محمدرضا آزادی، گلزن تیم آلومینیوم، جدیدترین شش گله لیگ برتر فوتبال ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خانشقاقی سال‌ها بعد از ساخت بلندترین ساختمان ایران و تهران در خیابان شاه‌آباد (جمهوری)، در مصاحبه با فصلنامه آبادی در سال ١٣۷۴ گفته است: «شب‌هایی بود که تا صبح نمی‌خوابیدم و فکر می‌کردم که چطور مشکلات را یکی‌یکی از سر راه بردارم به‌خصوص وقتی به طبقات بالاتر رسیده بودم.»
بهزاد درباره انگیزه‌اش به کارآگاهان گفت: من هرگز انگیزه‌ای برای قتل نداشتم دعوای من با شروین و ۲ نفر دیگر به نام آرش و فرید صرفاً به خاطر نشان دادن قدرت خودمان بود. نمی‌دانم چه شد که الکی به جان هم افتادیم. من ناخواسته با چاقویی که داشتم ضربه‌ای به او زدم. خودم هم زخمی شده بودم و وقتی دیدم او روی زمین افتاد و پلیس به معرکه رسیده است از ترس پا به فرار گذاشتم.
پاییز ۱۴۰۱ وقتی امید به فریدونکنار رسید هنوز رؤیا به ایران و فریدونکنار منتقل نشده بود. روزی که رؤیا را آوردند، امید در حال قدم زدن در تالاب بود. تنها از سویی به سویی دیگر می‌رفت که رؤیا رسید. امید به رؤیا هم هیچ نگاهی نکرد. پنج روز طول کشید که آن تصویر بی‌نظیر که سال‌ها حافظان محیط‌زیست منتظرش بودند شکل گرفت. بعد از پنج روز گام‌هایشان به سوی هم حرکت کرد و آن رقصی شکل گرفت که نشان از پیوند بود.
تا جایی که من می‌بینم، نشست‌های دموکراسی حتی در رسیدن به آن دستاورد‌های محدود هم ناکام خواهند ماند. آینده دموکراسی از مجالس بیشتر برای پرحرفی، سودی نمی‌برد، بلکه بسته به این خواهد بود که آیا دمکراسی‌های جهان می‌توانند نتایج بهتری برای شهروندان‌شان داخل و خارج از کشور ارائه کنند یا نه. موفقیت، تلاش بسیار خواهد خواست و حتی ثروتمندترین دموکراسی‌ها هم وقت یا منابع بی‌نهایت ندارند. به همین خاطر است که من امیدوارم دومین نشست دموکراسی، آخرینش هم باشد.
گل اول بورنموث به لیورپول در دیدار امروز دو تیم دقیقا به همان شیوه‌ای به ثمر رسید که بورنموث هفته گذشته در دیدار دراماتیکش مقابل آرسنال گل اول بازی را به ثمر رسانده بود.
دستفروشی که این زن از او صحبت می‌کرد مردی ۷۶ساله بود که به‌صورت دوره‌گرد لباس می‌فروخت. مأموران با اطلاعاتی که زن جوان در اختیارشان قرار داده بود پاتوق‌های دستفروش را تحت نظر گرفتند و چند روز بعد موفق شدند او را دستگیر کنند. این مرد وقتی تحت بازجویی قرار گرفت نتوانست حضورش در محل جنایت را انکار کند، اما گفت او مرتکب قتل نشده و وقتی به محل حادثه رسیده بود مقتول روی زمین افتاده بود.
هادیانفر با بیان اینکه نصب پلاک سوم روی خودرو‌ها کار بسیار اثربخش و درستی است که باید انجام شود، اظهارکرد: همانطور که گفتم این موضوع تکلیف قانونی سال ۸۴ است که به دلایل مختلفی اجرا نشده بود و از وقتی که من به پلیس راهور آمدم پیگیر اجرای آن هستم و خوشبختانه اقدامات زیادی هم در این زمینه انجام شده است. ما در آخرین اقدامات به مرحله تولید نرم افزار رسیدیم که نرم‌افزار‌های این پلاک سوم باید آماده شود.
با روی کارآمدن حکومت پهلوی و ساخت مغازه‌هایی که ویترین و قفسه‌هایی به تقلید از اروپایی‌ها داشتند، قانونی تصویب شد تا مغازه‌دار‌ها بالای سر مغازه خود تابلو نصب کنند. با اعلام این موضوع، مخالفت دکان‌دار‌ها و بازاری‌ها به‌گوش رسید، اما حکومت همه را ملزم به انجام این کار کرد.
یک شهروند فلسطینی که چند وقت پیش به ضرب گلوله نظامیان صهیونسیست به شدت زخمی شده بود، امروز به شهادت رسید.
وقتی ولادیمیر پوتین در ویدیویی شبیه سازی شده که نشان می‌دهد موشک هایپرسونیک این کشور، سواحل فلوریدا را هدف قرار می‌دهد از موشک Kh-۴۷M۲ Kinzhal رونمایی کرد. اگر چه این ویدیو به اندازه ویدیو رونمایی آیفون‌های جدید باشکوه و پرزرق و برق نبود، اما پیام آن کاملاً واضح بود: دوره سلاح‌های هایپرسونیک یا مافوق صوت فرا رسیده است.
رئیس‌شدن دوباره تاج چندان بی‌حرف و حدیث نبوده است. حتی دبیر کل وقت فدراسیون فوتبال خبر از تعویق انتخابات در همان شب قبل داد و ادعایش این بود که نامه‌ای به دستش رسیده که صراحتا در آن اعلام شده یکی از کاندیدا‌ها (مهدی تاج) مشکل قضائی دارد و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند. امری که چند ساعت بعد نادیده گرفته و انتخابات جنجالی برگزار شد تا مهدی تاج، بدون رقیب، دوباره روی صندلی ریاست بنشیند
بعد از بروس لی نوبت به جکی چان رسید که وارد دنیای سینمای چین و رزمی شود. اما کمتر کسی می‌داند که این دو بازیگر و رزمی‌کار در دهه ۷۰ میلادی در فیلم اژد‌ها وارد می‌شود رودرروی یکدیگر بازی کردند و جکی چان نقش کتک‌خورِ مقابل بروس لی را ایفا کرده بود.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ون پارس که با شگفتی در نیمه اول به پایان رسیده بود در پایان نود دقیقه هم با تساوی به پایان رسید تا کار دو تیم برای تعیین تیم برنده به وقت اضافه کشیده شود.
مجموعۀ سؤالات و تناقض‌ها از تصمیم شاپور بختیار یک معما می‌سازد هر چند که محتمل‌ترین پاسخ این است که او ۲۵ سال در حسرت و آرزوی نخست‌وزیری ایران تب‌وتاب داشت و به آرزوی خود رسیده بود و باقی را به قضا و قَدَر سپرده بود.
مجتبی جباری یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دو دهه اخیر است، او سالها در این تیم بود و به بازوبند کاپیتانی استقلال هم رسید.
بی تردید لیونل اسکالونی در رسیدن آرژانتین به فینال جام جهانی نقش مهمی داشته اما نمی توان از کار درخشان کادر فنی او نگفت. شاید نقطه عطف آلبی‌سلسته روزی بود که مسی در اردوی آرژانتین تنبیه شد.
رسیدگی به این پرونده از خرداد سال ۱۴۰۱ با گزارش مرگ مشکوک مرد ۳۵ ساله‌ای در بیمارستان آغاز شد. وقتی مأموران پلیس عازم بیمارستان شدند در تحقیقات دریافتند که از سوی دوستش به قتل رسیده است. متهم که خودش مرد جوان را به بیمارستان منتقل کرده بود در همانجا بازداشت و به اداره آگاهی منتقل شد. وی در همان ابتدا به درگیری اعتراف کرد و گفت: مقتول دوستم بود. او از فردی طلبکار بود و فکر می‌کرد طلبش را من وصول کرده‌ام، اما به او نگفته‌ام.
اراضی اطراف آبادی ونک پر از تپه ماهور بود. مستوفی‌الممالک برای آبادانی این منطقه دستور داد چند حلقه قنات حفر کنند و باغی بزرگ در آن اراضی بسازند. وقتی باغ مستوفی‌الممالک جای زمین‌های سنگلاخی را گرفت، به دستور مستوفی الممالک در دل این باغ مکانی هم برای توقف زائران امامزاده داود (ع) ساخته شد. زائران در مسیر رسیدن به امامزاده داود (ع) در این باغ شب را به صبح می‌رسانند و سپیده‌دم راهی فرحزاد و سپس امامزاده داود (ع) می‌شدند. در این دوران بود که نام ونک بیشتر سر زبان‌ها افتاد.
میزان فشار بر جواد ظریف در اواخر به حدی رسیده بود که او در سفر آخرش به نیویورک حتی از عیادت همکار، دوست قدیمی خود و سفیر وقت ایران در سازمان ملل -مجید تخت‌روانچی که به علت ابتلای به بیماری در آنجا بستری شده بود- منع و مجبور شد ملاقات را از طریق ویدیوکال برگزار کند.
همسر مقتول گفت: به دلیل سوء‌ظن و اختلافی که با همسرم داشتم با او درگیر شدم و کتکش زدم. وقتی به خودم آمدم او مرده بود. از خانه بیرون رفتم و چند ساعت بعد برگشتم و با صحنه‌سازی طوری وانمود کردم که او وقتی من بیرون بودم به قتل رسیده است.
نایب قهرمان کشتی جهان گفت: فشار زیادی بابت نگرفتن مدال بود و وقتی به فینال رسیدم احساس کردم این فشار از روی من برداشته شده است، اما شرایط سخت تر شد و نتوانستم به طلا برسم.
نگاه دولت این است که وقتی ۸۵ میلیون جمعیت نخبه داریم، اگر حرفشان را نشنویم، خودمان را از شنیدن آن‌ها محروم کرده‌ایم. اگر بخواهیم یک تحلیل راهبردی از حوادث اخیر داشته باشیم، باید ببینیم در ایام اخیر، سطح منطقه و جهان چه حوادثی رخ می‌داد.
صدای پای بحران از خیلی وقت پیش به گوش رسیده بود، موضوع از هشدار و خطر گذشته است و حالا شاهد نفس‌های آخر دریاچه ارومیه هستیم.
حضرت صدیقه طاهره (س) همچنان به تبلیغات خود ادامه داد. او از هر فرصت برای بازگرداندن امامت و ولایت به جایگاه اصلی و واقعی آن تلاش کرد تا اینکه بر اثر درد‌ها و رنج‌های جسمی و روحی که بر او وارد آمده بود، بیمار شد و در بستر افتاد و در عین حال دست از مبارزه برنداشت. وقتی خبر بیماری حضرت زهرا (س) به گوش زنان مدینه رسید، به عیادت آن حضرت آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ