فعالیت اقتصادی امین‌الضرب‌ها تقریبا سراسر عرصه کشور را در برداشت و او نمایندگانی در اغلب شهر‌های مهم تجاری داشته است. حتی نمایندگانی در خارج از کشور و در اروپا به خدمت دستگاه عظیم امین‌الضرب درآمده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داور فوتبال ایران گفت: فردی که رئیس هیئت فوتبال یک استان بود به من پیشنهاد سکه داد و مجبور به استعفایش کردند اما الان او مدیرعامل باشگاه استان خود است.
شهردار سنندج گفت: یک متکدی در طول ۲ ساعت تکدی‌گری ۷۰۰ هزار تومان پول جمع‌آوری کرده بود که با اخذ تعهد مبنی بر ترک تکدی‌گری به شهرستان محل سکونت خود منتقل شد. این فرد متکدی براساس اظهارات خودش از محل دست فروشی در محل سکونتش ماهیانه بیش از ۱۵ میلیون تومان درآمد داشته است.
نتایج مذکور حاکی از آن است که در سال ١٤٠١ رشته فعالیت‌های گروه کشاورزی ٤.۴- ، گروه صنایع و معادن ۶.۴ و گروه خدمات ٤.٤ درصد نسبت به سال قبل، رشد داشته است.
دادستان کل کشور به موضوع واگذاری تعدادی خودرو برای جلوگیری از استیضاح وزیر صمت ورود کرده و نتایج حاصله به منظور روشن کردن افکار عمومی در اولین فرصت به استحضار مردم شریف خواهد رسید.
داوری که پیشنهاد رشوه در یک بازی را فاش کرد و از بازی انصراف داد
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در اظهاراتی جدید مدعی شد که فکر نمی کند بارسلونا به داوران رشوه داده باشد.
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف»، دادگاه، «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف» دادگاه «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
واکنش رئیس لالیگا به افشای رشوه بارسلونا
دادگاه عالی ورزش اعلام کرد که ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، از اتهام پرداخت رشوه تبرئه شده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خواست که اتهام دریافت رشوه از سوی نمایندگان بررسی شود.
هیچ انسان خداترس و با ایمانی کل یک مجموعه را مورد افترا قرار نمی‌دهد. از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه می‌خواهیم با نظارت موثر و مستمر نگذارد بعضی از افراد با بدزبانی مرز‌های اخلاق را زیرپا بگذارند و به جای تقوای الهی درس عبور از خطوط قرمز به مردم بدهند.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اتهام به نمایندگان مجلس مبنی بر رشوه گیری از ایران خودرو تهمت زنی و حرمت شکنی آشکار و بی تقوایی محض است.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر یکی از ائمه جمعه مبنی بر اینکه همه نمایندگان مجلس رشوه گیر هستند، واکنش نشان داد.
رشوه در فینال جام‌جهانی قطر؛ فیفا قبول کرد
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: در بستر اقدامات صورت گرفته ۱۰۱ ملک و همچنین ۳۹ هکتار از اراضی تهران آزاد سازی شدند.
افشای رشوه چند بازیکن برای حضور در جام‌جهانی!
«زهرا. ج» دانشجوی مقطع دکتری رشته برق دانشگاه تهران پیش ازظهر روز شنبه، ۱۲ آذر ماه از راه‌پله طبقه دوم دانشکده برق قدیم واقع در دانشکده فنی (امیرآباد شمالی) به پایین می‌پرد. بررسی‌ها حاکی از آن است که این دانشجو در مخالفت با درخواست استاد مبنی بر درج نام یک فرد در مقاله‌اش که هیچ ارتباطی با مقاله وی ندارد، اقدام به خودکشی می‌کند.
دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ بین تیم قطر میزبان و اکوادور تحت تاثیر اتهام رشوه قطر به ۸ بازیکن تیم حریف قرار گرفته است.
به گفته دکتر پلارک اتریشی، پول‌هایی که می‌خواستند به امیرکبیر رشوه بدهند و او نمی‌گرفت، صرف کشتن او شد. رشوه خواری به مفهوم کلی شامل پیشکش، مداخل، سیورسات (زاد و توشه) و جعاله گفته می‌شد. مجموعه آن‌ها به یک نقطه می‌رسید که آن دزدی طبقه حاکمه از جیب مردم است و زیان آن بیش از همه گریبان طبقه رعیت و کسبه و افراد خرده پا را می‌گرفت.
دادستان مرکز گلستان با بیان اینکه شب گذشته یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد، افزود: این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان است هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلا بازداشت است.
پیامدهای گرمای هوا برای زنان باردار
حکم های جدید سرپرست موقت فدراسیون وزنه‌برداری برای چهره های معروف این رشته ، جو فدراسیون را تغییر داده است و جامعه وزنه‌برداری را به فدراسیون نزدیک کرده است
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، منوط کردن تغییر پست سازمانی به همراه تغییر رشته شغلی به پایان دوره آزمایشی کارمندان رسمی – آزمایشی مغایر قانون تشخیص داده شد و ابطال گردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ