تصویری که توسط دوربین مداربسته ضبط شده، از لحظه وارد شدن ناگهانی یک خودرو به داخل مغازه که خیلی اتفاق جان کودک در معرض مرگ نجات پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی، کای هاورتز، بازیکن آلمانی جدید آرسنال را پس از اینکه او در کمپ این تیم در آمریکا گلی به ثمر نرساند، به سخره گرفتند. این بازیکن در ازای ۷۰ میلیون یورو به مدت ۵ سال از چلسی به آرسنال منتقل شده، اما به دلیل عدم گلزنی با انتقاداتی مواجه شد.
سوالاتی که قربان‌زاده از فتح‌الله‌زاده درباره صرافی شربیانی و 250 هزار یورو پول واریز شده باشگاه شالروآ برای استقلال مطرح کرد، یکی از بخش‌های قابل توجه و فراموش نشدنی برنامه جنجالی فوتبال برتر بود.
رونالدینیو فوق ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل با انتشار ویدئویی مهارت خود در بازی سپک تاکرا را در شن به نمایش گذاشت. چند روز پیش AS گزارش داد رونالدینیو برای حضور در لیگ پادشاهان، تورنمنت فوتبال ۷ نفره به مدیریت جرارد پیکه تنها ۷۰ یورو (چیزی معادل ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان) دستمزد پایه دریافت می‌کند!
در شرایطی که بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ و ناکامی در صعود به مرحله نهایی جام جهانی قطر، این روز‌ها فوتبال ایتالیا در رقابت‌های قاره سبز درخشان ظاهر شده است و در لیگ قهرمانان اروپا ۳ نماینده در بین ۸ تیم برتر دارد. اما در بحث مالی، تیم‌های حاضر در سری‌آ با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند.
رئیس جمهور سابق آمریکا به ویدئوی جدیدی که از یورش حامیان وی به ساختمان کنگره این کشور در ششم ژانویه ۲۰۲۱ منتشرشده، واکنش نشان داد.
حدادعادل گفت: روسیه و چین کِی به ما گفتند گاو شیرده باشید؟ چین یواش یواش از ما دور می‌شود؟ خب ما هم دور می‌شویم! روی پای خودمان می‌ایستیم.
یکی از سرکردگان گروه تروریستی الشباب در حال مصاحبه بود که ناگهان انفجاری پشت سر وی رخ داد. الشباب یک گروه مسلح وابسته به شبکه القاعده است و بسیاری از عملیات تروریستی را که منجر به جان باختن صد‌ها نفر در آفریقا شده، پایه‌ریزی کرده است. این گروه بار‌ها به نظامیان دولتی و نیرو‌های صلح‌بان اتحادیه آفریقا در موگادیشو پایتخت سومالی یورش برده و چند عملیات خونبار را هم در سایر نقاط آفریقا اجرا کرده است.
با تغییر آیین‌نامه فنی کنترل و کاهش آلودگی هوا و حذف الزام استاندارد یورو ۵ و یورو ۶ در واردات خودرو، اکنون خودروهای وارداتی آلاینده به جمع خودروهای تولیدی آلاینده در خیابان‌ها خواهند پیوست. منبع: ایرنا
بر این اساس، نیروهای ویژه و پلیس ترکیه در عملیاتی ضد تروریستی در فاصله کمتر از یک روز بعد از انفجار در استانبول، به محل اختفای زنی که بمب را در خیابان رها کرده بود، یورش برده و او را دستگیر کردند.
مردی پس از پرتاب تخم مرغ به سوی پادشاه انگلیس و همسرش در جریان حضور در شهر یورک توسط پلیس بازداشت شد.
نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش بامدادی به شهر جنین در کرانه باختری که در آن حتی امدادگران فلسطینی را هدف قرار دادند، یکی از اعضای ارشد جنبش حماس را بازداشت کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش بامدادی به شهر جنین در کرانه باختری یکی از اعضای ارشد جنبش حماس را بازداشت کردند.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به شش نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به پنج نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
مبارزان مقاومت با یورش بامدادی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه ای در غرب نابلس مقابله و به سوی آنها تیراندازی کردند.
فسیل یک دایناسور ایگوانودون که در سال ۲۰۱۹ در کلرادوی آمریکا کشف شده قرار است، در ۲۰ اکتبر در پاریس به حراج گذاشته شود. ارزش این فسیل ۴۰۰ هزار یورو تخمین زده می‌شود.
منابع فلسطینی از یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و درگیری مسلحانه رزمندگان مقاومت با نظامیان اشغالگر در قدس اشغالی خبر دادند.
رحمان مصطفی اف سفیر جمهوری آذربایجان در فرانسه گفت: نمایندگان متجاوز ارامنه در فرانسه روز یکشنبه به سفارت جمهوری آذربایجان در پاریس یورش بردند. وی در توئیتر خود نوشت: متعصبان ارمنی مقیم فرانسه به سفارت آذربایجان حمله کردند. در عین حال، سفیر فرانسه خاطرنشان کرد، که دولت فرانسه به درخواست طرف آذربایجانی برای تامین امنیت نمایندگی دیپلماتیک بی توجهی کرده است.
منابع فلسطینی از یورش زمینی محدود نظامیان رژیم صهیونیستی به شرق نوار غزه و پرواز یک پهپاد ارتش این رژیم بر فراز مسجد الاقصی خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به اردوگاه «الفارعه» در جنوب شهر طوباس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
شماری از هواداران مقتدی صدر که به کاخ ریاست جمهوری یورش برده اند در استخر کاخ شنا کردند.
در یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب جنین در کرانه باختری، یکی از اعضای گردان های قدس بازداشت شد و ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.
برای نخستین بار پس از سال ۱۹۶۷ نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک نشینان اجازه دادند تا از طرف باب الاسباط به مسجد الاقصی یورش ببرند.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ