کروز در مصاحبه‌ای که ویدئوی آن را منتشر کرده می‌گوید: «احتمال اینکه رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه بعدی- که فکر می‌کنم در سال ۲۰۲۵ خواهد بود- هرگونه توافق احمقانه بایدن با ایران را پاره کند نزدیک به ۱۰۰ درصد است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا گفت تد لاسو برای موفقیت باید یک نفر مثل او را در تیم مربیگریش داشته باشد.
اف‌ث ریچموند تیمی است که محور سریال مشهور تدلاسو در بطن آن می‌گذرد، اما چنین باشگاهی در فوتبال انگلیس وجود خارجی ندارد.
تد لاسو یک سریال پرطرفدار است که داستان آن بر بستری از ماجراهای یک تیم لیگ برتری انگلیسی روایت می‌شود.
در آلمان سریالی تلویزیونی درباره تاریخچه باشگاه بایرن مونیخ و ستاره‌های سابق این تیم ساخته شده که به زودی پخش خواهد شد.
این سناتور جمهوری‌خواه گفت، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری وقت آمریکا در «این نوع ترس‌آفرینی غیرمسئولانه» که در حال حاضر در معرض نمایش است، مشارکت نداشت و خاطرنشان کرد که اوباما آن موقع بایدن را برای مذاکره درباره توافق به کنگره فرستاد.
قطبی‌سازی آمریکا برای بار دیگر کاملا به نفع چین پیش خواهد رفت. ترامپ اگرچه پشتوانه مردمی دارد، اما هیچ‌یک از جمهوری‌خواهان قدرتمند حزبی از او حمایت نمی‌کنند. غیر از تدکروز سناتور تگزاس که سعی در عادی‌سازی حمله به کنگره داشت تا مایک پنس و نیکی هیلی هیچ‌کدام اعمال او را تایید نکردند
استفاده سریال معروف تد لاسو از بنری که برای ادای احترام به ری ویلکینز، اسطوره چلسی، در استمفوردبریج نصب شده بود باعث عصبانیت هواداران این باشگاه شد.
تد کروز، عضو جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا دستور جو بایدن، رئیس‌جمهوری این کشور را برای استفاده از موشک ۴۰۰ هزار دلاری یک جنگنده ۲۰۰ میلیون دلاری در ساقط کردن بالونی که به گفته کروز تنها ۱۲ دلار ارزش داشته، مورد تمسخر قرار داد و آن را «بازدارنده‌ای قدرتمند» در برابر دانش‌آموزان دبیرستانی دانست که به ساخت بالون‌های علمی خانگی علاقه‌مند هستند.
و تد کروز استدلال می‌کند اگر دولت جو بایدن خود را متعهد به مقابله با همکاری‌های نظامی ایران و دولت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه می‌داند باید در صورت تصویب لایحه‌ای که او و همکارانش تهیه کرده‌اند، قانون را بپذیرد و آن را به اجرا درآورد؛ لایحه‌ای که به موجب بخش‌هایی از آن کار روس‌ها بر روی سانتریفیوژ‌های تاسیسات هسته‌ای ایران ممنوع خواهد شد.
جیسون سودیکیس، بازیگر آمریکایی که با بازی در سریال تد لاسو به شهرت جهانی رسید، امروز تماشاگر دیدار تیم های برنتفورد و آرسنال بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ