در اوج تحریم‌ها محمود احمدی‌نژاد این ایده را مطرح می‌کند که بخشی از ذخایر ارزی را در اختیار افرادی که امین ایشان هستند قرار داده شود تا آن‌ها بتوانند در قالب معاملات شخصی، نیاز‌های کشور را تامین کنند و بدین وسیله تحریم‌ها را دور بزنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با هفته بهزیستی، سید مصطفی وهابی مستند ساز شبکه اینترنتی دانشگاه تهران در بخش نابینایان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران حضور یافته است.
لوبیا سبز دارای ارزش تغذیه‌ای بسیار بالایی است که خرید آن در همه فصول امکان پذیر نیست بدین منظور می‌توانید برای نگهداری طولانی مدت لوبیا سبز آن را فریز کنید.
سرمربی تیم فوتبال رم با رفتاری که پس از راهیابی به لیگ اروپا از خود بروز داد، رمی‌ها را امیدوار به تمدید قرارداد کرده است.
اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با ابلاغ شیوه نامه ثبت نام مدارس شاهد، مراحل و شرایط ثبت نام در این مدارس را اعلام کرد.
نوشیدن چای فقط این نیست که برگ‌های چای را در آب بریزید و دم کنید. در این مطلب درباره انواع چای و نحوه درست دم کردن چای می‌خوانید.
خاندوزی گفت: برنامه اقتصادی کوتاه مدت دولت تحت عنوان بسته سیاست‌های مهار تورم و رشد تولید با اجماع نظر بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه نهایی شد.
شیوه نامه قیمت گذاری ارزی و ریالی کالاهای مشمول دریافت ارز ترجیحی محصولات کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد.
شیوه نامه اولویت دهی تخصیص ارز کالاهای کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد.
شیوه نامۀ اجرایی مرحلۀ دوم آزمون المپیادهای علمی کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.
سرمربی سابق تیم‌ملی اینک در قطر رفتاری متفاوت نسبت به دوران حضورش در ایران نشان می‌دهد.
در اینجا تصاویر حیواناتی را می‌بینید که به بهترین شکل ممکن از شیوۀ حیرت‌انگیز استتار برای بقا در قلمرو طبیعت استفاده می‌کنند.
دزد‌ها معمولاً به‌صورت پنهانی از رمز ورود به آیفون اطلاع پیدا می‌کنند و پس از سرقت گوشی، به همه بخش‌های دستگاه دسترسی پیدا می‌کنند. سارقان با کمک این رمز می‌توانند گذرواژه اپل آیدی را عوض کنند، قابلیت Find My iPhone را غیرفعال نمایند و حتی دسترسی سایر محصولات اپلی فرد به دستگاه مسروقه را قطع کنند تا امکان قفل‌کردن اطلاعات وجود نداشته باشد.
رئیس فدراسیون جمعیت‌های ملی صلیب‌سرخ و هلال احمر از کمک سریع و مؤثر هلال احمر ایران به آسیب‌دیدگان زلزله ترکیه و سوریه قدردانی کرد و در نامه ای نوشت: تعهد هلال احمر ایران را تحسین می‌کنم.
معاون نظارت بر بورس‌ها گفت: در اصلاح مدل عملیاتی بازارگردانی، به‌دنبال جایگزینی صندوق‌های بازارگردانی حرفه‌ای در عوض درگیر شدن منابع ناشران هستیم.
دستگاه‌های اندرویدی به تعدادی تنظیمات مجهز شده‌اند که به شما کمک می‌کنند تا تجربه بهتری از استفاده از گوشی‌های هوشمند داشته باشید.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به استناد مصوبه طرح جامع مدیریت پسماند و در راستای برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران، سازمان مدیریت پسماند با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی نسبت به تدوین دستورالعمل احداث اتاقک پسماند به منظور استقرار مخازن ذخیره‌سازی پسماند در مجتمع‌های مسکونی بالای ۵۰ واحد در سطح شهر تهران اقدام کردند.
محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: رییس جمهوری که ۲۰میلیون رای می‌آورد، فکر می‌کند به اندازه ۲۰میلیون نفر می‌فهمد! وی افزود: یکی از مشکلات اساسی ساحت سیاسی ما نداشتن چند حزب قدرتمند است. لازمه و ابزار اساسی انتخابات، مردم سالاری و بالا بودن رای مردم، نظام حزبی است. تمام رییس‌جمهورهای ایران دو الی سه ماه مانده به انتخابات اوضاع به طوری رقم خورد که رای آوردند. وقتی کسی رییس‌جمهور می‌شود، باید از یک تشکیلات قدرتمند بیاید و آدم‌های مجرب و عالم همراهش باشند. رییس‌جمهوری باید سیستم را اداره کند، نه اینکه صبح بلند بشود و بر اساس اخبار روز تصمیمی بگیرد یا فرمانی صادر کند.
یک کارشناس اقتصادی گفت: بودجه 1402 طبق روال بودجه های سابق بسته شده است اما نقطه مثبت بودجه درآمدهای مالیاتی است که شیوه اش باید اصلاح شود.
برای سیستم‌های اندروید و اپل برنامه‌های وجود دارند که کاربرد متفاوتی دارند و در واقع برای مطلع شدن از موقعیت نوجوانان و جوانان است که برخی خانواده‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. برنامه‌های Google Family Link، iSharing، Life ۳۶۰ در واقع برای موقعیت‌ها طرحی شده‌اند. اما بااین حال از آن‌ها هم میتوانید برای پیدا کردن دستگاه و تلفن گم شده خود استفاده کنید و موقعیت مکانی آن مطلع شوید.
شیوه نامه و زمان‌بندی مزایده عمومی معادن کشور در قالب بسته سرمایه گذاری اعلام شد.
کمیته انضباطی دانشجویان، به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات دانشجویان موظف است با تاکید بر موازین شرعی، اخلاقی، قانونی و حقوقی به این تخلفات رسیدگی کند. ضرورت دارد که این برخورد، توأم با حفظ آبرو و حیثیت اجتماعی دانشجو باشد؛ از اولین مراحل تذکر و ارشاد آغاز شده و زمینه اجتناب از تخلف و میل به اصلاح را در فرد خاطی و محیط ایجاد کند.
یکی از تفاوت های جام جهانی قطر با جام جهانی روسیه زمان وقت اضافه است که از سوی داوران اعلام می شود و در برخی از بازی ها این عدد دو رقمی بوده است.
رشت- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به اینکه شیوه های دشمن برای ضربه به نظام و انقلاب تغییر کرده است، گفت: وحدت نقش کلیدی در حل مشکلات امروز جامعه است.
نحوه برگزاری نخستین دوره مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ