یک منبع امنیتی فرانسوی از ارسال بسته پستی حاوی یک انگشت قطع شده به کاخ الیزه و مقر رئیس جمهور این کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور فرانسه با محکوم کردن تخریب اموال دولتی در جریان اعتراضات اخیر این کشور، خواستار بازگشت به «نظم و اقتدار» شد.
درخواست رئیس‌جمهور فرانسه برای حضور در نشست گروه بریکس رد شد.
رئیس‌جمهور فرانسه از کابینه پاریس خواست تا از اعتراضات اخیر کشورش در پی قتل نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس، درس بگیرد.
رئیس‌جمهور فرانسه از رویکرد همتای روس خود در قبال توافق صادرات غلات انتقاد کرد.
در ادامه کمک‌های تسلیحاتی مداوم غرب به ارتش اوکراین، رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد پاریس موشک‌های دوربرد در اختیار کی‌یف قرار می‌دهد.
رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد که تب ناآرامی‌ها در این کشور پایین آمده است.
رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد که دولت تدابیری در راستای مقابله با اعتراضات خشونت‌آمیز در پیش خواهد گرفت.
رئیس جمهور فرانسه در اظهارنظری عجیب که تا اندازه‌ای بر تمایل غرب بر تداوم جنگ اوکراین صحه می‌گذارد، گفته که شخصا برای تماس تلفنی با همتای روس خود، اقدام نمی‌کند!
رئیس‌جمهور فرانسه معتقد است اوکراین برای مقابله با روسیه، به ضمانت معتبر از سوی ناتو و غرب نیاز دارد.
رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که اگر به چالش‌های کنونی این کشور رسیدگی نشود، حزب راست‌گرای افراطی فرانسه می‌تواند قدرت را از سیاستمداران میانه‌رو برباید.
ماکرون همیشه صراحتا گفته است که اروپایی‌ها در وسط متحدان آمریکایی خود و چین نیستند. یک اروپای متحد که از منافع و جهان بینی خودش دفاع می‌کند نهایتا شریک قدرتمندتری برای واشنگتن نسبت به متحدانی که ظاهرا اتحادی سفت و سخت دارند، اما استراتژی‌های ملی مجزای خودشان را دنبال می‌کنند خواهد بود.
علی‌رغم مخالفت‌های گسترده مردم فرانسه، رئیس‌جمهور این کشور رسماً دستور اجرای قانون افزایش سن بازنشستگی را صادر کرد.
گرچه شورای قانون اساسی فرانسه در جلسه امروز خود برخی از مفاد طرح پیشنهادی ماکرون را رد کرد، اما ماده‌های اصلی آن از جمله افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال را تایید کرد و این همان چیزی است که خشم معترضان را برانگیخته است.
رئیس‌جمهور فرانسه هنگام بازگشت از چین در گفت‌وگویی تأکید کرد وابستگی اروپا به آمریکا در زمینه تسلیحات و انرژی زیاد است و باید کاهش یابد.
منابع محلی با اشاره به ثبت ۲۵۷۹ مورد آتش‌سوزی و ۳۱۶ حمله به ساختمان‌های دولتی در اعتراض به قانون اصلاحات بازنشستگی رئیس جمهور فرانسه، این اعتراضات را بی سابقه توصیف کردند.
رئیس‌جمهور فرانسه از برنامه‌اش برای سفر به چین در ماه آینده میلادی خبر داد.
رئیس جمهور فرانسه امروز در مصاحبه با شبکه های محلی کشورش اعلام کرد: از اصلاحات قانون بازنشستگی خرسند نیستم؛ اما انجام آن لازم بود.
روسیه از ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ (پنجم اسفند ماه ۱۴۰۰) بعد از به رسمیت شناختن استقلال دو جمهوری لوهانسک و دونتسک از اوکراین، به این منطقه نیرو اعزام کرد و از آغاز «عملیات ویژه نظامی در اوکراین» خبر داد.
رئیس جمهور فرانسه مدعی شد که این کشور دیگر نیات استعماری نسبت به کشورهای آفریقایی ندارد!
رئیس جمهور فرانسه می گوید قصد دارد برای کمک گرفتن از چین برای بحران اوکراین، به این کشور سفر کند.
رئیس جمهور فرانسه مدعی است که با درخواست‌ها از اوکراین برای کشاندن جنگ به خاک روسیه و تحمیل «شکستی کامل» به مسکو، موافق نبوده و از این درخواست‌ها حمایت نمی‌کند!
ماکرون با بیان اینکه فرانسه هم خواستار شکست روسیه در اوکراین است، اما تصریح کرد: «آن افراد می‌خواهند روسیه را خُرد کنند. این مسئله، هرگز موضع فرانسه نبوده و هیچوقت هم موضع ما نخواهد بود».
رئیس جمهور فرانسه با بیان اینکه اروپا برای درگیری طولانی مدت در اوکراین آماده است، گفت که بدون مذاکره با روسیه، دستیابی به صلح در اروپا امری غیر ممکن است.
رئیس جمهوری فرانسه مدعی شد؛ در حال حاضر نیاز فوری ارتش اوکراین دریافت جنگنده نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ