نحوه برگزاری نخستین دوره مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موافقان برگزاری انتخابات به شیوه تناسبی معتقدند، این کار سبد آرای جریان‌های سیاسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی شفاف و عادلانه می کند؛ اما منتقدان مصوبه مجلس می‌گویند که مصوبه مجلس به نام انتخابات تناسبی چند مدل انتخاباتی را ادغام کرده که در اجرا ایجاد مشکل می کند؛ ضمن آنکه ارتباط مستقیم مردم با نماینده را قطع می‌کند.
موافقان برگزاری انتخابات به شیوه تناسبی معتقدند این کار سبد آرای جریان‌های سیاسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی شفاف و عادلانه می کند اما منتقدان مصوبه مجلس می‌گویند که مصوبه مجلس به نام انتخابات تناسبی چند مدل انتخاباتی را ادغام کرده که در اجرا ایجاد مشکل می کند ضمن آنکه ارتباط مستقیم مردم با نماینده را قطع می‌کند.
نمایندگان نشست امروز صحن خانه ملت را به اصلاح ساختار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از شیوه معرفی نمایندگان مورد اعتماد کاندیدا‌ها برای حضور پای صندوق‌ها تا ساماندهی فرآیند‌های اجرایی توسط وزارت کشور اختصاص دادند.
برگزاری مقطع دکتری پژوهش محور مشروط به داشتن طرح پژوهشی تقاضا محور طرح پژوهشی دارای کارفرمای مشخص که برابر قرارداد، اجرای آن به مؤسسه واگذار و اعتبارات کامل آن به همراه هزینه‌های نظارت بر آن توسط کارفرما تأمین و نتیجه کار نیز تحویل گرفته می‌شود (با کارفرمای مشخص) شخصیت حقوقی اعم از دولتی و غیردولتی است که طی یک قرارداد، انجام طرح پژوهشی را به دانشگاه/مؤسسه واگذار نموده و تأمین همه هزینه‌های انجام و نظارت بر اجرای موضوع قرارداد است را تقبل می‌کند.
فعالان عرب زبان در توئیتر با انتشار پست‌های مختلف به برگزاری باشکوه نماز جمعه در مسجد الاقصی اشاره کردند.
پورعباس با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد سال آینده تنها در یک روز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شیوه برگزاری این آزمون نیز تغییر خواهد کرد به این صورت که تعداد سئوالات آن کاهش می‌یابد. در واقع تاکنون به این شکل بود که در برخی کد رشته‌ها زمان آزمون چهار ساعت و نیم تعیین شده بود که تلاش می‌کنیم زمان آزمون به سه یا سه ساعت و نیم کاهش یابد.
زمان و شیوه برگزاری دیدارهای فینال و رده‌بندی لیگ برتر والیبال اعلام شد.
انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر همانگونه که پیشتر در اطلاعیه 20 آذر خود اعلام کرده است، امسال از برگزاری جشن سالیانه صرف نظر کرده اما تقدیر از هیأت داوران و برگزیدگان این دوره را به زودی و به شیوه مقتضی انجام خواهد داد.
ملی پوش تنیس روی میز ایران با انتقاد از شیوه انتخاب بازیکنان تیم‌ملی، گفت: متاسفانه در اقدامی سلیقه ای فدراسیون بدون برگزاری رقابت انتخابی داخلی اقدام به انتخاب بازیکنانی جهت حضور در رقابت‌های قطر را دارد که این امر انگیزه و ذوق  بازیکنان جوان را کاهش می‌دهد.
فیفا گزینه‌هایی را برای تغییر شکل برگزاری جام جهانی بعدی را در نظر می‌گیرد.
رونمایی از نخستین صندوق مسکنی بورس، رونمایی از چک الکترونیک، انتقاد از شیوه محاسبه خانه های خالی و برگزاری هفتمین حراج حضوری سازمان تملیکی از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در این هفته بود.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور مجلس در خصوص تغییر شیوه انتخاب شهرداران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: قرار است شیوه انتخاب در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تغییر کند و مجلس در این زمینه طرحی دارد که قرار است در صحن علنی به بحث گذاشته شود.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: اینکه صرفا محل هایی برای برگزاری تجمعات تعیین شود کافی نیست بلکه باید در کنار آن چهارچوب و شیوه نامه برگزاری تجمعات نیز مشخص شود.
سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در حالی از نیمه دوم آبان ماه آغاز می شود که تعداد اندک تیم‌ها باعث شده تا مسئولان شیوه متفاوت با سالهای گذشته برای برگزاری این مسابقات در پیش بگیرند.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با یادآوری اینکه دوره آتی مسابقات تیمی قهرمانی جهان حکم انتخابی المپیک را دارد، گفت: با توجه به شیوه برگزاری رقابت‌ها برای کسب سهمیه کار سختی داریم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با یادآوری اینکه دوره آتی مسابقات تیمی قهرمانی جهان حکم انتخابی المپیک را دارد، گفت: با توجه به شیوه برگزاری رقابت‌ها برای کسب سهمیه کار سختی داریم.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی، سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روز‌ها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روزها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
در مناظره برنامه شیوه تقی آزاد ارمکی، با اشاره به این‌که جامعه از مجموعه‌ی بحران‌ها خسته شده و حتی شیوه‌ی برگزاری انتخابات آزارنده است، به روش اداره‌ی کشور انتقاد و آن‌را ترویج دهنده‌ی تنهایی عنوان کرد. به گفته‌ی این جامعه‌شناس ایرانیت و اسلامیت به رسمیت شناخته نشده‌اند. او در توضیح حرفش اضافه کرد: «فکر می‌کنیم انقلاب کردیم و اسلام وارد ایران شد و شیعه شدیم! ایران یک پدیده تاریخی‌ست. تاریخمند است. چرا باید از کوروش بترسیم؟ در ایران تاریخ را یک‌وجهی می‌نویسیم.»
باشگاه سپاهان به باشگاه گل گهر به خاطر تخلفات در شیوه برگزاری بازی انتقاد کرد.
دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر گفت: برگزاری کنکور به شیوه تشریحی به عدالت آموزشی نزدیکتر است.
دادگاه عمومی و انقلاب متهمان جرم معامله بر اساس اطلاعات نهانی را به پرداخت ۱۶ میلیارد تومان جریمه (معادل سه برابر سود کسب شده از جرم) محکوم کرد. معاون وقت شرکت متخلف نیز به یکسال حبس محکوم شد.
جمعی از نمایندگان اخیراً طرح «اصلاح نظام انتخابات تناسبی استانی_شهرستانی مجلس شورای اسلامی» را تدوین و به هیئت رئیسه مجلس ارائه کرده‌اند که این هیئت طرح مذکور را به کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها ارجاع داده است.
شیوه طراحی شده برای برگزاری سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر، باعث شده تا گروهی از فیلمسازان با تردید نسبت به حضور در این دوره از جشنواره بنگرند و ارزیابی‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که اگر این دوره با همین شیوه برپا شود، برخی فیلمسازان فیلم‌هایشان را برای چهلمین جشنواره فجر نگه می‌دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ