یک نمایش درخشان از سوی بازیکنان استقلال تحت تاثیر یک تصمیم هیجانی و البته توجیه‌پذیر در نحوه به‌ثمر رساندن گل ششم این تیم قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحث فحاشی دسته جمعی به کاپیتان تراکتور با توجیه عجیبی از سوی مدیر تیم سپاهان همراه بود.
ستایشی با تاکید بر اینکه متاسفانه اخیرا چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود، گفت: باید به استحضار برسانم که پرونده قضایی برای این سکو‌ها در واحد‌های قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
ستایشی در ادامه با تأکید بر اینکه متأسفانه اخیراً چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود؛ باید به استحضار برسانم که پرونده قضائی برای این سکوها در واحدهای قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
سخنگوی وزارت خارجه امارت اسلامی در یک رشته توییت نوشته است که اجازه دادن به چنین عملکردی تحت نام آزادی بیان از سوی مقام‌های سوئدی قابل نکوهش است و این اقدام، توهین به این دین مقدس اسلام و پیروان آن می‌باشد.
موشک خالی و بدون شعار موشکی بود که توجیه آن در میان ملت‌ها منطق تدافعی داشت. اما نوشتن آن شعار روی موشک، آن را به ابزار تهاجمی تبدیل کرد. آن‌هم در شرایطی که دنیا در سمت ایران ایستاده بود و اسرائیل را نکوهش می‌کرد که چرا با توافق هسته‌ای مخالف است. درست در شرایطی که اسرائیل منزوی بود و نیاز داشت حرکت و اقدامی به کمک آن‌ها بیاید تا پروژه «امنیتی‌سازی» از پرونده ایران را در جهان تقویت کند.
بازیکنان دو تیم مایورکا و والنسیا پیش از بازی امروز بنری در نکوهش نژادپرستی به نمایش گذاشتند.
روسو با ایده تقدم سیاست، انقلابی در ساحت نظریه سیاسی برپا کرد و حتی فضیلت آدمیت را نیز منوط به سیاست کرد: «به‌طور اساسی، همه‌چیز منوط به سیاست است»، زیرا با تبدیل انسان به شهروند است که آدم «به‌معنای دقیق کلمه به انسان تبدیل» می‌شود. آیا این، خود بازگشتی به این ایده ارسطو نیست: «آن‌کس که از روی طبع و نه بر اثر تصادف، بی‌وطن است موجودی یا فروتر از آدمی است یا برتر از او و به همان مردی می‌ماند که هومر در نکوهش او گفته است: بی‌قوم، بی‌قانون و بی‌خانمان.»
«عبداللطیف رشید» در پیامی به مراسم رسمی بزرگداشت شهادت فرماندهان پیروزی در بغداد تأکید کرد که جنایت فرودگاه بغداد باید همواره محکوم شده و مورد نکوهش قرار بگیرد.
«عبداللطیف رشید» در پیامی به مراسم رسمی بزرگداشت شهادت فرماندهان پیروزی در بغداد تأکید کرد که جنایت فرودگاه بغداد باید همواره محکوم شده و مورد نکوهش قرار بگیرد.
مرعشی با انتقاد از روش برخی خطبای جمعه بی‌دین نامیدن برخی شخصیت‌های مورد احترام کشور و جامعه را نکوهش کرد و از آنان خواست ضمن عذرخواهی، در محتوای گفته‌های این شخصیت‌ها تأمل کنند تا بلکه راهی به سوی مردم و آینده بهتر بیابند.
«سید حسن نصرالله» گفت: از جمله کسانی که باید در این فاجعه مورد نکوهش قرار گیرند طرف‌های سیاسی و رسانه‌ای هستند که از همان ساعات اولیه این فاجعه، از آن بهره بردای سیاسی کردند.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ