اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحرکات زیرپوستی مدیران و مربیان برای آخرین خریدها ادامه دارد، شاید امروز هم اتفاقاتی در بازار رخ دهد.
سایت خبری «ترانسفرمارکت» در گزارشی به بررسی و معرفی گران‌ترین بازیکنان فوتبال در لیگ کشورمان پرداخته است.
یک نماینده مجلس گفت: بچه من به زور حرف من را نمی‌پذیرد، چه برسد به جامعه‌ای که ممکن است با من موضع هم داشته باشد. چرا باید حرف من را بپذیرد؟
مسوول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام اینکه تاکنون رویا در شرایط خوبی بسر می‌برد، گفت: می‌توان پس از آبگیری تالاب در ۳ ماه آینده و ورود دسته‌جات اولیه پرندگان مهاجر، رهاسازی مجدد رویا را در منطقه شاهد باشیم.
فرانک لمپارد، آخرین مربی چلسی در فصل گذشته، می‌گوید زمانی که به عنوان مربی به این تیم برگشت با بازیکنانی کاملا بی‌روحیه مواجه شده و روحیه تخریب‌شده مشکل اصلی چلسی است.
از پلتفرم هوش مصنوعی چت جی پی تی (ChatGPT) خواستیم که ۱۰ بدنساز برتر تمام دوران را به ترتیب فهرست کند.
مدیران شمس‌آذر قزوین به دنبال جایگزین سعید دقیقی در این باشگاه هستند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پی حواشی ایجاد شده درپی استیضاح وزیر صمت، گفت: به ما حتی دوچرخه‌ هم ندادند چه برسد به ماشین!
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پی حواشی ایجاد شده درپی استیضاح وزیر صمت، گفت: به ما حتی دوچرخه هم ندادند چه برسد به ماشین!
الساندرو باستونی، مدافع اینتر، در آستانه دیدار تیمش با بنفیکا در لیگ قهرمانان می‌گوید اینتر از حضور در این مرحله خوشحال است ولی از هیچ تیمی و از جمله بنفیکا نمی‌ترسد.
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام چهار دیدار دنبال خواهد شد که تیم‌های انتهای جدولی نفتی برای زنده نگه داشتن امید‌های خود به میدان می‌روند و تراکتور و آلومینیوم هم تیم‌های صدرنشین را تعقیب خواهند کرد.
نساجی بعد از شکست در برابر سپاهان در استادیوم شهید وطنی به خوبی می دانست برای امتیاز گیری از استقلال باید در جنگ میانه میدان بازنده نباشد.
کفش و کلاه، بخش‌های اجباری دیگری از پوشش لباس مردان بود. معانی درباره نوع کفش و کلاه در آن دوره می‌گوید: «اهالی تهران با توجه به توان مالی‌شان گیوه، چارق یا نعلین به پا می‌کردند. البته کلاه بخش مهمی از لباس مردان در آن دوران به شمار می‌رفت. یعنی هیچ مردی بدون کلاه و سرپوش در کوچه و خیابان ظاهر نمی‌شد. »
سارقان زورگیر چه برسر مربی استقلال آوردند؟
معاون وزیر اقتصاد بر بررسی پرونده مالیاتی برخی دستگاه‌های حاکمیتی تاکید کرد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان دو مثالی بودند که در این خصوص بیان شد؛ نهادهایی که هر دو مودی مالیاتی هستند و بر اساس مستندات، در سال ۱۳۹۹ -که رسیدگی هایش خاتمه یافته، هر کدام بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان مالیات پرداخته اند و در بررسی‌های نهایی نشده در سال ۱۴۰۰، پرداختی شان رشد نشان می‌دهد.
در پاییز امسال، با اعمال محدودیت‌های اینترنتی به‌علاوه خسارت‌هایی که به صورت مستقیم از قطعی اینترنت به پلتفرم‌های آنلاین وارد شد، خسارت‌هایی نیز به صورت غیرمستقیم به این کسب‌وکارها وارد شد.
مایلی کهن اعلام کرد دلش برای مربیگری تنگ شده است. اما ترجیح می‌دهد دیگر در این دنیا مربیگری نکند. خواندن حرف‌های محمد مایلی کهن با روزنامه گل خالی از لطف نیست.
نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ماه‌هاست که منتظر بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس هستند و باید این طرح هرچه زودتر سروسامان گیرد و به نتیجه برسد.
مجتبی محرمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از اتفاقاتی برای دایی رخ داده انتقاد کرد و گفت: «بقیه مسافران چه گناهی کردند که باید اذیت شوند؟ این برخورد با آدم‌های غیرعادی هم زننده است، چه برسد به علی دایی!»
فریم‌های ثبت شده از مهدی قایدی در بازی برابر مس رفسنجان فیزیولوژی انسان را زیر سوال می‌برد!
بغداد بونجاح، بازیکن تیم فوتبال السد، در گفت‌وگویی در خصوص دلایل افت خود صحبت کرد.
اگرچه آمار گلزنی تیم صدرنشین کاهش یافته اما لیگ برتر در مجموع گلهای بیشتری را در خود دارد.
لازم نیست فوراً پیامی ارسال کنید. اگر می‌خواهید در زمان خاصی به دستتان طرف مقابل برسد، پیام را در پنجره چت مانند همیشه تایپ کنید. سپس روی دکمه ارسال ضربه زده و نگه دارید و در منوی باز شده، Schedule Message را انتخاب کنید. تاریخ و زمان را انتخاب کنید، سپس روی دکمه ارسال ضربه بزنید، که دقیقا به شما می‌گوید که پیام چه زمانی ارسال می‌شود.
تیم ملوان بندرانزلی در دقیقه ۲۷ دیدار خانگی مقابل استقلال اولین گل خود در رقابت های این فصل لیگ برتر را به ثمر رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ