آخرین آمار کرونا در ایران/ مرگ زن جوان در انفجار خودرو/ فردی که جاده ورامین را بسته بود دستگیر شد/ معمای مرگ پسر ۷ ساله با یک تب/ کلاهبرداری با برنامه‌های رسیدساز جعلی تلفن همراه/ رگبار مرگ برای انتقام از دوست صمیمی/ زن ایدزی در پاتوق معتادان/ شکایت ۲ خواهر از خواننده پاپ به خاطر مرگ پدر
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای مناطق کوهستانی غرب استان بارش رگباری باران پیش‌بینی کرد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
رگبار در شمال غرب و گرد و خاک در شرق کشور
سازمان حفاظت محیط زیست با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش وزش باد و افزایش ارتفاع امواج، وزش باد گاهی شدید شمال شرقی - جنوب شرقی با حداکثر سرعت ۱۴ متر بر ثانیه و افزایش ارتفاع امواج در سواحل ۱.۵ متر و دور از سواحل تا ۲ متر در استان‌های خوزستان و بوشهر در شمال و مرکز خلیج فارس از اوایل وقت دوشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه (۲۳ تا ۲۴ مرداد) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر در خلیج فارس خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: رگبار باران در برخی مناطق کشور همچنین خیزش گرد و خاک در برخی نقاط شرقی و مرکزی طی امروز و فردا پیش بینی می شود.
رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر در ۴ استان
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری در نیمه جنوب و غرب استان طی امروز خبرداد.
در اثر این مخاطره جوی در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و احتمال توفان گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها، تیرهای برق و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در ۹ استان رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.
بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران از امروز تا چهارشنبه (۱۶ تا ۱۸ مردادماه) با گذر متناوب امواج بارشی آسمان، قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه وزش باد در بعد از ظهر و شب، افزایش ابر، گاهی رگبار باران با احتمال رعدوبرق و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۵ استان و وزش باد شدید وخیزش گرد و خاک در ۱۲ استان هشدار داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی پنج روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان، شمال شرق هرمزگان و جنوب شرق فارس رشد ابر‌های همرفتی گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری رگبار و رعدوبرق در ۸ استان و کاهش کیفیت هوا در نواحی شرقی کشور پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۱ استان، افزایش ارتفاع موج تا دو متر در جنوب کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور هشدار داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی سه روز آینده در نوار غربی کشور افزایش سرعت باد، نفوذ گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.
ضیاییان درباره وضعیت جوی روز شنبه ۱۰ تیر ماه نیز توضیح داد: شنبه علاوه بر اینکه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ می‌دهد با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان بارش باران گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر در سه استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق و مناطق مرکزی کشور خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در ارتفاعات جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید را انتظار داریم.
آسمان تهران فردا (۵ تیر) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۶ تیر) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید، در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق و افزایش محسوس دما با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
یکشنبه (۴ تیر) در دامنه‌های البرز شمالی واقع در استان‌های مازندران، گلستان و همچنین در دامنه‌های البرز جنوبی واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد در ساعات بعد از ظهر نیز در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده انتظار می‌رود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
رگبار مرگ برای انتقام از دوست صمیمی
دی سال گذشته گزارش یک درگیری خونین با سلاح گرم در یکی از مناطق جنوبی پایتخت به پلیس اعلام شد و وقتی مأموران به محل حادثه رفتند جوانی به نام شهرام را مشاهده کردند که با شلیک گلوله‌های متعدد بشدت زخمی شده و روی زمین افتاده بود که بلافاصله وی به بیمارستان منتقل شد، اما ساعاتی بعد به سبب شدت جراحات وارده و خونریزی شدید تسلیم مرگ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ