چطور ما که داعیه اخلاق اسلامی داریم برای بزرگانِ و پیشکسوتانِ خردمند خود عزت و حرمت قائل نیستیم؟ بلکه آنان را به عنوان مقصران وضعیت نابهنجار کشور و بانیان وضع موجود معرفی و متهم می‌کنیم. این رفتار و گفتار ناشی از کدام مکتب و مذهب است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای زاکانی سوالی از شما دارم، از جان آدمی چه‌چیزی عزیزتر و از گرفته‌شدن این‌جان بر سر بی‌مبالاتی چه‌چیز غم‌انگیزتر باید باشد که شما حاضر نشدید بپذیرید که اشتباه کردید و برای مدیریت شهری به این بزرگی تربیت نشدید. این را هم نخواستیم چه با خود فکر کردید که مسئول مستقیم این‌اتفاق را در صدر مجلس نشاندید و ارجش دادید؟ نمک به زخم داغ‌دیدگان می‌خواستید بزنید یا می‌خواستید ثابت کنید که خدای‌ناکرده از جبروت شما هرگز کم نخواهد شد، حتی اگر ۵ جان عزیز از پی سوءمدیریت شما گرفته شود؟
مدیر مسئول روزنامه ابتکار و نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: در تهران اگر بنا باشد یک جریان گفتمانی نزدیک به اصلاحات وارد انتخابات شود، چنین لیستی احتمالا به سرلیستی آقای جهانگیری شکل خواهد گرفت و بعضی از وزرای دولت سابق و بعضی از جوانان مثل آذری جهرمی و تعدادی از بانوان در این لیست قرار خواهند گرفت.
وی درخواست عفو عمومی رئیس قوه قضائیه از رهبر انقلاب در خصوص محکومان حوادث سال گذشته را نشان از پختگی اژه‌ای خواند و گفت: واقعاً نمی‌شد که از دم اعدام کنند. خیلی‌ها همان طور که ایشان تشخیص داده بود، مفسد نبودند؛ درست است که فساد انجام داده بودند اما مفسد نبودند و لازم بود که انعطاف قوة قضائیه بر مردم روشن شود؛ این خود نشان‌دهنده پختگی است.
آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی: آقای خلخالی هم یک کار‌های مثبتی انجام داد، ولی اعدام‌هایی انجام داد که امام او را هم کنار گذاشتند، ولی کار‌های اولیه‌ای که انجام داد، انصافاً کار او بود که توانست انجام بدهد، ولی یک مقدار در یکی از جریانات امام متوجه شدند تعدادی افراد بی‌حساب اعدام شدند و به همین دلیل او را کنار گذاشتند.
حدود ۵۰ سال پیش این غار توسط آقای نجفی کشف شد، ولی مردم به دلیل ناشناخته بودن غار از رفت و آمد به آن اجتناب می‌کردند، در سال ۱۳۷۷ دو نفر از بزرگان روستای عشق آباد به اداره آب و فاضلاب منطقه مراجعه نمودند و به مسئول وقت اعلام کردند که غاری مخوف و افسانه‌ای در حاشیه عشق آباد قرار دارد که به غار جهنم معروف است و کسی نزدیک آن نمی‌شود.
مدیر مسئول کیهان گفت: درحالی که صدایش را پائین آورده بود گفت‌: من طولابی هستم و از محافظان حلقه دوم ( یا سوم ) آقای خاتمی رئیس جمهور هستم و می‌توانم در یک فرصت مناسب به سمت ایشان شلیک کرده و کارش را بسازم! (ظاهراً همین تعبیر را به کار برد). شدیداً  یکّه خوردم ولی...
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
آقای قالیباف در شهرستان خلخال دانش آموزان به دلیل مسمومیت به بیمارستان رفته‌اند و بعد شما توقع دارید من درباره چه چیزی صحبت کنم؟ وظیفه من این است که بگویم که دستگاه‌ها موضوع را پیگیری کنند و از دستگاه‌های مسئول این را مطالبه کنم. از صبح مردم به من زنگ می‌زنند و می‌خواهند که موضوع را پیگیری کنم.
عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه سال ۸۹ یا ۹۰ بود که من به وکالت از آقای خاتمی و چند مسئول دیگر از روزنامه کیهان شکایت کردم، چون نسبت‌های ناروایی داده بودند؛ مرتب هم پیگیری کردیم و اخیرا دیدم به دلیل مرور زمان برای آن «منع تعقیب» زده اند. گفتم من که پرونده را نگه نداشته ام، دادستان پرونده را نگه داشته است؛ گفت در هر صورت قانون می‌گوید اگر این مدت پرونده منجر به رأی نشد، «مشمول مرور زمان» است، گفت: ما از اول می‌دانستیم که بعضی نشریات از جمله کیهان مصونیت قضایی دارند، ولی شکایت ما از آن‌ها شوخی بود؛ می‌دانستیم رسیدگی نمی‌شود و بنا هم نبود رسیدگی شود. بعد از هشت سال گفتند، چون در این مدت رسیدگی نشده دیگر امکان رسیدگی وجود ندارد؛ اعتراض هم کردیم و اعتراض ما رد شد.
مدیرکل محیط زیست تهران انتشار گاز متان ناشی از زباله سوزی در شهر تهران را تایید کرد. /صداوسیما
داماد رئیس کمیته شفافیت شورا از مسئول دفتری این عضو استعفا کرد.
آقای زاکانی، شهردار تهران، پیش از این گفته بود که از سوی رئیس‌جمهور مسئولیت گرفته و حکم دارد که درباره آلودگی هوای تهران مسئول مستقیم باشد، اما بعدها هیچ خبری از این مسئولیت‌پذیری نشد، به ایشان تذکر هم داده‌ایم اما حالا گفته می‌شود که وظیفه این کار فقط بر عهده شهرداری تهران نیست و یک کار ملی است.
با توجه به گزارش مفصل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در دوره ریاست آقای لاریجانی که مستند به گزارش سازمان بازرسی کل کشور و وزارت بهداشت دولت آقای روحانی و دیگر نهاد‌های مسئول، ادعای خانم معصومه ابتکار درباره آلوده بودن ریفرمیت پتروشیمی‌ها را به صراحت دروغ دانسته و به تاکید رد کرده است
عباس عبدی نوشت: جنبش اصلاحات موفق‌ترین حرکت سیاسی در تاریخ ۱۵۰ ساله اخیر ایران است، عدم تداوم آن محصول عدول راهبرانش از این جنبش بود و نه پایبندی به آن. مسئول اول آن نیز شخص آقای خاتمی است که امیدوارم جبران کند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: آقای ستاری‌فرد بلافاصله پس از اینکه مسئول ورزش وزارت آموزش و پرورش شدند؛ اردوهای تمرینی و مسابقات ورزش دانش‌آموزی را برگزار کردند.
آیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست تحریمی گروه‌های تروریست! خارج می‌شود؟! دیروز آقای محمد مرندی گفت: «‌ماه‌هاست که می‌گویم حذف سپاه پاسداران از FTO (فهرست ادعایی سازمان‌های تروریستی خارجی) پیش‌شرط نیست‌»! ایشان توضیح ندادند که «‌پیش‌شرط‌» نیست؟ یا اصلاً در میان شرط‌ها نیست؟!
گشت ارشاد خیلی به کشور خدمت کرد. در اواخر دولت آقای خاتمی دستورالعمل عفاف و حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید که طبق این دستورالعمل ۲۷ دستگاه در آن مسئول هستند. منتها از آن ۲۷ دستگاه، ۲۵ دستگاه که کار ایجابی باید می‌کردند، فعالیتی انجام ندادند و تنها ۲ دستگاه سلبی یعنی نیروی انتظامی و قوه قضاییه وارد شدند.
روزنامه کیهان، شانزده بهمن ۱۳۵۱، صفحه نوزده و بیست نوشت: «اولین باجه اتوماتیک کامپیوتری شروع به کار کرد. آقای «راد ـ لون» مسئول آموزش موسسه «باروس» کارت اعتبار نقدی خود را در محل مخصوص باجه اتوماتیک کامپیوتری قرار می‌دهد ۱۰ ثانیه بعد، پول نقد مورد نیاز بطور اتوماتیک در اختیار آقای «لون» قرار خواهد گرفت.
همه کسانی که این چنددهه مسئولیتی داشته‌اند به تناسب عملکردشان در به وجود آمدن مشکلات پیش روی ملت ایران شریکند. حالا اگر دنبال بانی وضع موجود می‌گردید در آینه نگاه کنید به وضوح او را خواهید دید!
نقش مشاوران املاک در نابسامانی بازار مسکن معمولا نادیده گرفته می‌شود، در حالی که آمارهای رسمی و مشاهدات میدانی از نقش مخرب بسیاری از آنها در رشد قیمت مسکن حکایت دارد و ورود این بنگاه‌ها به عنوان خریدار مسکن و فروش به قیمت‌های بالا، علت اصلی رشد قارچ گونه آنها در سال‌های اخیر است.
نشانه‌های پُرکاری و کم کاری تیروئید
با بازنشستگی سیدجلال حسینی وظیفه رهبری بازیکنان خط دفاعی به یک مهره تازه وارد، اما باتجربه واگذار شده است.
آقای ایل بیگی لطفا شفاف سازی نمایید سمت آقای محمدرضا شریفی نیای بازیگر در سازمان سینمایی چیست؟ بر اساس کدام قانون یک نسخه از پروانه نمایش فیلمی که اینجانب تهیه کرده ام به ایشان تحویل داده شده؟ به عنوان تهیه کننده «لامینور» اعلام می کنم آقای محمد رضا شریفی نیا هیچ سمت و مسئولیتی در این فیلم ندارند، آیا ایشان مسئول ابلاغ سانسور و ضبط ویدئو و گرفتن دستخط از کارگردانان در وزارت ارشاد شده‌اند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ