وزیر کشور با صدور پیامی درگذشت همسر آیت الله العظمی جعفر سبحانی را تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی، درگذشت شیخ سعید بن زاید آل نهیان نماینده حاکم ابوظبی را به برادر ایشان، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات عربی متحده تسلیت گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی درگذشت خواهر حسین شریعتمداری، فعال رسانه‌ای را تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت همشیره دکتر سیدعباس صالحی نماینده ولی‌فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات و صبیه عالم وارسته مرحوم آیت‌الله میرزا حسن صالحی را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت گفت.
«درخواست قالیباف و برخی نمایندگان برای برکنار شدن معاون سیاسی وزیر کشور باج‌خواهی و زیاده‌خواهی محسوب می‌شود. وزیر کشور نباید تسلیم باج‌خواهی عده‌ای شود»؛ این عباراتی است که حسین جلالی عضو جبهه پایداری در پاسخ به پرسش خبرنگار اعتماد درباره رخدادهای اخیر مجلس و انتقاد بسیاری از نمایندگان مستقل و اعضای طیف نو اصولگرا از بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور عنوان می‌کند.
حسین جلالی یکی از اعضای فعال جبهه پایداری است که از بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور دفاع کرده و می‌گوید: موضوعی که آقای قالیباف و برخی نمایندگان مطرح کردند، باج‌خواهی و زیاده‌خواهی محسوب می‌شود. وزیر کشور هم نباید تسلیم زیاده‌خواهی و باج‌خواهی عده‌ای افراد شود. باید ببیند، مصلحت کشور و مصلحت نظام چیست و به همان هم عمل کند. معتقدم در این راستا وزیر کشور به قانون عمل خواهد کرد و تصمیم احساساتی نخواهد گرفت و مانند برخی از ما نمایندگان جو زده نخواهد شد.
رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهور و نخست وزیر هند، سانحه ناگوار و فاجعه‌بار تصادف قطار در ایالت اودیشا و جان باختن و مجروح شدن جمعی از شهروندان آن کشور را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهور و نخست وزیر هند، سانحه ناگوار و فاجعه‌بار تصادف قطار در ایالت اودیشا و جان باختن و مجروح شدن جمعی از شهروندان آن کشور را تسلیت گفت.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی در گذشت جهانگیر طلایی‌نیک، برادر سردار رضا طلایی‌نیک معاون توسعه و برنامه‌ریزی مدیریت و امور مجلس وزارت دفاع را به وی تسلیت گفت.
وزیر کشور با صدور پیام تسلیت مرحوم عماد افروغ را از چهره های اندیشمند و جامعه شناسی متعهد خواند.
امیر دریادار حبیب الله سیاری طی پیامی درگذشت برادرِ علی اکبر صالحی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و وزیر پیشین امور خارجه کشور را تسلیت گفت.
وزیر ورزش در پی جان باختن سه فوتبالیست ایرانی در زلزله‌ی ترکیه پیام تسلیت صادر کرد.
نخست وزیر عراق در تماس تلفنی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه مراتب همدردی و تسلیت خود را درپی حادثه زلزله در این کشور ابراز کرد.
سفیر امارات عربی متحده در دیدار با امیرعبداللهیان پیام کتبی وزیر خارجه کشورش را به وزیر امور خارجه ایران تسلیم کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی درگذشت وزیر امور خارجه فقید جمهوری بلاروس را تسلیت گفت.
وزیر کشور ترکیه پیام تسلیت آمریکا در پی انفجار دیروز در استانبول را رد و تأکید کرد واشنگتن با حمایت از سازمان‌ «پ‌ک‌ک» در این حمله تروریستی علیه آنکارا نقش دارد.
سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه در واکنش به پیام تسلیت آمریکا در قبال حادثه انفجار استانبول، تاکید کرد که این اقدام آمریکا مشابه بازگشت قاتل به صحنه وقوع قتل است.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرتضی محمدخان، وزیر اسبق اقتصاد و از مدیران اقتصادی کشور را تسلیت گفت.
درپی ارتحال آیت‌الله حاج آقاشیخ عباسعلی اختری، سیّد اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات پیام تسلیتی صادر کرد.
وزیر کشور در پیام تسلیت به خانواده های شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، بر شناسایی دست‌های پنهان این جنایت انسانی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در اینستاگرام درگذشت «سیدرضا مؤید خراسانی» شاعر ادبیات آیینی کشور را تسلیت گفت.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر کشور بر لزوم ورود دولت برای رفع مشکل تأمین پارکینگ زائران در مشهد تأکید کرد.
رئیس جمهور در گفتگو با نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مناسبت وقوع سیل در این کشور و کشته شدن تعدادی از مردم، بر تداوم روابط دوستانه و برادرانه دو کشور تاکید کرد.
«بدر عبدالله المنیخ» سفیر تازه کویت در ایران روز شنبه استوارنامه خود را به وزیر اور خارجه تازه ایران تسلیم کرد. وزارت خارجه کویت منصوب شدن سفیر تازه آن کشور در تهران را تایید کرده است. ایران در حال حاضر یک سفیر در کویت دارد. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که عربستان سعودی کشور قدرتمند سنی برای بهبود روابط با ایران شیعه تلاش می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیام تسلیتی خطاب به سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، درگذشت پدر ایشان را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ