کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به مشکلاتی که استقلال برای شروع فصل جدید لیگ برتر دارد گفت: در کنار همه مشکلاتی که آبی پوشان دارند، سه عامل هم در دیدار با صنعت نفت دردسرساز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که انتخاب مدیران برای باشگاه استقلال بزرگترین لطمه را به تیم تیم زده است گفت: نکونام برای موفقیت در این تیم باید سه عامل را رعایت کند.
به دست آورد‌ن حافظه بصری تا حدی غریزی است یعنی بعضی از افراد متن‌ها را راحت‌تر به یاد می‌آورند، اما بعضی دیگر یادآوری عکس‌ها و تصاویر برایشان راحت‌تر است با این تمرینات میتوانید به فعال سازی مغز کمک کنید.
سه نفر قصد ورود به سینما قدس سیرجان برای تماشای کنسرت گرشا رضایی بدون خریداری بلیط را داشتند که توسط عوامل ورودی و نگهبانی از ورود آن‌ها جلوگیری شد. پس از بحث و ایجاد تنش شکل گرفته بین این افراد و عوامل سینما تعدادی از شیشه‌های ورودی سینما توسط آن‌ها تخریب شد.
یکی از کنشگران و فعالان محیط‌زیست ضمن بررسی عوامل دخیل در خشک شدن آب «چشمه علی» شهر ری می‌گوید: «هرچند علل مختلفی در بروز این اتفاق نقش داشته‌اند، اما «مدیریت نادرست» یکی از اصلی‌ترین آنهاست. وزارت نیرو آنطور که انتظار می‌رفت، نتوانسته ظرفیت آبی کشور را مدیریت کند.»
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، درباره مثلث سه گانه تصادف و اینکه شدت و تعداد تصادفات به چه عاملی بستگی دارند، توضیحاتی ارائه داد.
هلاکت سه نظامی صهیونیست به دست یک سرباز ساده مصری در مرزهای مشترک میان مصر و فلسطین اشغالی، «اسطوره» شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی را نابود کرد.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قواست، نمایندگان گله‌مند هستند، چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند.
سامان نریمان‌جهان پایه‌گذار تک گل سه امتیازی ذوب‌آهن در آخرین بازی فصل شد.
با شرايطی که نفت مسجد سلیمان دارد، کارشان برای بقا بسیار سخت شده .به هر حال برای این تیم و ابراهیم اشکش که دوباره بازگشت، آرزوی موفقیت دارم
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: سه سرمایه این شورا شامل اصالت، استقلال و اتقان مصوبات است.
مرد شماره یک شطرنج جهان پس از کسب قهرمانی در مسابقات سریع و برق آسای جهان معتقد است که این مسابقات بسیار سخت بوده است.
بازیکن استقلال می گوید بین سه تا پنج هفته باید کارهای درمانی خود را انجام دهد تا به تمرینات بازگردد.
فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال گت: با استراماچونی مذاکره کردیم که طلب او را در دو یا سه قسط بدهیم.
ایرنا رسانه دولت به نقل از یک مقام آگاه نوشت: عصر روز یکشنبه تعدادی از آشوبگران اقدام به ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی نقاط شهر جوانرود کردند که این ناآرامی‌ها به پس‌از اذان مغرب نیز کشیده شد و درگیری بالا گرفت.
نشریه قطری استاد الدوحه در گزارشی به مسابقه ایران و انگلیس پرداخت و این دیدار را چالشی برای سه‌ شیرها دانست.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افت ۳ درصدی در جلسه قبل، ۱.۱۲ دلار یا ۱.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۱.۷۱ دلار در هر بشکه رسید.
تیم فوتبال استقلال سومین دیدار خود در لیگ برتر در شرایطی با پیروزی و کسب سه امتیاز به پایان برد که برای نخستین بار بانوان هم با حضور در ورزشگاه آزادی برد تیمشان را تماشا کردند.
عضو کمیسیون مبارزه با فساد اتاق تهران ضمن تاکید بر اینکه باید تحقیق و تفحص بیشتری در مورد شرکت ها انجام شود،گفت: قیمت گذاری دستوری، ارز چندنرخی و دولتی بودن از عوامل اصلی بروز فساد است.
عضو کمیسیون مبارزه با فساد اتاق تهران ضمن تاکید بر اینکه باید تحقیق و تفحص بیشتری در مورد شرکت ها انجام شود گفت: قیمت گذاری دستوری، ارز چندنرخی و دولتی بودن از عوامل اصلی بروز فساد است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و تغییرات برگزاری و قبولی کنکور، ماراتن یک ساله کنکور را سه ساله می‌کند و با این اقدام سود مافیا دوچندان خواهد شد.
ستاره نفت MIS در هفته اول لیگ برتر کسب سه امتیاز در هفته اول را عاملی برای بالا رفتن اعتماد به نفس تیمش دانست.
رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی گفت: بیماری ریوی و سکته عامل فوت سه معلول در مرکز المهدی ممسنی بوده است.
سهامدارانی که قصد خرید سهام سرخابی‌ها را دارند با کارگزاران خود تماس بگیرند و اگر کد سهامداری ندارند آن را دریافت کنند. حداکثر سهامی که به حقوق سهامدار تعلق می‌گیرد ۳۰۰ هزار تومان است.
استراماچونی از استقلال خواسته است به جز تعیین تکلیف طلبش که اکنون در دادگاه عالی ورزش منتظر رای نهایی است، قرارداد یک و نیم میلیون دلاری با او امضا کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ