ماجرای قرارداد کاوه رضایی با باشگاه استقلال همچنان با حواشی و زاویه‌های جدیدی همراه است؛ حواشی‌ای که باعث می‌شود تا قرارداد او با استقلال عجیب‌تر از قبل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جزئیات قرارداد برخی بازیکنان سپاهان از سوی مجری برنامه فوتبال برتر عنوان شد.
تسنیم نوشت: شنیده‌ها حاکی است که تروریست دستگیرشده‌ی روز گذشته، فردی به نام س. اسلم‌یار، تاجیک‌تبار و اهل ولایت بدخشان است.
تاکنون خبر‌های مختلفی در مورد سری آیفون ۱۵ منتشر شده است. حالا تصاویری از نسخه اولترا نسل جدید آیفون منتشر شده که آن را با دکمه اکشن نشان می‌دهد. تصاویر تأیید می‌کنند که اپل قصد دارد سوئیچ قطع‌کردن صدا را با دکمه اکشن در کناره دستگاه جایگزین کند.
از امروز (یازدهم مردادماه) دسترسی به این اپلیکیشن امکان‌پذیر شده است.
سازمان اداری و استخدامی کشور مکلف است با همکاری مدیریت حوزه‌های علمیه، حداکثر ظرف سه ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون محتوای آموزشی موضوع این ماده را تهیه کند و حداکثر ظرف یک ماه به تأیید دبیرخانه شورایعالی انقلاب‌فرهنگی برساند.
باشگاه پرسپولیس چه تغییراتی در قرارداد علیرضا بیرانوند اعمال کرد؟
قوانین جدید نقل و انتقالاتی فدراسیون فوتبال مانع فسخ قرارداد دروازه بان تیم ملی با پرسپولیس می‌شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
تعداد ۱۵ نفر از متهمان در اواخر سال گذشته کیفرخواست آن‌ها به دادگاه ارسال و احکام این افراد نیز صادر شده، اما در حال حاضر در مرحله تجدید نظر خواهی قرار داد و با توجه به اینکه هنوز نهایی نشده نمی‌توان احکام نهایی را اعلام کرد.
جزئیات پیشنهاد لوئیس همیلتون برای امضای قرارداد جدیدش با تیم مرسدس آلمان مشخص شد.
پرونده این سرقت عجیب با ۹ متهم که برخی نزدیکان یکی از مقامات ارشد دولت سابق نیز در میان آن‌ها هستند، تحت عنوان «اختلاس، خیانت در امانت، سرقت و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی» بر اساس قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری در یکی از شعب ویژه قضایی در حال رسیدگی است.
یک منبع آگاه جزئیات جدیدی از علت آغاز درگیری اخیر مرزی با طالبان را تشریح کرد.
اسپانسر جدید باشگاه بارسلونا در مجموع 56 میلیون یورو برای تبلیغ نامش روی آستین پیراهن تیم خواهد پرداخت. نام این اسپانسر از بازی بعدی در لالیگا روی پیراهن خواهد رفت.
«حسین سبزواری» بخشدار مرکزی ایذه نیز ضمن تایید قبل حمله مرگبار به کافه‌ای در خیابان سلمان فارسی شهر ایذه و قتل اکبرلیموچی گفت: «متاسفانه ایشان با اصابت گلوله جان باختند. تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم آغاز شده است. اکبر لیموچی، سردبیر روزنامه توسعه جنوب در یک کافه در خیابان سلمان فارسی ایذه مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان این شهر، به‌رغم تلاش پزشکان به علت شدت جراحات جان باخت.»
مجلس نمایندگان آمریکا با ارائه جزئیاتی جدید مدعی شده اعضای خانواده «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا از جمله پسر او «هانتر» میلیون‌ها دلار از شرکت‌های مستقر در چین و رومانی دریافت کرده‌اند.
مهاجم برزیلی تازه وارد پرسپولیس با مبلغ بسیار بالایی راهی این تیم شد.
نشریه اتلتیک برای اولین بار جزئیات دقیق قرارداد باشگاه چلسی با میخائیلو مودریک، ستاره جوان اوکراینی، که اخیرا به آبی‌های لندن پیوست را منتشر کرد.
لوپاریزین پس از انتشار جزئیات قرارداد جدید کیلیان امباپه با پی اس جی، در مورد قرارداد لیونل مسی و نیمار نیز گزارشی جداگانه منتشر کرد.
جزئیات قرارداد کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی ایران و دستیارانش مشخص شد.
قرارداد مالی او نسبت به سری قبل پایین‌تر است و البته برای شخص کی روش خیلی مهم است که در جام جهانی حضور داشته باشد.
جزئیات انتقال پیام نیازمند دروازه‌بان ایرانی از تیم پورتیموننزه پرتغال به تیم سپاهان مشخص شد.
نشریه اسپورت جزئیاتی جدید از قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا را منتشر کرد.
کدام افراد به آبله میمون مبتلا می‌شوند؟
جزییاتی از قرارداد ساپینتو سرمربی جدید استقلال

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ