سخنگوی دولت گفت: امروز به پیشنهاد وزیر کشور ضمن تشکر از اقدامات استاندار سابق خوزستان، «محراب» به عنوان استاندار جدید این استان انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، استاندار جدید قم را تعیین کرد.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: امیدواریم الگوهای خوب عفاف و حجاب برای نسل‌های جدید معرفی شوند و اثرگذار باشند.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: پروژه‌های مربوط به ترافیک، زیبایی شهر، آسفالت، ورودی‌های شهر و اتوبوسرانی در شهر اهواز با جدیت در شهر دنبال شود.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان، با اشاره به تنش آبی موجود در شهرستان‌های سمنان و شاهرود، گفت: حفر سه چاه جدید در این دو شهرستان برای کاهش مشکل، مصوب شده است.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: آمار مناطق کم برخوردار در خوزستان بالا است و وظیفه داریم به مسائل و مشکلات این مناطق با جدیت رسیدگی کنیم.
اهواز- معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: خوزستان در بحث آب کشاورزی مشکل جدی دارد و به همین دلیل وزارت و جهاد کشاورزی استان باید برای بهره‌وری آب فکر اساسی کنند.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه این استان دارای ۱۱۰ شرکت دانش بنیان است، گفت: ۵۰ شرکت جدید نیز در حال دریافت مجوز برای تشکیل و فعالیت در عرصه‌های مختلف هستند.
اهواز- مدیریت بحران استانداری خوزستان درباره ورود سامانه جدید بارشی هشدار نارنجی را صادر کرد.
استاندار تهران در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی تهران بزرگ گفت: آرامش امروز ما نشان از نمره قبولی فراجا در عملکرد است.
امروز (۸ دی) در مراسمی با حضور وزیر کشور و مسئولان استانی، علی اکبر حسینی محراب به عنوان استاندار جدید استان خوزستان معارفه شد.
اهواز - با حضور وزیر کشور، استاندار جدید خوزستان معارفه و از خدمات صادق خلیلیان استاندار سابق تقدیر شد.
سردار محمد کرمی به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان انتخاب شد.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران علاوه بر اینکه از تغییر استاندار کرمانشاه خبر داد، گفت که امکان تغییر یک یا دو استاندار دیگر نیز وجود دارد.وزیر کشور درباره برنامه دولت در خصوص تشکیل استان‌های جدید اظهار داشت: تقسیمات کشوری مسایل پیچید ای است و ابعاد مختلفی دارد و علاوه بر مسایل جغرافیایی باید ابعاد جمعیتی و اجتماعی آن و همچنین حریم ها و ... بررسی شود.
وزیر کشور خبر داد که محمدطیب صحرایی به عنوان استاندار جدید کرمانشاه انتخاب شد
استاندار قزوین در دیدار با مدیرعامل ایرانسل، بر گسترش مشارکت ایرانسل در توسعه این استان تأکید کرد.
پس از انتصاب محسن منصوری استاندار سابق تهران به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهور، احمد وحیدی وزیر کشور، علیرضا فخاری را به عنوان استاندار جدید به هیأت دولت معرفی کرد
ایذه- معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان جزئیات جدید از حمله تروریستی عصر چهارشنبه ایذه را تشریح کرد.
صولت مرتضوی در نخستین سفر رسمی خود به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مشهد سفر کرد و مورد استقبال استاندار خراسان رضوی قرار گرفت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان قم و همچنین نزدیکی به استان تهران، زمینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در حوزه صنعت خودرو و قطعه‌سازی در این استان وجود دارد.
به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، استاندار خراسان جنوبی، پنج سایت جدید ارتباطی روستایی ایرانسل را در روستاهای این استان افتتاح کرد.
به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، استاندار خراسان جنوبی، پنج سایت جدید ارتباطی روستایی ایرانسل را در روستاهای این استان افتتاح کرد.
زارعی کوشا: ما درباره تجمعات در شورای تامین تاکید کرده ایم که با خویشتن‌داری تمام برخورد شود، به هیچ وجه تا جایی که نیاز جدی نباشد برخورد نظامی و انتظامی صورت نگیرد. این تجمعات در روز دوشنبه نیز ادامه داشته و در روزهای قبل خیلی محدود در سنندج و سقز نیز انجام شده است که نیروهای نظامی طبق درخواست ما در شورای تامین عمل کردند. اما در عین حال با افرادی که به صورت مسلح بخواهند امنیت جامعه را برهم بزنند با جدیدت و قاطعیت برخورد خواهیم کرد.
وزیر کشور عراق و استاندار کربلا در نشستی امنیتی به آماری از ورود زائران از طریق گذرگاههای مرزی عراق اشاره کردند.
دامغان- معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در دامغان ۶۰ هکتار زمین جدید به منظور احداث تقریبی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی الحاق شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ