کیهان نوشت: اگر مهمانی ده کیلومتری غدیر امسال این‌قدر برای غربگرایان درد داشته، با مهمانی جهانی غدیر در عصر ظهور چه خواهند کرد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر آیت از منزل خارج شد، سوار پیکان شخصی‌اش شد و هنوز ماشین را روشن نکرده بود که باران گلوله بر سر و رویش باریدن گرفت. او در خون خود غلتید و آن پوشه‌ای هم که شامل اسناد و مدارکش بود، مفقود شد و دیگر نشانی از آن به دست نیامد. آن مدارک ناپدید شدند و کسی از اسرار آن آگاه نشد، اما ۲۸ سال بعد وقتی میرحسین موسوی به‌عنوان یکی از سران فتنه پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ در پازل دشمنان تاریخی این ملت قرار گرفت، این گمان تقویت شد که در اسناد و مدارک مفقودشده شهید آیت اسراری درباره میرحسین موسوی نهفته بود.
اگر قرار باشد بعد از محدودسازی تنش، مذاکرات هسته‌ای دنبال شود، این مذاکرات احتمالا در راستای رسیدن به یک برجام بروز شده خواهد بود. زیرا ایران بارها گفته که می‌خواهد مذاکرات هسته‌ای در قالب برجام دنبال شود. اما با توجه به تاریخ انقضای برجام و پایان یافتن بسیاری از بندهای غروب، اگر قرار باشد برجام دوباره احیا شود، یک برجام به‌روز شده با تعهدات هسته‌ای بیشتر و به‌روز کردن زمان‌بندی‌ها خواهد بود. حال این پرسش ایجاد می‌شود که آیا اکنون بازگشت به تعهدات برجامی برای ایران منفعتی خواهد داشت؟
کیهان نوشت: مرحوم‌هاشمی ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ در اجلاس آموزش و پرورش و در اثر مشورت‌های نادرست و گمراه کننده برخی اطرافیان گفته بود: «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روز‌ها محکمترین اقتصاد دنیا را دارند، این‌ها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند محروم شدند...
چند سال بعد از این‌که ضارب حسنعلی منصور و دوستانش به اتهام برنامه‌ریزی و ترور نخست‌وزیر دستگیر و تیرباران شدند، رییس وقت پزشکی قانونی ایران در مصاحبه با روزنامه کیهان اشتباه تیم پزشکیِ معالج در جراحی زخم ناشی از ضربه وارد شده به سر نخست‌وزیر را عامل خونریزی مغزی و مرگ او اعلام کرد.
کیوان صالحی که از رباط کریم برای تماشای دربی فینال جام حذفی راهی استادیوم آزادی شده بود، به‌ دلیل فشار بالای بازی، بعد از گل دوم پرسپولیس برابر استقلال در وقت اضافه دچار هیجان و حمله قلبی شد و متاسفانه فوت کرد.
کیوان زرگری کارتونیست روزنامه‌ی هم میهن اظهار نظر اخیر مدیر ورزشگاه آزادی را سوژهی کاریکاتور خود کرده است. رئیس ورزشگاه آزادی می‌گوید شرایط برای حضور بانوان مهیا است و از فصل بعد زنان طرفدار فوتبال می‌توانند دیدار‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی را در این ورزشگاه مشاهده کنند.
اگر وظیفه‌تان نیست پس غلط می‌کنید که به جای انجام وظایفی که بابت آن‌ها از هزار و یک‌جور رانت بهره‌مند هستید به امور دیگر می‌پردازید و بعد منتش را سر مردم می‌گذارید. وظایف تمام شورا‌های شهر‌ها مشخص است، به‌خاطر همین وظایفی که قسمت اعظم آن‌ها را انجام نمی‌دهند، هم دستمزد بالا می‌گیرند و هم از انواع رانت‌های اطلاعاتی، رانت روابط و رانت قدرت استفاده می‌کنند
روزنامه کیهان نوشت: اگر واقعا دوره هشت ساله خاتمی شکوفایی اقتصاد و سیاست و فرهنگ بود، مردم نباید با این صراحت و جدیت از آن‌ها عبور می‌کردند؛ اگر هم گفته شود مردم کم‌تجربه بودند، طبعا باید چهار سال بعد در سال ۱۳۸۸، به نامزد اصلاح‌طلبان رای می‌دادند که در مقابل ۲۴/۵ میلیون رای احمدی‌نژاد، ۱۳ میلیون رای به دست آورد.
در بررسی‌ها مشخص شد در جدال خانوادگی مرد ۳۳ ساله‌ای به نام کیوان، دامادشان به نام سعید را زخمی کرده است. سعید بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد و با مرگ تازه داماد، برادرزن وی بازداشت شد.
او که از هشتگ حجاب اجباری استفاده می‌کند، مانند همان کسانی است که در دهه ۶۰ در پیشانی دختران پونز فرو می‌کردند؛ همان کسانی که چند صباح بعد از اتمام پروژه پونزکاری، همراهان و هم‌قطاران آقای شهردار سابق شدند! همگی به دنبال سیاسی کردن موضوع بودند و هستند؛ دوستان آقای شهردار با انحرافات سیاسی در دهه‌های گذشته و خود ایشان با غرض‌ورزی‌های سیاسی در مقطع کنونی؛ که اگر این‌گونه رفتار نکنند ایده دیگری برای باقی ماندن در دنیای سیاست ندارند.
کیهان نوشت: با سفر گروسی به ایران و نشانه‌ها و آثار مثبت سفر، از جمله عدم انتشار بیانیه شورای حکام، که فضای مناسب و مثبتی ایجاد کرده بود؛ ناگاه خبر درجه اول تجدید روابط عربستان و ایران، بعد از اجلاس سه جانبه در پکن، مثل بمب در ایران و منطقه بلکه جهان صدا کرد! خبر آن چنان حائز اهمیت بوده است که اتحادیه اروپا بیانیه داد، آمریکا نتوانست موضوع را نادیده بگیرد، موج مثبت فراگیری در کشورهای اسلامی و عربی و در میان مفسران و تحلیل‌گران منطقه برخاست و همه از آثار و عوارض مثبت و تعیین‌کننده بازسازی روابط ایران و عربستان سخن گفتند، و اما یک امّای بزرگ!
کیوان بابادی که بعد از دیدار با سایپا اتهامی را به مطرح کرده بود، اکنون با اعلام کمیته انضباطی با محرومیت سه ماهه مواجه شده است.
زیدآبادی نوشت: آنکه باید ماتم بگیرد خود کیهان است، چون که از این به بعد به جای خطاب کردن سعودی‌ها با عناوین و القابی مثل: نوکران بی جیره و مواجب آمریکا، سگ‌های دست آموز صهیونیست ها، پدر تروریسم داعش، آدمکشان حرفه‌ای و.. باید آن‌ها را خادمین حرمین شرفین بنامد!
صمیمی گفت: من اولین و فوری‌ترین چه باید کرد را «گفتگو» می‌دانم. تقریبا از سه سال پیش و زمانی که کانال تلگرامی‌ام را راه‌اندازی کردم، در اولین یادداشتم در کانالم نوشتم: «گفتگو هم استراتژی هم تاکتیک». هنوز هم بر همین باورم که ما نباید خیلی قدم‌های بزرگ و خیلی جلوتر را برداشته یا درباره آن‌ها صحبت کنیم.
عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه سال ۸۹ یا ۹۰ بود که من به وکالت از آقای خاتمی و چند مسئول دیگر از روزنامه کیهان شکایت کردم، چون نسبت‌های ناروایی داده بودند؛ مرتب هم پیگیری کردیم و اخیرا دیدم به دلیل مرور زمان برای آن «منع تعقیب» زده اند. گفتم من که پرونده را نگه نداشته ام، دادستان پرونده را نگه داشته است؛ گفت در هر صورت قانون می‌گوید اگر این مدت پرونده منجر به رأی نشد، «مشمول مرور زمان» است، گفت: ما از اول می‌دانستیم که بعضی نشریات از جمله کیهان مصونیت قضایی دارند، ولی شکایت ما از آن‌ها شوخی بود؛ می‌دانستیم رسیدگی نمی‌شود و بنا هم نبود رسیدگی شود. بعد از هشت سال گفتند، چون در این مدت رسیدگی نشده دیگر امکان رسیدگی وجود ندارد؛ اعتراض هم کردیم و اعتراض ما رد شد.
پدر کیان بعد از ۶۰ روز بستری بودن در بیمارستان‌های اهواز و تهران، بعد از مرخص شدن از بیمارستان عرفان تهران، به مکانی در نزدیکی بیمارستان منتقل شده تا ادامه مراقبت‌ها در آن محل ادامه یابد.
این نوع خاص از ابرنواختر‌ها انفجاری دومرحله‌ای دارند؛ یعنی ابتدا ماه‌ها یا سال‌ها پس از انفجار اولیه موجی از پرتو ایکس به سیاره‌ها می‌رسد، سپس صد‌ها یا هزاران سال بعد، پرتو‌های کیهانی وارد عمل می‌شوند تا اثر ویرانگر قبلی را تکمیل کنند و اجازه بازیابی را به زیست‌کره ندهند.
این جملات منتشر شده در کیهان در حمایت از تیم ملی در حالی است که این روزنامه بعد از بازی ایران با انگلیس، این تیم را بی غیرت خواند و بعدا مجبورشد عذرخواهی کند.
سایمون شرکلیف، سفیر انگلیس در تهران به تیتر روزنامه «کیهان» در خصوص بازی ایران و انگلیس واکنش نشان داد.
سایمون شرکلیف، سفیر انگلیس در تهران به تیتر روزنامه «کیهان» در خصوص بازی ایران و انگلیس واکنش نشان داد.
اهواز - تروریست‌ها بعد از شهید کردن کودکان در شاه‌چراغ این بار یک نوجوان ۹ ساله را در ایذه شهید کردند.
سارق منزل بعد از دستگیری با چاقو به استواریکم امیر کیوان لو حمله می کند و او را به شهادت می رساند.
روزنامه کیهان، شانزده بهمن ۱۳۵۱، صفحه نوزده و بیست نوشت: «اولین باجه اتوماتیک کامپیوتری شروع به کار کرد. آقای «راد ـ لون» مسئول آموزش موسسه «باروس» کارت اعتبار نقدی خود را در محل مخصوص باجه اتوماتیک کامپیوتری قرار می‌دهد ۱۰ ثانیه بعد، پول نقد مورد نیاز بطور اتوماتیک در اختیار آقای «لون» قرار خواهد گرفت.
روزنامه کیهان نوشت: «حمله به سلمان رشدی نشان داد که انتقام از ارتکاب کنندگان جرم و جنایتکاران در خاک آمریکا کار سختی نیست و بعد از این ترامپ و پمپئو بیشتر احساس خطر خواهند کرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ