در نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی مردان مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه، در وزن ۷۲ کیلوگرم، ملی‌پوش کشورمان به مدال طلا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه محمد رستمی صفا را به ۱۵ سال حبس تعزیری، محرومیت از هرگونه خدمات دولتی و رد مال در حق شبکه بانکی کشور به میزان ۱۸۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۴۱۷ یورو، ۹۶ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۳ دلار، یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۵ ین ژاپن و ۱۹ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۲۴ ریال محکوم کرد.
سهراب مرادی، قهرمان خوش‌نام ایرانی که در المپیک ۲۰۱۶ موفق به کسب مدال طلا برای کاروان ایران در رشته وزنه‌برداری شد، به طور رسمی از دنیای حرفه‌ای در این رشته خداحافظی کرد
عضو تیم ملی وزنه برداری ایران در دسته ۸۹ کیلوگرم در رقابتهای قهرمانی آسیا دو مدال برنز حرکت دو ضرب و مجموع را به خود اختصاص داد.
وزنه بردار پرافتخار تیم ملی ایران در رقابتهای دسته ۸۹ کیلوگرم قهرمانی آسیا نتوانست به مدالی دست پیدا کند و در جایگاه هشتم ایستاد.
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک گفت: کیانوش رستمی با توجه به شرایط سنی که دارد مقداری از شرایط ویژه‌ای برخوردار است.
دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو نتوانست عنوان نخست دسته ۸۹ کیلوگرم لیگ وزنه برداری ایران را از آن خود کند.
کیانوش رستمی با وجود عدم کسب مدال مجموع، در رده ششم برترین وزنه برداران مسابقات جهانی 2022 کلمبیا قرار گرفت.
تیم ملی وزنه برداری ایران بدون کسب مدال طلا به عنوان هفتمی مسابقات جهانی دست پیدا کرد. وزنه بردار باتجربه کشورمان هم به عنوان ششمین نفر برتر این مسابقات معرفی شد.
روح‌الله رستمی موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی پاراوزنه‌برداری شد.
روح اله رستمی نماینده کشورمان در رقابت های جام جهانی وزنه برداری امارات، موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد، به یک نقره بسنده کند؛ اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است.
کیانوش رستمی با یک نقره در حرکت یکضرب و مقام چهارمی مجموع به کار خود در دسته 89 کیلوگرم مسابقات جهانی پایان داد.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته است
ملی پوش پرافتخار وزنه برداری ایران در مسابقات دسته ۸۹ کیلوگرم قهرمانی جهان در حرکت یک ضرب به عنوان دوم رسید اما در مجموع روی سکو قرار نگرفت.
اما شاید سوال این باشد که چرا اگر علی ارسلان توانایی رسیدن به مدال طلای جهان را داشت این اتفاق با او در دورانی که می‌توانست با پرچم ایران در مسابقات جهانی حاضر شود رخ نداد؟
در شبی که کشتی فرنگی ایران از کسب مدال در چهاروزن ناکام بود، علی ارسلان توانست در اولین تجربه خود مدال طلای جهان را به گردن بیاویزد.
صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی امروز به دورخیز حسن یزدانی برای کسب چهارمین مدال طلای خود پرداخت و او را یکی از مدعیان اصلی رقابتهای جهانی خواند.
دکتر علی رستمی در دیدار با مدل آوران تیم ورزشی مس در مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان (2022) با اعلام این که ورزش کارگری اولویت اول شرکت مس است، گفت: در این راستا بودجه ورزش کارگری و قهرمانی را 50 درصد افزایش داده ایم.
آخرین مدال تیم ملی والیبال زنان ایران در مسابقات رسمی در بازی‌های آسیایی سال ۱۹۶۶ به رنگ برنز به دست آمد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال با صعود به دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی شکسته شود
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.
در کشتی فرنگی تیم ایران توسط شیرزاد بهشتی در وزن 63 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم، علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا رسید
مدیرعامل جدید بانک گردشگری اعلام کرد: خدمات غیرحضوری بانک باید با تعریف خدمات جدید تا حدممکن بر اساس نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی گسترش یابد.
آیت الله سعیدی نیز در این دیدار با تاکید بر پرهیز از کارهای بدون خروجی گفت: در مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید از موازی‌کاری و پرداختن به امور حاشیه‌ای جلوگیری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ