با اعلام فدراسیون فوتبال عراق دیدار دوستانه این تیم در برابر ایران ۷ فروردین برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تیم‌های زنان اسپانیا و هلند رکورد طولانی‌ترین بازی تاریخ فوتبال زنان را ثبت کرد.
بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران دربی رفت لیگ بیست و سوم روز دهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.
برنامه مسابقات هفته های اول تا پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.
در آخرین دقیقه بازی ایران برابر یمن، کسری طاهری تنها یک پرچم تا رساندن ایران به جام جهانی کم آورد.
علیرضا علیزاده در دقیقه 75 دیدار برابر قرقیزستان وارد زمین شد و اولین بازی خود را با پیراهن تیم ملی انجام داد.
زمان برگزاری دیدار حساس تراکتور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
گل دقیقه 11+90 محمدحسین مرادمند استقلال از شکست در وقت های قانونی نجات داد اما با گلی دیرهنگام‌تر در وقت‌های اضافه جواب داده شد.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در دقایق پایانی بازی با نساجی تعویض شد تا رکورد کلین شیت لیگ برتر را از آن خود کند!
شمس آذر با هدایت سعید دقیقی از نیم فصل سال گذشته تا امروز رکوردی جاودانه را ثبت کرده است.
گیفت اروبان، مهاجم تیم خنت بلژیک، در عرض سه دقیقه موفق به هت‌تریک در لیگ کنفرانس اروپا شد.
محمد سیاوشی، ستاره تیم ملی هندبال ایران در جام جهانی معتقد است بازیکنان این تیم بعد از صعود تاریخی در لهستان مظلوم واقع شده اند.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
فرانسه این بار و در شرایطی که از ایتالیا پیش افتاده بود، در نهایت و در ضربات پنالتی بازی را به این تیم واگذار گرد. تنها گل این تیم را زین الدین زیدان در دقایق ابتدایی و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در نهایت همین بازیکن بود که با اخراج در اوقات اضافی، اصلی ترین عامل شکست فرانسه در ضربات پنالتی لقب گرفت.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه این ضیافت تاریخی به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
کارلوس کی‌روش با سازماندهی همه دقایق بازی با ولز توانست یک برد شیرین را در احمد بن علی جشن بگیرد.
اولین دیدار استقلال و پرسپولیس بعد از انقلاب به دقیقه نود نرسید، تا ورزشگاه شیرودی در بازی های رسمی دیگر رنگ این بازی را نبیند.
شاید کریم باقری در دقایق آخر بازی ایران به کره به این فکر می کرد، گلش به کره جنوبی را ماندگارترین روز تاریخ فوتبالش معرفی کند، ولی ...
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه در تعطیلات نیم فصل مسابقات جام حذفی برگزار می‌شود، گفت: تاریخ دقیق بازی استقلال و پرسپولیس هنوز مشخص نیست.
ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، هنوز در حسرت یک دقیقه بازی کردن در ال کلاسیکو است.
پس از حواشی فدراسیون سوارکاری سرانجام محمود حیدری به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری معرفی شد تا امور فدراسیون را بر عهده بگیرد.
تیم دیناموزاگرب در شبی که صادقی محرمی را در ترکیب داشت موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل چلسی شد.
لازم نیست فوراً پیامی ارسال کنید. اگر می‌خواهید در زمان خاصی به دستتان طرف مقابل برسد، پیام را در پنجره چت مانند همیشه تایپ کنید. سپس روی دکمه ارسال ضربه زده و نگه دارید و در منوی باز شده، Schedule Message را انتخاب کنید. تاریخ و زمان را انتخاب کنید، سپس روی دکمه ارسال ضربه بزنید، که دقیقا به شما می‌گوید که پیام چه زمانی ارسال می‌شود.
صحنه‌هایی از پایتخت افغانستان، تقریبا یک سال پس از حکومت مجدد طالبان بر این کشور را مشاهده می‌کنید. طی این مدت زنان با محرومیت از تحصیل، مجبور به پوشیدن برقع، ممنوعیت حضور در سیاست و رسانه، به تدریج از زندگی عمومی در افغانستان ناپدید شده اند. رژیم طالبان نسخه دقیقی از قوانین را وضع کرده است که جایی برای زنان که بیش از نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند، باقی نمی‌گذارد. یک کارمند دولتی به خبرگزاری فرانسه گفته من کارم را دوست داشتم، می‌توانستم به فرزندانم تحصیلات خوبی ارائه دهم. اما وقتی آن‌ها رسیدند مجبور شدم در خانه بمانم؛ و حقوقم را قطع کردند. من معتقدم که طالبان همان‌هایی هستند که قبلا بودند: رژیم تاریک.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ