لی شائوسیان، مدیر موسسه تحقیقاتی چین و عربی دانشگاه نینگ شیا در این باره گفت: چین و ایران سابقه طولانی در روابط دوستانه دارند و شرکایی هستند که از منافع اصلی یکدیگر حمایت می‌کنند. وی ادامه داد: ایران کشوری ایده‌آل در خاورمیانه برای پیشبرد طرح «یک کمربند و یک جاده» است و همکاری با چین برای توسعه اقتصادی ایران کلیدی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همکاری‌های موردی و موضوعی ایران و آژانس از اواخر ماه مه و نهایی شدن مساله تبادل زندانیان در ۱۰ اوت در چارچوب توافق محدودسازی تنش، بار دیگر امیدها را در بین محافل رسانه‌ای و سیاسی ایجاد کرده است که گزینه احیای برجام می‌تواند بار دیگر روی میز قرار گیرد.
آبی‌پوشان پایتخت در صورت جذب کاپیتان تیم ملی امید گام بلندی در جهت تقویت تیم خود برمی‌دارند.
تیم فوتبال امید زیر نظر رضا عنایتی تمریناتش را در ترکیه دنبال می‌کند.
اصفهان - اثبات حضور یوزپلنگ در پناهگاه حیات وحش «عباس آباد» امیدها را برای احیای این گونه ارزشمند زنده کرد و استان اصفهان آماده اجرای طرح های حفاظت و تکثیر این حیوان در معرض انقراض است.
امروز یکی از حساس‌ترین تقابل های والیبال ایران و آمریکا در پیش است.
اعضای تیم فوتبال امید ایران در عراق با مشکلاتی مواجه هستند.
شاید مقامات ما نیز به این نتیجه رسیده اند که احیای برجام دیگر ممکن نیست. برخی از دلایل فنی نیز وجود دارد که می‌تواند حاکی از عدم امکان احیای برجام باشد. از جمله این موارد می‌توان به زمان گریز هسته‌ای که مبنای استراتژی برجامی آمریکا در ۲۰۱۵ بود، اشاره کرد. با توجه به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران، گویا آمریکا دیگر احیای چنان زمان گریزی را ممکن نمی‌داند. نه تنها ایالات متحده به دلایلی که اشاره شد سعی در اجتناب از تنش دارد، بلکه شرایط اقتصادی در ایران نیز به سمتی رفته که خود را عملا ناچار از تلاش برای تخفیف تنش و برقراری آرامش می‌بیند.
شاگردان رضا عنایتی در مرحله نیمه نهایی قهرمانی غرب آسیا باید به مصاف اردن بروند.
تیم فوتبال امید اولین اردوی خارجی خود را با سرمربی جدید در عراق برگزار خواهد کرد.
سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید از نظر فنی همه چیز روی فرم است و فقط نیاز به کمک مالی دارند.
بعد از اعلام احتمال عدم اعزام تیم فوتبال امید به بازی های آسیایی، رییس فدراسیون به همراه سرمربی تیم ملی در کمیته ملی المپیک حاضر شدند.
پراهمیت‌ترین پالس در بازگشت امید‌ها به احیای برجام را می‌توان مشاهده نشانه‌هایی قطعی و جدی از اراده مصمم مسئولان ایرانی برای احیای تنش‌زدایی مورد ارزیابی قرار داد. هر چند در گذشته مذاکرات در جریان بود و نمایندگان ایران و سایر طرف‌ها در وین در حال مذاکره بودند، اما به طور مشهود، اراده‌ای قاطع مبنی بر بازگشت به توافق مشاهده نمی‌شد. به نظر می‌رسد این بار مسئولان و استراتژیست‌های سیاست خارجی کشورمان در پرونده هسته‌ای، تصمیم قطعی را برای احیای توافق اتخاذ کرده‌اند
دربی جنجالی امیدها، پرگل شد
دیدار تیم های امید استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که سرخپوشان تا دقایق پایانی از حریف جلو بودند.
با تصمیم ناظر بازی دربی امیدهای تهران در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد .
دربی رده امیدهای تهران ظهر امروز برگزار می شود.
تیم پرسپولیس بدون حضور بازیکنان رده امید راهی آبادان شده و بازیکن برزیلی نیز در لیست مسافران سرخپوشان دیده نمی‌شود.
این روزها خبر بررسی قانون مالیات بر عایدی سرمایه داغ است، این قانون در زمان دولت حسن روحانی زمانی که امیدها از احیای برجام به خاطر فشارهای ترامپ رنگ باخته بود در حال بررسی بود ولی پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری و کاهش سخت گیری ها برای فروش نفت در آن زمان بررسی این قانون را به حاشیه برد.
طبق بررسی‌های علمی، ساختمان‌های بلندمرتبه باعث تضعیف جریان باد می‌شوند و این مسئله در کلان‌شهر تهران نمود عینی پیدا کرده است.
اگر وضعیت تیم ملی امید به همین منوال بماند، هیچ بعید نیست که طلسم حضور این تیم در المپیک از ۴۴ به ۴۸ سال افزایش یابد!
تیم ملی بسکتبال ایران در یک دیدار حساس نتیجه را 81 بر 72 به چین واگذار کرد.
میلاد باقری مدافع پیش‌ تاخته نفت مسجدسلیمان با گلی تقریبا اتفاقی، طلسم گل‌ نزدن‌های تیمش را شکست.
فارغ از اسرائیل، هیچ بازیگری مخالف احیای برجام نیست، اما در عرصه میدانی هیچ‌گونه تحرک ویژه‌ای برای حصول نهایی توافق صورت نمی‌گیرد. در میان موج وسیع امید‌ها برای احیای برجام، یکباره سیگنال‌هایی از ناامیدی مخابره می‌شود
فرار امیدها و مهدوی‌کیا از شکست با قیچی ثانیه‌ آخر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ