پله با ارسال پستی در فضای مجازی، قهرمانی آرژانتین و درخشش امباپه و تیم ملی مراکش را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، آمریکا، اسلوونی، لهستان و آرژانتین مقابل حریفان به برتری رسیدند.
سرمربی تیم جوانان ایران، بازی با تیم عراق بسیار سخت و‌ با پیچیدگی‌های خاص دانست.
کلی ناسیمنتو، دختر پله، می‌گوید او پس از حذف برزیل دوست داشت تیم ملی آرژانتین قهرمان شود.
پله برقی انگشت پای دختر ۳ ساله را قطع کرد
پیش از شروع بازی تراکتور - استقلال، یاد و خاطره اسطوره برزیلی زنده نگه داشته شد.
پله بعداز مرگ رکورد خارق‌العاده را از مسی گرفت!
پله امروز مومیایی می شود و در طبقه چهاردهم یک گورستان با چهارده هزار طاق دفن خواهد شد! این قبرستان در کتاب گینس به عنوان بلندترین قبرستان عمودی ثبت شده است! محل استراحت ابدی پله دارای یک آبشار و موزه ماشین هست
دورانی که فوتبالیست‌هایی مثل پله و مارادونا ظهور کردند و به‌شهرت رسیدند هنوز جامعه‌جهانی، جامعه رسانه‌ای و شبکه‌شده نبود و درواقع آن‌ها امکان تبدیل شدن به سلبریتی‌های فوتبالی را نداشتند. سلبریتی‌هایی که هویت برساخته شده رسانه‌ای داشته باشند.
پله برخلاف «دکتر سوکراتس» برزیلی‌ها یا رقیب همیشگی‌اش در دنیای فوتبال، «دیگو مارادونا» که هنوز هم جدال هوادارانشان برای عنوان بهترین بازیکن تاریخ در جریان است، هرگز موضع‌گیری سیاسی علیه دولت نداشت و به واسطه ابهاماتی که در زندگی سیاسی و اجتماعی‌اش داشت، زیر ذره‌بین رفته است.
این کمد از زمان جدایی پله از سانتوس دست نخورده باقی مانده و به هیچ بازیکنی اجازه داده نشده که لوازم خود را در آن بگذارد. یکی از پیشکسوتان فوتبال آرژانتین در این باره گفت: پله چیز‌هایی در آن کمد قرار داده، درش را بسته و گفته «تنها زمانی می‌توانید در این کمد را باز کنید که من دیگر در بین شما نباشم».
سرمربی تیم آرسنال ترجیح داد پاسخ روشنی به روند مذاکره باشگاه با مودریک ندهد.
مقایسه بازیکنان از نسل‌های مختلف همیشه کار دشواری بوده است. در این بین بحث‌های شدیدی بین برزیلی ها و آرژانتینی ها ایجاد شده است.
پله با مجموع ۱۲۷۹ گل زده در ۱۳۶۳ بازی بین سال‌های فعالیتش از ۱۹۵۶ تا ۱۹۷۷ رکورددار گینس در بیشترین گل زده در طول زندگی حرفه‌ای است. در سال ۲۰۰۰ فیفا او را به همراه دیگو مارادونا بزرگ آرژانتینی به عنوان بازیکن قرن معرفی کرد. بسیاری هنوز او را بهترین بازیکن تمام دوران می‌دانند.
اگر پله امروز در اروپا بازی می‌کرد، ثروتمندترین بازیکن دنیا بود.
پله به مارادونا پیوست. الماس سیاه برزیلی تاریخ فوتبال دنیا که سه مرتبه جام جهانی را فتح کرد، در ۸۲سالگی سرانجام مقابل سرطان تسلیم شد.
«پله» اسطوره برزیلی دنیای فوتبال در سن ۸۲ سالگی در گذشت.
با بدتر شدن حال پله، اقدامات برای برگزاری هر چه بهتر مراسم تشییع جنازه احتمالی او شروع شده است.
امباپه در صورت پیروزی فرانسه مقابل آرژانتین سناریو پله را در پیش خواهد گرفت اما در صورت شکست، داستان رونالدو برای او تکرار می شود.
آرژانتین لئو مسی انتقام خود را از فرانسه کیلیان امباپه خواهد گرفت: چه کسی برنده می شود؟
دختر دیگو مارادونا ادای احترام بازیکنان برزیل به پله را جشن گرفت و در پیامی کنایه‌آمیز به تیم ملی آرژانتین از انتظار این کار برای پدرش گفت.
گلی که لیونل مسی از روی نقطه پنالتی در بازی آرژانتین مقابل عربستان به ثمر رساند سبب شد او در چهارمین جام جهانی متفاوت خود گلزنی کرده و در این زمینه با پله، میروسلاو کلوزه، کریستیانو رونالدو و اووه زیلر برابر شود.
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل آرژانتین یک پله در رنکینگ فدراسیون جهانی صعود کرد.
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل آرژانتین یک پله در رنکینگ فدراسیون جهانی صعود کرد.
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل آرژانتین یک پله در رنکینگ فدراسیون جهانی صعود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ