سنگ نگاره ساسانی که ۸ سال پیش درفرودگاه لندن کشف و ضبط شده بود پس از سه نمایش در موزه بریتانیا به ایران استرداد می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴۰ سارق و مالخر گوشی در محدوده شهر تهران در ۱۰ روز گذشته خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی ۳۱۰ گوشی مسروقه کشف و به مال باختگان مسترد شد.
رونمایی از سنگ نگاره استردادی به ایران، برپایی نمایشگاهی از اشیای برگشت داده شده در هفته دولت و بررسی لغو روادید ایران با ۶۰ کشور از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در هفته جاری بود.
رئیس پلیس بین الملل فراجا گفت: در پی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده که پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء ردیابی و مورد شناسایی قرار داد.
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از استرداد متهم به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی به کشور خبر داد.
معاون میراث فرهنگی کشور با بیان اینکه نمایشگاهی از آثار تاریخی فرهنگی بازگردانده شده در هفته دولت برپا می‌شود، گفت: بیش از ۱۲ پرونده استرداد آثار و اشیای فرهنگی تاریخی در دستور کار است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: رفتارهای رهبران این فرقه تروریستی با اعضای این سازمان مصداق بارز نقض فاحش حقوق بشر است و کاملاً رفتار فرقه‌ای با اعضای خود دارند.
مدیر میراث‌جهانی منظر باستان‌شناسی ساسانی فارس گفت: سنگ نگاره ساسانی استرداد شده به ایران از نظر نوع لباس، گردنبند، لباس فاخر و اشاره انگشت به نظر می رسد یک بزرگ زاده بوده است.
جاده چالوس دارای ۲۰۶ «نقطه پرخطر» به لحاظ استعداد بالای بروز حوادث طبیعی است؛ به‌طوری‌که در هر کیلومتر از این مسیر، ۳۳/ ۱موقعیت ریزش سنگ و بروز سیل، شناسایی شده است. با وجود این «ریسک بالای تردد در محور چالوس»، سال۹۸ یک تیم مطالعه فنی از دولت، با تشخیص «خوردگی، نم‌زدگی و تخریب ۴۵درصد از پل‌های مسیر» و اعلام آدرس پهنه‌های در خطر ریزش دیواره‌کوه، «شرط ادامه استفاده از جاده را به انجام دو عملیات منوط می‌کند.» آیا باران سنگ در حال‌حاضر و تلفات انسانی به معنای نتیجه منفی عملیات است یا بیانگر عدم انجام عملیات؟
رئیس پلیس بین الملل فراجا از استرداد فردی به اتهام قتل به کشور خبر داد.
رئیس پلیس بین الملل فراجا از استرداد فردی به اتهام به قتل، به کشور خبر داد.
مراسم امضای تفاهم نامه همکاری حقوقی و قضائی امروز با حضور امین‌حسین رحیمی، وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران و ژنرال تولام وزیر امنیت ویتنام برگزار شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استرداد لایحه عضویت جمهوری اسلامی ایران در همکاری های تایید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا-اقیانوسیه به دولت موافقت کردند.
سنگ نگاره ساسانی که ۸ سال پیش در فرودگاه لندن کشف و ضبط شده بود پس از سه نمایش در موزه بریتانیا به ایران استرداد می شود.
ستایشی گفت: تاکنون ۲۶ نفر در پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی دستگیر شده‌اند و اتهام متهمان تحصیل اموال مسروقه و بعضا پولشویی است. ۲۰ نفر از متهمان با قرار‌های سنگین وثیقه آزاد شده‌اند و ۲ متهم اصلی هم در ترکیه بودند که دستگیر شدند و موجبات استرداد آن‌ها فراهم شده است.
استرداد آخرین متهمان سرقت صندوق امانات بانک ملی
رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: در پی صدور اعلان قرمز متهمان و اعلان به کشور‌های عضو اینترپل سیستم قضائی پلیسی آن کشور محدودیت‌های شدیدی برای آنان ایجاد کرد.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حدود ۱۵۰ هزار دستگاه ماینر در سازمان وجود دارد که بخش زیادی از آنها دارای رای برائت است و طبق احکام قضایی باید استرداد شود.
یک مقام دولت آلمان روز دوشنبه مدعی شد دولت این کشور فعلا روند «بازگرداندن افراد» به ایران را معلق کرده است.
این مقام آلمانی گفت: «ما اتفاق‌نظر داریم که فعلاً نباید استردادی به آنجا انجام شود.»
استرداد متهم به قتل پس از ۱۰ سال حبس
محمد جواد شیخ پیرامون اتفاقات اخیری که در رابطه با این موسسه رخ داده است، اعلام کرد: مهمترین اقدامی که با پیگیری‌های مجدانه مدیرعامل شرکت مس انجام گرفته، اخذ دستور توقف اجرای مصوبه ماده 17 بود که روز یکشنبه (20 شهریور) صورت پذیرفت.
دبیر ستاد حقوق بشر با توجه به ضرورت استرداد محکومان و مجرمان، گفت: مجرمانی که اموال و سرمایه‌های عمومی و مردم را می‌دزدند و در کشور دیگری اقامت می‌کنند، باید به کشور مبدأ مسترد شوند.
دبیر ستاد حقوق بشر با توجه به ضرورت استرداد محکومان و مجرمان، گفت: مجرمانی که اموال و سرمایه‌های عمومی و مردم را می‌دزدند و در کشور دیگری اقامت می‌کنند، باید به کشور مبدأ مسترد شوند.
رئیس پلیس بین‌الملل از دستگیری چهارمین متهم کلاهبرداری ۴۰۰ میلیون دلاری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ