هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با صدرنشینی پرسپولیس به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید.
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز به پایان می‌رسد که به غیر از کورس برای قهرمانی، تلاش برای رسیدن به دریافت جوایز انفرادی هم ادامه دارد. اینکه چه کسی آقای گل لیگ برتر می‌شود و کفش طلا را می‌برد یا اینکه دستکش طلایی قرار است به کدام دروازه‌بان برسد، از آن دست مواردی است که باید تا انتهای رقابت‌های امروز منتظرش ماند
با پایان هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر رقابت‌ فشرده‌ای میان تیم‌های مختلف در قسمت‌های مختلف جدول رده‌بندی مسابقات شکل گرفته است.
با شکست سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر و پیروزی استقلال و پرسپولیس در این هفته، فاصله در صدر جدول به حداقل ممکن کاهش یافت و حالا رقابت میلیمتری است. بازی بعدی این سه تیم را شاهد هستید
هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران، هفته آتی شاهد جدال حساس سپاهان در خانه تراکتور خواهد بود. آخرین امید مدعیان برای رسیدن به تیم مورایس. البته استقلال هم در اراک باید به دیدار آلومینیوم رحمتی برود. پرسپولیس در خانه میزبان ملوان است
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام چهار دیدار دنبال خواهد شد که تیم‌های انتهای جدولی نفتی برای زنده نگه داشتن امید‌های خود به میدان می‌روند و تراکتور و آلومینیوم هم تیم‌های صدرنشین را تعقیب خواهند کرد.
مهاجم غیرمنتظره این فصل تراکتور بعد از گلزنی دست به کار ارزشمندی زد.
تیم فوتبال سپاهان به لطف گل به خودی بازیکن سابق خود از سد فولاد خوزستان گذشت و جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را تثبیت کرد.
دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که استقلال با پیروزی برابر مس کرمان فاصله خود را با صدرجدول کمتر کرد.
در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پرسپولیس ، سپاهان با برتری مقابل حریفان خود در رتبه‌های اول و دوم این رقابتها قرار گرفتند.
لیگ برتر فوتسال ایران در حالی هفته بیستم را پشت سر گذاشت که تیم مس جای خود را در صدر جدول مستحکم کرد و در صورت کسب سه یا چهار پیروزی دیگر، قهرمان لیگ خواهد شد.
با پایان نیم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مسابقات لیگ برتر خلیج فارس، نگاهی به جدول گل‌زنان این رقابت‌ها انداخته‌ایم.
صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال ایران به مهدی جاوید اختصاص دارد که تا پایان هفته نوزدهم، سی گل به ثمر رسانده است.
دو تیمی که تحت نام «نفت» در لیگ برتر فوتبال ایران فعالیت می کنند، وضعیت تلخ و نگران کننده ای در انتهای جدول رده بندی دارند.
اینکه چقدر جوانان ایرانی در لیگ برتر فوتبال ایران فرصت بازی پیدا می‌کنند موضوع بسیار مهمی است که حتی می‌تواند جدول مسابقات را وارونه کند.
جدول لیگ برتر فوتبال ایران در آستانه دربی ۹۹
تنها نماینده‌ استان تهران در لیگ برتر فوتبال زنان ایران، در هفت مسابقه‌ برگزار شده تا به اینجای فصل، هفت شکست سنگین را متحمل شده و با صفر امتیاز و تنها یک گل زده در قعر جدول رده‌بندی ایستاده است.
فارغ از ابزار و تیم‌هایی که یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی داشته یا هدایتشان را بر عهده گرفته، تفکرات یحیی در فوتبال اقتصادی است و اوج چنین تفکراتی در این فصل از بازی‌های پرسپولیس به خوبی نمایان شده است. پرسپولیس حالا هر سه بازی اخیرش در لیگ برتر ایران را با نتیجه مشابه یک بر صفر به اتمام رسانده و همین امر کافی است تا در ادامه مسیر و با توجه به فشردگی بالای جدول، زنگ خطر را حس کند.
تیم فوتبال پرسپولیس با وجود نمایشی نه چندان جذاب، توانست با برتری یک بر صفر برابر ملوان در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار بگیرد.
جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران در پایان هفته هشتم تغییری نداشت و همچنان ستاره پرسپولیس صدرنشین این جدول است.
تیم پرسپولیس در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال به صدر جدول بازگشت.
تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک مقابل هوادار تهران پیروز شد و صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال ایران باقی ماند.
تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک مقابل هوادار تهران پیروز شد و صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال ایران باقی ماند.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان موقتاً صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ