گوگل در به روزرسانی وبلاگ رسمی کروم خود اعلام کرد صفحات ناشناس اکنون می‌توانند به‌طور خودکار با خروج از کروم قفل شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اقتصاد دستورالعمل متنوع سازی روش های ورود سرمایه به کشور برای سپرده گذاری بلندمدت ارزی و سرمایه گذاری را آماده کرد.
ضوابط گمرکی جهت برگزاری پیاده‌روی اربعین شامل مواردی همچون چگونگی تشریفات گمرکی وسائط نقلیه، چگونگی تشریفات گمرکی کالاهای همراه موکب داران و میزان داروی مجاز همراه مسافر ابلاغ شد.
نحوه فروش نقدی فورس، توسط عاملیت‌ها اعلام شد
رحمت الله نوروزاف عامل حمله تروریستی شاهچراغ با اسم تشکیلاتی سلمان اسلم‌یار ابتدا از طریق فضای مجازی با یکی از سرپل‌های داعش ارتباط می‌گیرد.
شرکت بهمن دیزل دو محصول فورس ۶ تن و۸.۵ تن را نقدی می‌فروشد.
بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند، منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات ...
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
مطالعه جدید که در نشریه Cell منتشر شده است، نشان می‌دهد تنها چند ناحیه خاص دستگاه بویایی در پاسخ به فرومون‌های هشدار دهنده فعال می‌شوند. فرومون‌ها پیام‌های خطری هستند که باعث وحشت و تخلیه لانه می‌شوند. این نتایج پرسش‌هایی را در مورد نحوه پردازش اطلاعات حسی در مغز مورچه و همچنین احتمالات وسوسه‌انگیزی را برای آشکار ساختن صد‌ها گیرنده بوی دیگر مطرح می‌کند.
پس از آن که دکتر عبدالرحمن السدیس رئیس کل امور مسجدالحرام و مسجد النبی از فعال شدن فناوری‌های روز در مکه مکرمه خبر داد، ربات‌هایی در چندین مکان حرمین شریفین به زائران خدمات‌رسانی کردند. حساب ریاست کل امور مسجد جامع و مسجد النبی فیلمی از رباتی منتشر کرد که از بازدیدکنندگان مجتمع ملک عبدالعزیز که برای دیدن نحوه دوخت پرده کعبه می‌آیند استقبال می‌کند و جزئیات کامل آن را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
بانک ملت با هدف افزایش آگاهی عمومی در یک اینفوگرافی نحوه فعال‌سازی غیرحضوری حساب‌های وکالتی را تبیین کرد.
بانک ملت با هدف افزایش آگاهی عمومی در یک اینفوگرافی نحوه فعال‌سازی غیرحضوری حساب‌های وکالتی را تبیین کرد.
مدیرکل دفتر نظارت بر طیف رگولاتوری گفت: موردی از غیراستاندارد بودن پرتوگیری آنتن‌های فعال مخابراتی در کشور وجود ندارد و سطوح اندازه‌گیری از استانداردهای تعیین شده تشعشعات، پایینتر است.
اپلیکیشن کافه بازار امکانی تحت عنوان بازار کودک را برای کودکان معرفی کرده است که در آن تمام محتواهای تولید مختص رده سنی کودکان (تا ۱۰ سال) گنجانده شده است و  با فعال کردن حالت کودک، پدر و مادرها می‌توانند مطمئن باشند که سایر محتواهای موجود در بازار، به فرزندانشون نمایش داده نخواهد شد.
کافه بازار اپلیکیشنی تحت عنوان بازار کودک را برای کودکان معرفی کرده است که در آن تمام محتواهای تولید مختص رده سنی کودکان (تا ۱۰ سال) گنجانده شده است و  با فعال کردن حالت کودک، پدر و مادرها می‌توانند مطمئن باشند که سایر محتواهای موجود در بازار، به فرزندانشون نمایش داده نخواهد شد.
یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای رئیس‌جمهور به فکر بقای قدرت خود است باید ایده دور هم جمع کردن نخبگان را انجام دهد. به نظر بهترین کسی که می‌تواند این کار را انجام دهد آقای رئیسی است. البته قبول دارم ممکن است آن چهره‌ها حرف آقای رئیسی را قبول نکنند تا جمع شوند، ولی ایشان باید خواهش کنند حتی اگر آنها هم نیامدند ایشان بروند و به نحوی بتواند آن چهره‌ها را جذب به همکاری کند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا سامانه جوی با بارش‌های شدید در برخی استان‌ها فعال است به نحوی که اثرات مخاطره آمیزی در پی دارد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا سامانه جوی با بارش‌های شدید در برخی استان‌ها فعال است به نحوی که اثرات مخاطره آمیزی در پی دارد.
معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی با اشاره به توسعه زیست بوم نوآوری در کشور، نحوه حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه شبیه ساز آموزش پزشکی را تشریح کرد.
محمد مهاجری فعال سیاسی درخصوص نحوه پایان دادن به اعتراضات به صورت مسالمت‌آمیز، می‌گوید که هرچند به دلیل اینکه این اعتراضات فاقد رهبری مشخص بود شاید نتوان مطالبات آن‌ها را کاملا دسته‌بندی کرد اما فکر می‌کنم آنچه از آن حاصل می‌شود این است که به نحوی روند انتخابات را اصلاح کنیم؛ چیزی که می‌تواند به مشارکت و حضور بیشتر مردم در سرنوشت سیاسی و اجتماعی‌شان منجر شود.
در این مطلب قصد داریم نحوه فعالسازی قابلیت پشتیبان گیری واتساپ را در اندروید و iOS به شما آموزش دهیم.
iOS 16 علاوه بر بسیاری قابلیت های ویژه چند ویژگی دارد که ممکن است برای برخی خوشایند نباشد.در این مطلب به بررسی این ویژگی ها و نحوه غیرفعال کردن آنها می پردازیم.
آنطور که سخنگوی دولت گفته است فعلا تغییری در نحوه واریز یارانه ها ایجاد نخواهد شد و یارانه به صورت ماهانه پرداخت می شود.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: یک میلیون شرکت فعال اقتصادی شناسایی کردیم که بیش از ۶۰۰ هزار از آنها تاکنون اظهارنامه مالیاتی نداده اند.
«اگر اروپا علاوه بر تحریم هایِ پنجم دسامبر علیه مسکو بخواهد تحریم های گسترده تری را علیه روسیه عملیاتی کند، عملا با چالش های به مراتب گسترده ای در بحث تامین انرژی خود رو به رو خواهد شد. درست در همین نقطه است که متوجه می شویم چرا اروپایی ها به نحوی فعال در حال میانجی گری میان ایران و آمریکا با هدف احیای برجام هستند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ