رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه هیئت منصفه ید مساعد دادگاه‌های ویژه رسیدگی به جرایم مطبوعاتی و سیاسی است، گفت: هیئت منصفه سیاسی و مطبوعاتی نماینده و قوه عاقله جامعه محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
چلسی به طور رسمی شماره بازیکنان در فصل جدید را اعلام کرد ولی به سه ستاره این تیم شماره‌ای اختصاص داده نشده است.
نشست جدید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی روز سه شنبه برگزار می‌شود که به طور کامل به تعیین اعضای انتصابی مجمع این کمیته اختصاص دارد.
مشخص شدن تکلیف سه تیم برای سقوط یا ابقا در لیگ برتر انگلیس عناوین اصلی روزنامه‌های انگلیس را به خود اختصاص داده است.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان دستاورد سفر رئیس‌جمهور به خوزستان خواهد بود.
جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، از افزایش چشمگیر مبالغ اختصاص یافته به جام جهانی زنان که در تابستان آینده در استرالیا و نیوزلند برگزار می‌شود، خبر داد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
فدراسیون فوتبال اکنون علاوه بر گزینه‌های داخلی که معرفی کرده، مذاکرات را تا روز سه شنبه با شش گزینه خارجی نیز دنبال خواهد کرد.
با وجود گذشت سه هفته از کنار رفتن دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک نه تنها جایگزینی برای این پست مهم اجرایی تعیین نشده بلکه نشست پیش روی هیات اجرایی هم بدون اختصاص دستورالعملی به آن برگزار می‌شود.
بیشترین رشد بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اما، نکات عجیب و کم‌سابقه کم ندارد؛ به عنوان مثال بودجه فرهنگی این سازمان از ۵/۳ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به یک‌باره با جهشی سرسام‌آور به رقمی بیش از ۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و بیشترین رشد عددی را در ردیف‌های بودجه‌ای به خود اختصاص داده است. رقمی که معلوم نیست شهرداری با آن می‌خواهد چه عملیات بزرگ فرهنگی را در شهر راهبری کند؟ موضوعی که تعدادی از اعضای شورا نیز تلویحا به آن اعتراض کرده‌اند.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مکاتبه کردیم که ارز سوبسیددار به ما بدهند و یک خط اعتباری در هر سه ماه با یک نرخ مصوب داشته باشیم تا زائران دچار تلاطم قیمتی ارز نشوند.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مکاتبه کردیم که ارز سوبسیددار به ما بدهند و یک خط اعتباری در هر سه ماه با یک نرخ مصوب داشته باشیم تا زائران دچار تلاطم قیمتی ارز نشوند.
حسین‌زهی گفت: با توجه به نیاز مردم به نفت سفید و گذشت دو ماه از فصل سرما هیچ‌گونه سوختی به شهروندان این منطقه داده نشده و باید وزیر نفت پیگیری کند. باید سهمیه آرد بیشتری به استان سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کند چون مردم در این استان نه برنجی و نه قوت غالب دیگری دارند.
حسین زهی گفت: با توجه به نیاز مردم به نفت سفید و گذشت دو ماه از فصل سرما هیچ‌گونه سوختی به شهروندان این منطقه داده نشده و باید وزیر نفت پیگیری کند. باید سهمیه آرد بیشتری به استان سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کند چون مردم در این استان نه برنجی و نه قوت غالب دیگری دارند.
مصرف گاز بخش خانگی در ۲۴ ساعت گذشته با سه درصد افزایش در روز شنبه (دهم دی‌ماه) به ۶۱۰ میلیون مترمکعب رسید.
صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال ایران به مهدی جاوید اختصاص دارد که تا پایان هفته نوزدهم، سی گل به ثمر رسانده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اعلام این‌که در حال حاضر کم‌تر از سه درصد از تولیدات این گروه صنعتی به محصول مونتاژی اختصاص دارد، تصریح کرد: هم‌اکنون، خودروهای داخلی بیش‌ترین سهم را در ۳۲ سال اخیر و از زمان آغاز همکاری‌های خارجی در سال ۱۳۶۹ در سبد محصولات ایران‌خودرو دارد.
منابع مصری از اختصاص سه میلیارد پوند معادل ۱۲۲ میلیون دلار برای اجرای طرح کشاورزی برای کاشت ۱۰۰ میلیون درخت طی هفت سال خبر دادند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
شرکت راه‌آهن اعلام کرد: همزمان با بازگشت زائران اربعین و با هدف پاسخگویی مناسب به افزایش تقاضا، از شنبه ۳ رام قطار فوق‌العاده برای مسیر خرمشهر-مشهد اختصاص خواهد یافت.
حالا در اواخر مرداد ماه خبری از اختصاص بسته اینترنتی چهار ماهه رایگان و دائمی به سه دهک پایین جامعه نیست. کد دستوری «#۱۲۳۴*۴*» از دسترس خارج شده و در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز آیکون خدمات مرتبط با اینترنت رایگان یارانه بگیران دیده نمی‌شود.
دامغان- معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در دامغان ۶۰ هکتار زمین جدید به منظور احداث تقریبی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی الحاق شد.
با فتح سه جام دیگر، فلورنتینو پرز عنوان پرافتخارترین رئیس تاریخ باشگاه رئال مادرید را به خود اختصاص خواهد داد.
۴۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از منابع بانکی برای اجرای سه ابرپروژه ملی اختصاص می‌یابد که باتوجه به بازدهی بالا، این تامین مالی مصداق سیاست «هدایت اعتبار» است که در دولت سیزدهم انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ