اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس جدول زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیش ثبت نام داوطلبان از فردا دوشنبه به مدت ۷ روز آغاز می‌شود.
براساس جدول زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از فردا به مدت هفت روز ثبت‌نام اولیه انتخابات آغاز می‌شود.
بر اساس جدول زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیش ثبت نام داوطلبان از فردا دوشنبه به مدت ۷ روز آغاز می‌شود.
بر اساس جدول زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیش ثبت نام داوطلبان از فردا دوشنبه به مدت ۷ روز آغاز می‌شود.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: برای کسانی که قبل از دوران سربازی دوره مهارت آموزی گذرانده باشند امتیازات ویژه‌ای مثل کسر دو ماه از مدت زمان دوره سربازی دیده شده است.
نیمی از هندوانه، آب لیموترش، زنجبیل، شکر، نمک و برگ‌های ریحان را در یک مخلوط کن پرقدرت با یکدیگر ترکیب کنید. آن مواد را با سرعت بالا به مدت ۳۰ ثانیه یا تا زمانی که یکدست شوند مخلوط کنید. از طریق یک صافی محتویات را درون یک کاسه ریخته و از یک کاردک انعطاف پذیر برای فشار دادن مخلوط استفاده کنید. مواد جامد را دور بریزید. این کار را با باقی مانده میوه، آب، زنجبیل، شکر، نمک و ریحان تکرار کنید.
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت سازه‌گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین‌کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شوند به بیش از 80 درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش بیش از 30 درصدی، در روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا است.
میسون گرین‌وود با سپری کردن دوری طولانی مدت از زمین فوتبال، تمرینات با یک مربی خصوصی را آغاز کرده است.
مدت زمان دوری دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس از میادین مشخص شد.
بهبود مصدومیت علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس بین ۳ تا ۸ هفته طول می‌کشد.
زمین در روزگاران گذشته دوره‌ای را پشت سر گذاشته که به‌نظر می‌رسد همه چیز آن، کندتر از حالت کنونی بوده است. تحقیقات نشان می‌دهند که طی آن دوره، حرکت صفحات تکتونیکی، فرآیندهای شیمیایی و تکامل اشکال ساده حیات، همگی در حالت توقف قرار داشته‌اند. این دوره که به‌عنوان «میلیارد سال خسته کننده» شناخته می‌شود، با کاهش سرعت چرخش زمین به دور خود تا ۱۹ ساعت در طول روز منجر شد.
بسیاری از مردم از قابلیت حذف شدن خودکار پیام‌ها در واتساپ برای مدیریت بهینه فضای ذخیره‌سازی و حفظ حریم خصوصی خود استفاده می‌کنند. زیرا این پیام به طور خودکار و پس از یک دوره زمانی مشخص حذف می‌شوند. با این حال، همیشه پیام‌هایی هستند که ممکن است بخواهید آن‌ها را برای مدت طولانی‌تری نگهداری کنید. خوشبختانه، چنین قابلیتی نیز در واتساپ وجود دارد و در این مقاله با روش کار آشنا می‌شوید.
رئیس اتاق بازرگانی ایران ضمن تاکید بر لزوم سرمایه گذاری‌های مشترک در ایران و عمان، گفت: دستیابی به تجارت ۳ میلیارد دلاری میان دو کشور در بازه زمانی کوتاه مدت دور از دسترس نیست.
روزه به عنوان پرهیز از مصرف غذا و یا نوشیدنی در دوره‌های زمانی مختلف تعریف می‌شود که می‌تواند از چند ساعت در روز تا چند هفته طول بکشد. طب سنتی و مدرن روزه داری را به عنوان یک مداخله درمانی برای درمان بیماری‌های مزمن و غیر عفونی توصیه می‌کنند.
طی این مدت در ارتفاعات گاهی رخداد مه و کولاک برف دور از انتظار نیست همچنین تا صبح فردا ماندگاری هوای سرد در نیمه‌شمالی استان و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.
سکسکه یک انقباض اسپاسمودیک غیرارادی عضله در پایه ریه‌ها (دیافراگم) است که با بسته شدن سریع تار‌های صوتی همراه است. معمولاً سکسکه برای چند ساعت یا گاهی یک یا دو روز طول می‌کشد. با این حال، سکسکه‌های مزمن آن‌هایی هستند که برای مدت طولانی ادامه می‌یابند. اپیزود‌هایی که بیش از دو روز و کمتر از یک ماه طول می‌کشند، گاهی اوقات سکسکه مداوم نامیده می‌شوند. در موارد نادر، سکسکه حتی بیشتر از یک ماه ادامه می‌یابد یا به طور مکرر در یک دوره زمانی طولانی عود می‌کند.
مخابرات و اینترنت نسل پنجم (۵G) زندگی ما را متحول کرد. ما توانستیم فیلم‌های با کیفت ۴K را روی تلفن همراه خود ببینیم، راحت‌تر کار از راه دور انجام دهیم و همچنین داده‌های حجیم را در مدت زمانی کوتاه‌تر انتقال دهیم. اما در واقع زندگی آینده ما با اینترنت ماهواره‌ای، واقعیت مجازی، وسیله‌های نقلیه خودکار، خانه‌های هوشمند و توسعه بسیاری فناوری‌های دیگر گره خورده است. چنین پیشرفت‌هایی نیازمند جابجایی حجم بسیار بالاتری از داده و در نتیجه سرعت انتقال بالاتر خواهد بود.
میل به یک غذای یکسان در مدت زمان طولانی می‌تواند از علائم اولیه آلزایمر باشد. مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد که تغییراتی در عادات غذایی افراد مبتلا به آلزایمر ایجاد می‌شود. آن‌ها ممکن است در یک دوره زمانی طولانی فقط میل به یک غذا داشته باشند که علت آن هم تغییرات مغزی و ذهنی آن‌ها است که لوب پیشین که پشت پیشانی و گوششان قرار گرفته تحت تاثیر قرار می‌گیرد و عملکرد آن متفاوت می‌شود و ممکن است رفتار‌های عجیب و غریب از فرد سر بزند. تغییر در اشتها هم ممکن است در افراد آلزایمری اتفاق بیفتد و ترجیحات آن‌ها در انتخاب غذا متفاوت شود.
نکته جالب اینکه چند روز دیگر، مدت زمان دوری کریمی از تیم ملی دقیقا ۲ سال خواهد شد.
در پایان هفتمین روز از مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، ۹ نفر برای پست ریاست، نایب رییس، خزانه داری و هیات اجرایی ثبت نام کردند.
آیا این زنان نمی‌دانند که برای بسیاری از مردان، زنان ولگرد و بدحجابی که برای جلب نظر دیگران دست به اقدامات و رفتارهای نامتعارف می‌زنند، حکم دستمال کاغذی‌های یکبار مصرفی را دارد که نمی‌توانند مدت زیادی همراه آنها باشند و سرانجام دور انداخته می‌شوند؟
پس از اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم، دولت لندن به مدت ۱۰ روز عزای عمومی اعلام کرد. گفته شده عزای عمومی در انگلیس تا زمان خاکسپاری الیزابت دوم طی ۱۰ روز آینده ادامه خواهد داشت. شامگاه پنجشنبه درگذشت ملکه الیزابت دوم تائید شد. او طی هفتاد سال گذشته تاج و تخت سلطنت در انگلیس را در در اختیار داشت و دوره او به عنوان طولانی‌ترین دوره پادشاهان در انگلیس یاد می‌شود، سرانجام در سن ۹۶ سالگی درگذشت. الیزابت دوم در ۶ فوریه ۱۹۵۲ به تاج و تخت نشست. در طول سلطنت ۷۰ ساله خود، استعمارزدایی و استقلال بیش از ۲۰ کشور از انگلیس را نظاره کرد و در حال حاضر نیز پس از او فرزند ارشدش، چارلز ۷۳ ساله پادشاه انگلیس خواهد بود.
کریم بنزما شب گذشته برابر سلتیک مصدوم شد و هنوز مدت زمان دوری او از میادین مشخص نیست. رئال یازده روز دیگر باید به مصاف اتلتیکو برود و شاید کریم این بازی حساس را از دست بدهد.
با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، مصدومیت این بازیکن از ناحیه کشاله ران است و به همین خاطر مدت زمان دوری او از میادین سه هفته تخمین زده شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ