سازمان هواشناسی برای استان‌های ساحل دریای خزر در روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین، هشدار سطح زرد صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری در شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و رضوی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان رگبار و رعدوبرق رخ می‌دهد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور به ویژه شمال غرب و استان‌های واقع در سواحل خزر افزایش دما رخ می‌دهد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد:با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل خزر در گیلان، مازندران، شرق اردبیل و برخی مناطق گلستان بارش باران، گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی با پیش بینی افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع امواج در سواحل شمالی کشور، برای روزهای ششم و هفتم تیر هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در اردبیل و سواحل دریای خزر رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب فردا به کشور وارد می‌شود.
سازمان هواشناسی با پیش بینی فعالیت دو سامانه جوی، برای دریاها و سواحل شمالی و جنوبی کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.
به گزارش سازمان هواشناسی؛ بارش باران در نواحی سواحل دریای خزر و استان های آذربایجان شرقی و غربی، همچنین وزش باد در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی اتفاق خواهد افتاد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری بارش باران را در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز و خراسان شمالی خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از بعد از ظهر دوشنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور خواهد شد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران در ۸ استان و کاهش دمای هوا در سواحل شمالی کشور را طی روز جاری شاهد خواهیم بود.
به گزارش سازمان هواشناسی در شمال غرب و غرب کشور، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری،سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، خراسان‌های شمالی، رضوی و خراسان جنوبی شاهد بارش باران خواهیم بود.
به گزارش سازمان هواشناسی با نفوذ جریانات شمالی بر روی دریای خزر بارش در اردبیل و سواحل خزر تشدید می‌شود برخی نواحی شمال غرب و دامنه‌های البرز نیز بارش خواهند داشت.
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز یکشنبه بارش‌ها در شمال غرب کاسته می‌شود، گفت: در این روز برای سواحل خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان بارش باران رخ خواهد داد که این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف است.
بر اساس گزارش سازمان هواشناسی؛ در روزهای جمعه و شنبه در نوار شمالی کشور به ویژه در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما حاکم می‌شود.
سازمان هواشناسی با صدور زرد رنگ از وزش باد همراه با افزایش ارتفاع موج و وزش باد همراه با افزایش ارتفاع موج، در نواحی ساحلی ۱ تا ۱.۵ متر و در فراساحل تا ۲.۵ متر از چهارشنبه تا پنجشنبه (۴ تا ۵ آبان‌ماه) خبر داد. این شرایط جوی در نواحی ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان، مازندران، گلستان پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در غرب و شمال‌ غرب کشور، سواحل خزر،و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، زنجان، البرز،‌ تهران و سمنان وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.
به گزارش سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر، در شرق اردبیل، گیلان، مازندران بارش باران همراه با کاهش نسبی دما آغاز می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطقی از استان‌های ساحلی دریای خزر و جمعه علاوه بر سواحل شمالی، در خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در سمنان و شرق تهران بارش پراکنده گاهی پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی از دوشنبه تا اواخر هفته با نفوذ جریانات خنک شمالی، کاهش محسوس دما، وزش باد و بارش باران همراه با رعد و برق در سواحل خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی طی امروز و فردا نیز در برخی ساعات در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران و وزش باد رخ خواهد داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق شمال غرب کشور سواحل دریای خزر، ارتفاعات دامنه‌های البرز، ارتفاعات زاگرس، رگبار موقت باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق شمال غرب کشور سواحل دریای خزر، ارتفاعات دامنه‌های البرز، ارتفاعات زاگرس، رگبار موقت باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ