد‌های انضباطی و امنیتی مواجه شوند؛ معصومه ابتکار، استاد دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرآنلاین درباره واکنش خودش به اعتراضات دانشجویان گفت.
«میشال رحمان» توسعه‌دهنده در پستی در صفحه شخصی خود در توییتر توضیح داده که گوگل ظاهراً در یک ایمیل این اشتباه را به اطلاع کاربران رسانده است. این غول فناوری می‌گوید ارسال این مبالغ غیرعمدی بوده است. اگر امکان بازگشت پول وجود داشته باشد، گوگل این کار را انجام داده است، ولی اگر کاربران مبلغ دریافتی را خرج کرده باشند، مشکلی برای حساب آن‌ها به‌وجود نخواهد آمد.
هاشم کارگر درباره زمان صدور شناسنامه‌ها در فرآیند عادی و خارج از میز خدمت، گفت: در حالت عادی افراد به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و ثبت احوال پس از اخذ درخواست در مدت یک یا دو روز شناسنامه را صادر می‌کند، اما مسیر اخذ دریافت و ارسال شناسنامه باید توسط پست انجام شود که بسته به شهر‌های مختلف زمان خود را می‌برد.
تبریز- فرمانده انتظامی میانه از کشف نزدیک به ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ناکامی قاچاقچی مواد مخدر برای ارسال محموله مواد از طریق بسته‌های پستی خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی میانه از کشف نزدیک به ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ناکامی قاچاقچی مواد مخدر برای ارسال محموله مواد از طریق بسته‌های پستی خبر داد.
اداره پست انگلیس از اختلال در ارسال مرسولات درپی حمله سایبری خبر داد.
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش داد که دولت جو بایدن قصد ندارد تانک های آبرامز را به دلایل فنی در اختیار اوکراین قرار دهد.
این روز‌ها دیگر کسی از صندوق‌های پست زرد رنگ برای ارسال نامه استفاده نمی‌کند، این عکس تصویری جالب از صندوق‌های پست در تهران قدیم است./ منبع: خبرآنلاین
جواد نکونام سرمربی فولاد می گوید در پست هایی که به بازیکن نیاز داریم، در حال مذاکره با نفرات جدید هستیم.
پله با ارسال پستی در فضای مجازی، قهرمانی آرژانتین و درخشش امباپه و تیم ملی مراکش را تبریک گفت.
مقامات اسپانیا اعلام کردند که بسته‌های پستی حاوی مواد منفجره که در طول هفته گذشته به برخی سفارتخانه‌های این کشور ارسال و منفجر شده، احتمالا کار یک «شخص» بوده و روسیه در آن دخالتی نداشته است.
امید نورافکن به عنوان هافبک وسط تیم ملی موفق شد یک پاس گل را ارسال کند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: حداکثر مدت زمان صدور کارت‌های سربازی اعم از کارت‌های پایان خدمت، معافیت و ... ۱۵ روز است و طی این مدت کارت پایان خدمت فرد به آدرس پستی که سرباز مشخص کرده، ارسال می‌شود.
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست مدعی شد ایران آماده ارسال موشک‌های زمین به زمین به روسیه می‌شود.
علی نعمتی می‌گوید امیدوار است امسال هم در دربی گلزنی کند و در مورد بازی در پست دفاع چپ مطیع کادرفنی است.
سرپرست دبیری هیئت فوتبال اعلام کرد کمیته سه نفره برای اعلام اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده‌اند.
سرپرست دبیری هیات فوتبال اعلام کرد کمیته سه نفره برای اعلام اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده‌اند.
شیراز - سرپرست دبیری هیات فوتبال گفت: کمیته سه نفره، اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده و در انتظار پاسخ هستیم.
علم الهدی: یکی از مسئولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه ای کشور، 33 هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده است روزی هزار و 100 حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند.
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر از آمادگی حمل مرسولات پستی روسیه خبر داد و گفت: شرکت ملی پست می‌تواند محوله‌های پستی روسیه را در کانتینرهای ۲۰ فوتی بارگیری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ