مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی از تکمیل و بهره برداری نخستین رادار داخلی در اوایل سال آینده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه اینتر برای تقویت خط حلمه تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی چند گزینه نام‌آشنا را زیرنظر گرفته است.
روسیه در حال توسعه سه نمونه جدید از جنگنده‌های تاکتیکی «سوخو-75» مجهز به هوش مصنوعی با سطح مقطع راداری بسیار پایین است.
یورگن کلوپ معتقد است مارکو وراتی می تواند جانشینی مناسب برای فابینیو در لیورپول باشد.
یک زمانی افراد مشهور به شدت مراقبت می‌کردند تا از مراسم خصوصی آن‌ها مانند عروسی، جشن تولد و ... عکس یا فیلمی منتشر نشود و الان دقیقا برعکس خودشان مثل بهرام رادان یا رضا گلزار تمام سعیشان بر این است که در بیشترین ظرفیت ممکن دیده شود، چه اتفاقی رخ داده است؟
ظرف ۲۴ ساعت گذشته پس از حضور دوباره حسین حسینی در محل تمرین استقلال نام یک دروازه‌بان دیگر نیز برای همراهی استقلال مطرح شد.
طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا یک بار دیگر گزینه جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی را به شکل جدی پیگیری خواهد کرد.
مربی یوونتوس از بازی عبدالصمد ازلزولی خوشش آمده و مدیران یوونتوس را متقاعد کرده تا پیشنهادی 15 میلیون یورویی برای او به بارسا ارائه دهند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند در دستور کار پدافند هوایی است.
میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران در رادار سرمربی یونانی تیم گل گهر سیرجان قرار دارد.
امیر عابدزاده دروازه‌بان ایران در رادار باشگاه آلباسته اسپانیا قرار دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو مورد توجه سه تیم عربستانی قرار گرفته است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید امنیت دائمی و پایدار در آسمان کشور راهبرد اساسی نیروی پدافند هوایی است و این نیرو توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری را در دستور دارد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید امنیت دائمی و پایدار در آسمان کشور راهبرد اساسی نیروی پدافند هوایی است و این نیرو توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری را در دستور دارد.
در شرایطی که مهدی طارمی در یک هفته گذشته به واسطه دریافت پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان در کانون توجه بود، حالا یک رسانه فرانسوی از علاقه باشگاه مارسی به مهاجم ایرانی پورتو خبر می‌دهد.
وزیر اطلاعات گفت: برای افزایش سرعت دانلود بازی‌ها، افزایش سرعت خود بازی ها و کاهش پینگ سامانه ای به نام سامانه رادار گیم راه اندازی شده است.
سامانه رادار بومی بینا در سایت بم با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش مورد بهره برداری قرار گرفت.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری ساخت رادار موج برای امنیت صیادان و ملوانان آبادان خبر داد.
آقامیری گفت: شهرداری تهران قرار است برای فروریزش‌ها دستگاه رادار نفوذی زمین خریداری کند که این دستگاه به خودرو نصب شده و وقتی خودرو در سطح معابر شهر حرکت می‌کند اگر در زیر معابر شهر، گودال یا حفره‌ای باشد که موجب فروریزش شود، آن را شناسایی می‌کنند.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه پورتو مورد توجه تیم لاتزیو ایتالیا قرار گرفته است.
شرکت خودروسازی ولوو به تازگی و برای نخستین بار در جهان یک سیستم رادار داخلی برای خودروها ابداع کرده است که وجود سرنشین در خودرو پس از قفل شدن در آن را ردیابی می کند.
جانشین فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: رادار ماورای افق با نام سپهر با برد ۳ هزار کیلومتر به زودی عملیاتی می شود.
فرمانده کل ارتش گفت: کارکنان متخصص پدافند هوایی موجب پیشرفت‌های چشمگیر از طراحی و تولید رادار تا سامانه های موشکی شده‌اند و بارقه های امید و باور به ظرفیت‌های داخلی را در مردم تقویت کردند.
وب سایت هوانوردی FlightGlobal گزارش می‌دهد که هفته گذشته کره جنوبی پهپاد وفادار خود را معرفی کرده که پیش بینی می‌شود این پهپاد در کنار هواپیماهای جنگی سرنشین دار کار کند و در دسته‌های خودمختار عمل نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ