مخالفان دولت مستقر در پرو با تجمع در خیابان ها، خواستار کناره گیری رئیس جمهور این کشور شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از سوئد این بار در دانمارک، یک گروه افراطی پرچم عراق و قرآن کریم را به آتش زدند. در پی این اهانت، معترضان عراقی با تجمع در اطراف منطقه سبز بغداد خواستار اخراج سفیر دانمارک از عراق شدند.
جنجال طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو همچنان ادامه دارد و هر روز بر دامنه اعتراضات داخلی در اراضی اشغالی افزوده می‌شود.
معترضان در شهر نیویورک خواستار اتهامات علیه یک تفنگدار سابق آمریکایی شدند که مرد بی خانمانی را در مترویی که هر دو سوار آن بودند خفه کرده است.
اتحادیه‌های پلیس در فرانسه خواستار وضع قوانین سخت‌تر برای مبارزه با معترضان هستند.
تجمع ضد دولتی توسط جنبش وحدت در میدان آزادی ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد. بسیاری از معترضان حاضر در این تجمع خواستار استعفای نیکول پاشینیان، نخست وزیر و دولت این کشور شدند.
تجمع ضد دولتی توسط جنبش وحدت در میدان آزادی ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد. بسیاری از معترضان حاضر در این تجمع خواستار استعفای نیکول پاشینیان، نخست وزیر و دولت این کشور شدند. در یکی از تصاویر منتشر شده از این تظاهرات زنی دیده می‌شود که دست نوشته‌ای به زبان فارسی با عنوان «اخراج خائنین از ایروان» را به دست گرفته است.
سخنگوی دولت خواستار موضع‌گیری مجامع بین‌المللی نسبت به نقض ساختاری حقوق بشر در برخورد با معترضان در فرانسه شد.
سخنگوی دولت خواستار موضع‌گیری مجامع بین‌المللی نسبت به نقض ساختاری حقوق بشر در برخورد با معترضان در فرانسه شد.
در تظاهرات گسترده امروز معترضان در فرانسه که خواستار خروج پاریس از ناتو و استعفای دولت کشورشان بودند، پلیس با مردم درگیر شد.
معترضان مردمی در پاریس با برگزاری تظاهرات صلح، خواستار خروج فرانسه از ناتو و همچنین توقف ارسال تسلیحات به اوکراین شدند.
شماری از معترضان در آمریکا با برگزاری تجمع اعتراضی خواستار توقف اقدامات جنگ طلبانه کشورشان در اوکراین و مذاکره با روسیه شدند.
چندین تظاهرکننده سعی می‌کنند روی صحنه‌ای که قرار بود سیریل رامافوسا رئیس جمهور آفریقای جنوبی سخنرانی سالانه خود را در مورد وضعیت کشور انجام دهد، حاضر شوند. نیرو‌های امنیتی پیش از آن تظاهرکنندگان مراسم را به هم زدند آن‌ها را به بیرون هدایت کردند. معترضان خواستار استعفای رئیس جمهور آفریقای جنوبی و همچنین پایان قطعی برق در این کشور شدند. ۶۰ میلیون نفر در آفریقای جنوبی ساعت‌ها در روز بدون برق می‌مانند.
معترضان و دانشجویان افغانستانی خواستار محاکمه شاهزاده هری شدند.
در ادامه این بیانیه اتحادیه اروپا از مقامات ایران خواسته تا به تعهدات خود ذیل قوانین بین‌المللی عمل کنند. همچنین در این بیانیه شورای اروپا خواستار توقف آن چه "دستگیری‌های خودسرانه" معترضین عنوان کرده، شده است.
هزاران نفر از معترضان اسپانیایی در اعتراض به افزایش هزینه‌ها بار دیگر خواستار استعفای نخست وزیر این کشور شدند.
اعتراضات مردمی در پایتخت مولداوی به دلیل بحران انرژی در این کشور بار دیگر برگزار شد؛ معترضان با سر دادن شعارهائی خواستار استعفای رئیس جمهور این کشور شدند.
اعتراضات مردمی در پایتخت مولداوی به دلیل بحران انرژی در این کشور بار دیگر برگزار شد؛ معترضان با سر دادن شعارهائی خواستار استعفای رئیس جمهور این کشور شدند.
هزاران نفر از سودانی‌ها با اعتراض به دخالت خارجی در امور کشورشان، خواستار اخراج نماینده سازمان ملل از این کشور شدند.
معترضان در جمهوری چک خواستار برکناری دولت این کشور به دلیل ناتوانی در حل بحران انرژی شدند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به گفت‌وگوی خود با وزیر خارجه ایران، خواستار آزادی "معترضان ایرانی" شد.
مردم بندر بوشهر با تجمع در خیابان‌ها از اعتراضات اخیر اعلام برائت کردند و خواستار رسیدگی قانونی به وضعیت معترضان شدند.
معترضان به افزایش قیمت‌ ها در برخی پایتخت‌ های کشورهای اروپایی با برگزاری تظاهرات هایی خواستار لغو تحریم‌ های اعمالی علیه روسیه شدند.
معترضان بحرینی با برگزاری تظاهراتی خواستار آزادی روحانی شیعی بحرینی شدند. جزیره ستره به عنوان مرکز این تظاهرات صحنه حضور گسترده نیروهای امنیتی بود.
معترضان از یک کامیون شرکت پپسی دزدیده شده برای نفوذ به کاخ دادگستری در ایالت گوئررو مکزیک استفاده کردند و پس از ورود با استفاده از ترقه و سنگ کامیون را به آتش کشیدند. تظاهرکنندگان خواستار اجرای عدالت برای ۴۳ دانش آموزی هستند که در سال ۲۰۱۴ ناپدید شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ