دهدشت_ رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: استعداد یابی و تغییر در ورزش کهگیلویه یک ضرورت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره اسبق استقلال از سوی هیات فوتبال تهران به عنوان مدیر کمیته استعدادیابی این استان انتخاب شد.
اهورا خاطری که یک سال قبل در برنامه استعدادیابی تلویزیونی حاضر شده بود، توانست مدال طلای کشتی آزاد نوجوانان جهان را کسب کند.
مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اختتامیه مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در مرحله مراکز استانی تا سه‌شنبه هفته جاری در حال‌برگزاری است.
دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به فعالیت ۱۰۰۰ باشگاه ثبت شده کوهنوردی در سطح کشور گفت: برای توسعه رشته کوهنوردی هیات‌های استانی فعالیت ورزشی خود را در قالب آموزش، استعدادیابی و تجهیزات با مشارکت باشگاه‌ها توسعه دهند.
با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون‌های ورزشی را از آن خود کرد.
با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون‌های ورزشی را از آن خود کرد.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز طرح استعدادیابی، توانمندسازی و حرفه آموزی کودکان کارخبر داد.
همدان- هیئت اسکواش استان همدان در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای بر استعدادیابی داشته تا بتواند در زمینه قهرمان‌پروری توفیق یابد.
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی از این وزارتخانه در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شرکت کرده است.
هاجیمه موریاسو سرمربی تیم‌ملی ژاپن می‌گوید برای بازدید از نمایش بازیکنان لژیونر راهی اروپا خواهد بود.
با امضای تفاهم نامه همکاری از سوی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی این رشته شکل گرفت.
با امضای تفاهم نامه همکاری از سوی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی این رشته شکل گرفت.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: فرزاد مجیدی به عنوان مشاور ورزشی این سازمان با هدف استعدادیابی جوانان هلال‌احمری در زمینه فوتبال، امروز عازم قم خواهد بود.
دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران گفت: در استعدادیابی کودکان کار یکی از موضوعات، ورزش است که مدارس ورزشی مناسب پس از استعدادیابی پذیرای آنها خواهد بود.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: هنرمند در جامعه امروزی کسی است که حرف‌ها و دریافت‌های خود را از واقعیت‌های جامعه و حقیقت‌هایی که در پشت سر آن است برای افراد ارائه می‌کند.
سرمربی تیم ملی زیر ۱۶ سال دختر ایران ۷۶ بازیکن منتخب المپیاد استعدادهای برتر را به اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد تا تمرینات این تیم به صورت رسمی آغاز شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید برای هر کدام از دانش‌آموزان به اقتضای نیازها و استعدادهای آنها برنامه‌ریزی کنیم، یعنی استعدادیابی در بستر مدرسه تلویزیونی برای ما بسیار اهمیت دارد.
مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان از آغاز المپیاد استعدادهای برتر کشور از تاریخ ششم مهرماه خبر داد.
گرمی-مسئول استعدادیابی کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: استعدادیابی منطقه‌ای زیر ۱۵ سال فوتبال پسران کشور با حضور ۶۰ فوتبالیست در ورزشگاه ایثار شهرستان گرمی برگزار شد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: اگر به این باور برسیم که خود سرپرستی همسران ما چندان موضوع دور از انتظار نیست، به موضوع معلولیت و سالمندی جدی‌تر نگاه خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون تیراندازی با تاکید بر این که باید به دنبال پرورش استعدادها در این رشته باشیم گفت: برای مسابقاتی که در مصر برگزار خواهد شد ۷ هزار فشنگ تهیه کردیم.
اردوی استعدادیابی فرزندان تحت پوشش بهزیستی با حضور ۳۶ نفر در ورزشگاه شهید شاطری برگزار شد.
دبیرکل فدراسیون بولینگ و بیلیارد تشکیل و راه‌اندازی کانون‌های استعدادیابی در استان‌ها را یکی از اولویت‌های این فدراسیون برای ماه‌های آینده عنوان کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: باید تلاش کنیم از رویدادهای ورزشی علاوه بر استعدادیابی به عنوان موقعیتی برای تربیت استفاده کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ