اردونشینان تیم ملی تیروکمان که برای حضور در مرحله نخست کاپ ۲۰۲۳ آسیا آماده می‌شوند به دلیل شرایط جوی تهران از روز چهارشنبه تمرینات‌شان را در ماهشهر پیگیری می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برق منطقه‌ای تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد : باتوجه به شرایط جوی در منطقه نیروگاه شهید رجایی قزوین و وجود صاعقه و رعد و برق و طوفان، یکی از تجهیزات انتقال برق منطقه غرب تهران دچار اختلال شد.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان، پس از کسب مقام سوم در تورنمنت کافا، رضایت خود را از دستاورد تیمش در این رقابت‌ها ابراز کرد.
بنابر اعلام مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران هوا، آسمان کشور از پنج شنبه تا دوشنبه آینده شاهد شرایط جوی متفاوتی خواهد بود
به تدریج طی جمعه افزایش ابر، وزش باد شدید تا خیلی شدید، مه آلودگی، بارش باران و برف، کولاک و احتمال رعدوبرق و تگرگ و در مسیر‌های مستعد احتمال بهمن پیش بینی می‌شود و تا عصر شنبه شرایط نامساعد جوی تداوم دارد.
حاکمیت جو نسبتاً آرام در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد. باتوجه به تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت جمعه، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.
جواد یگانه اظهار داشت: پرواز شرکت هواپیمایی آسمان با توجه به شرایط نامساعد جوی در ایلام و کاهش دید افقی قادر به فرود در فرودگاه شهدای ایلام نبود.
مخبر با اشاره به انسداد تعداد‌ی از جاده‌های کشور به دلیل کاهش ایمنی و شرایط جوی، گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین و محور شهداد-نهبندان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
دربی رده امیدهای تهران ظهر امروز برگزار می شود.
اصفهان- مدارس برخی شهرهای شهرستان کاشان و همچنین تیران و کرون به علت بارندگی و شرایط جوی فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن غیر حضوری است.
دیدار دو تیم استقلال و پیکان که قرار بود امروز از ساعت 15 برگزار شود لغو و به فردا موکول شد.
با توجه به شرایط جوی و تشدید بارش برف در مناطق شهر تهران، آموزش در نوبت عصر مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران در روز یکشنبه ۲۳ بهمن غیر حضوری است.
اردونشینان تیم ملی تیروکمان که برای حضور در مرحله نخست کاپ ۲۰۲۳ آسیا آماده می‌شوند به دلیل شرایط جوی تهران از روز چهارشنبه تمرینات‌شان را در بوشهر پیگیری می‌کنند.
اردونشینان تیم ملی تیروکمان که برای حضور در مرحله نخست کاپ ۲۰۲۳ آسیا آماده می‌شوند به دلیل شرایط جوی تهران از روز چهارشنبه تمرینات‌شان را در بوشهر پیگیری می‌کنند.
مدارس استان تهران با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ دوشنبه۲۶ دی‌ماه به‌صورت غیرحضوری است.
آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای که بر روی کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد قرار داد اعلام کرد که با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دیماه؛ آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.
مدیر روابط عمومی ایران‌ایر درباره پیاده‌شدن دو مسافر پرواز تهران-خرم‌آۤباد توضیح داد: با توجه به محدودیت‌های هواپیما ATR و شرایط جوی فرودگاه مقصد، مجبور به کاهش وزن هواپیما شدیم و به‌همین دلیل دو مسافر از هواپیما پیاده شدند.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از کاهش دمای شبانه در استان خبر داد و گفت: مدیریت بحران با توجه به شرایط جوی آماده باش است.
صادق ضیاییان، با اشاره به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و در شهر‌های صنعتی تهران، البرز، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه پایداری و سکون نسبی هوا آسمان استان صاف و بدون وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود که بر این اساس شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته در مناطق شهری پر تردد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه پایداری و سکون نسبی هوا آسمان استان صاف و بدون وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود که بر این اساس شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته در مناطق شهری پر تردد پیش‌بینی می‌شود.
بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، آسمان کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه تقریبا بارانی خواهد بود و از شنبه، شرایط جوی آرام خواهیم داشت.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، با تداوم این شرایط جوی تا صبح فردا جمعه (۲۵ شهریور) و کاهش حجم ترافیک صبحگاهی از میزان غلظت ذرات معلق کاسته خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.
سازمان لیگ اعلام کرد که دیدار تیم‌های ملوان و فولاد امروز برگزار نخواهد شد.
فرماندار تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با توجه به شرایط جوی و وجود هشدارهای هواشناسی و نیز وقوع سیل اخیر از هرگونه تردد در مسیرهای منتهی به کن خودداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ