صدای پای بحران از خیلی وقت پیش به گوش رسیده بود، موضوع از هشدار و خطر گذشته است و حالا شاهد نفس‌های آخر دریاچه ارومیه هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دندان‌های که درد دارند، لثه‌هایی که خونریزی می‌کنند و نفس‌هایی که بوی بدی می‌دهند، همگی نشانه‌ی بهداشت دهان و دندان ضعیف است. باکتری‌ها می‌توانند به راحتی از دهان وارد جریان خون شوند و باعث ایجاد عفونت و التهاب می‌شود.
در ایالات متحده، شرکت آلمانی دوره تولید ۱۶ ساله این ابرخودرو را با R ۸ GT RWD ۲۰۲۳ محدود به تنها ۱۵۰ دستگاه با قیمت ۲۴۹،۹۰۰ دلار جشن گرفت. اگر شانس خود را برای سفارش قوی‌ترین آئودی دیفرانسیل عقب از دست داده‌اید، ما یک جایگزین داریم.
گروهی از اخترفیزیک‌دانان و ستاره‌شناسان که آخرین داده‌های ارسال‌شده توسط کپلر را بررسی می‌کنند، می‌گویند دو سیاره جدید و یک سیاره احتمالی را پیدا کرده‌اند که از نزدیک به دور سه ستاره کم‌نور در فاصله حدود ۴۰۰ سال نوری از زمین می‌چرخد.
اگر شغلتان به گونه‌ای است که به طور دائم باید از نمایشگر‌های دیحیتالی استفاده کنید از قانون ۲۰ – ۲۰ استفاده کنید: هر ۲۰ دقیقه با بستن چشم‌ها و نفس‌های عمیق ۲۰ ثانیه استراحت کنید. هنگامی که چشمان خود را می‌بندید سطح چشم را روان کاری و تنظیم مجدد می‌کنید.
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر حضور مسلمین در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مسلمانان مطمئن باشند که رژیم صهیونیستی روزهای آخر را می‌گذراند و نفس‌های آخر را می‌کشد، باید با قدرت خودمان به میدان بیاییم و قدرت مسمانان را نشان دهیم.
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه، امروز در پایان درس خارج حوزه، گفت: امسال روز قدس از هر سال حساس‌تر به نظر می‌رسد و بایستی مسلمانان جهان با شکوه‌تر و با قدرت و وحدت بیشتر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
ساری- نفس‌های زمستان به آخر رسیده و مازندران امسال هم همانند سال‌های گذشته با دست خالی از گردشگری زمستانه گذر کرد و خود را به بهار رنگارنگ طبیعت رساند.
گویی ما در محاصره انواع بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی هستیم و تردیدی نیست که این همه نفس‌ها را به شماره می‌افکند. اگر تحقیق گسترده میدانی از وضعیت روح و روان مردم انجام گیرد چه بسا نتایج بهت‌آوری حاصل شود!
مدیر مسئول روزنامه ابتکار گفت: قانون اخذ مالیات از رسانه‌ها آخرین تیر به آخرین نفس‌های مطبوعات است که در زیر چرخ تورم و وضعیت اقتصادی کنونی، قرار گرفتند.
اشتباه عجیب بیرانوند در خروج از دروازه برای لحظاتی نفس را در سینه هواداران این تیم حبس کرد.
باز هم آلودگی هوا آنقدر گلوی تهران و کلانشهر‌ها را فشرده که مردم نفس‌شان به شماره بیفتد و آی. سی. یو‌ها و سی. سی. یو‌ها پر باشد از بیماران تنفسی. آلودگی هوا سالیان سال است که دامن خود را در شهر‌ها می‌گستراند و مسئولان به‌جز غیرحضوری کردن مدارس و دانشگاه‌ها و دعوت مردم به دعا اقدام موثر دیگری انجام نداده‌اند.
نفس‌ها برای گلر‌های تیم ملی به شماره افتاده و آنها در انتظار اعلام نهایی کارلوس کی‌روش برای لیست در پست گلرها هستند.
شمارش معکوس برای آغاز نبرد دو کشتی‌گیر بزرگ جهان در وزن 86 کیلو، آغاز شده است. پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی ایران، روایت دلنشینی از نبردی که نفس‌ها را در سینه حبس می کند دارد.
تبریز- دریاچه ارومیه این روزها درحالی نفس‌های آخر خود را می‌کشد که تغییر الگوی کشت برای نجات این دریاچه ضرورتی غیرقابل انکار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ