براساس آخرین آمار، زنان سهم ۲۵درصدی در مدیریت زیست بوم دانش بنیان بر عهده دارند و پراکندگی و تنوع فعالیت آنها از حوزه دارو و تجهیزات پزشکی تا نرم افزار و فناوری اطلاعات را شامل می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کنکور سال ۱۴۰۲ سهم سوابق تحصیلی دانش‌آموزان ۴۰ درصد به صورت قطعی و سهم نتایج کنکور ۶۰ درصد بود.
در کنکور سال ۱۴۰۲ سهم سوابق تحصیلی دانش‌آموزان ۴۰ درصد به صورت قطعی و سهم نتایج کنکور ۶۰ درصد بود.
فینال جام جهانی زنان با حضور 11 بازیکن بارسلونا برگزار خواهد شد.
لورن جیمز در جریان پیروزی پر گل تیم زنان انگلیس نقش اصلی را ایفا کرد.
قالیباف گفت: پیشرفت زنان از افتخارات انقلاب اسلامی است. ببینید قبل و بعد از انقلاب سهم تحصیلات زنان چقدر تفاوت کرده است. پس از انقلاب زنان توانمند شده‌اند، اما مشکل ما آنجاست که از این ظرفیت و توانایی بهره نمی‌بریم.
به طور کلی بانوان در تصادفات جرحی سهم کمتری دارند، اما آمار تصادفات خسارتی آن‌ها بیشتر به نظر می‌رسد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سهم تقصیر زنان را در تصادفات خسارتی بیش از تصادفات جرحی دانست و گفت: فراوانی دریافت گواهینامه در خانم‌های پایتخت بین ۳۰ تا ۴۰ سال بیشتر است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سهم تقصیر زنان را در تصادفات خسارتی بیش از تصادفات جرحی دانست و گفت: فراوانی دریافت گواهینامه در خانم‌های پایتخت بین ۳۰ تا ۴۰ سال بیشتر است.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق آمارهای تخمین زده شده سهم زبان فارسی در وب، ۱.۷ درصد است و این زبان دهمین زبان دنیا در فضای مجازی به شمار می آید.
درسال ۱۴۰۱ سهم جمعیت بیکار فارغ التحصیل آموزش عالی از کل بیکاران ۴۰ درصد بوده است. این سهم در بین زنان نسبت به مردان و در نقاط شهری به نقاط روستایی بالاتر است. بررسی تغییرات این شاخص نشان می‌ددهد که نسبت به سال قبل ۰.۳ درصد کاهش داشته است.
در زمستان ۱۴۰۱ سهم جمعیت شاغل فارغ التحصیل آموزش عالی از کل شاغلان ۲۷.۴ درصد بوده است. این سهم در بین زنان نسبت به مردان و در نقاط شهری نسبت به نقاط روستایی بالاتر است. بررسی تغییرات این شاخص نشان می‌دهد که نسبت به فصل مشابه سال قبل ۰.۸ درصد افزایش داشته است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده اظهار امیدواری کرد که با تحت پوشش بیمه قرار گرفتن فریز تخمک و بیمه خانم‌های خانه‌دار دارای چهار فرزند، سازمان تامین اجتماعی سهم دیگری را جهت ارتقای جمعیت به عهده بگیرد.
حسین نورانی‌نژاد می‌گوید: تفاوتی که امسال داریم این است که در کنار سخنرانی و مناجات، طی سه شب خانم دکتر صدیقه شکوری‌راد، عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران و دکترای مطالعات زنان، بحث فشرده و پیوسته‌ای با عنوان «اندیشمندان مسلمان ایرانی و مسئله زن» خواهد داشت تا بلکه به سهم خودمان حرکتی در این حوزه انجام داده باشیم و اگر بازتاب خوبی بگیریم، نواندیشان دینی را به‌سمت مباحث راهگشا و همسو با مطالبات برابری‌خواهانه سوق دهیم و دست‌کم از جانب مسلمانان برابری‌خواه، این مطالبه را تقویت کنیم.
فدراسیون جهانی والیبال میزبان‌های مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس در دو گروه مردان و زنان را معرفی کرد.
پروفسور «جین آلتی»(Jane Alty) و «آیدان بیندف»(Aidan Bindoff) از «مرکز پژوهش و آموزش زوال عقل ویکینگ»(Wicking Dementia Research and Education Center) دانشگاه تاسمانی، سرپرستی یک گروه پژوهشی را بر عهده گرفتند تا بفهمند که آیا ذخیره شناختی شامل تحصیلات و بهره هوشی، کاهش شناختی مرتبط با سن را به طور مساوی در مردان و زنان کاهش می‌دهد یا خیر.
زنان بنیان خانواده و جوامع را تشکیل می‌دهند و بهنگام وقوع موقعیت‌های اضطراری، سهم مشارکت‌های مهم آنها، حتی حیاتی‌تر شده و در مقابل خانواده خود مسوولیت پذیرتر می‌شوند، اما در هنگام بحران ها، اغلب نقاط قوت و آسیب پذیری آنان، نادیده گرفته می‌شود.
مشهد ـ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ما زنان متخصص کم نداریم و نمی گوییم سهم زنان در اقتصاد ۵۰ درصد باشد اما اکنون این سهم بین ۶ تا ۱۶ درصد است که مناسب نیست.
امروز هر انسان دغدغه‌مند نسبت به آینده ایران، چه در حکومت و چه در جامعه باشد، باید با فهم درست انتقادها، اعتراض‌ها و خواسته‌های ملت، ضرورت اصلاح و تغییر را بپذیرد و از افتادن کشور در چرخه خشونت به سهم خود جلوگیری کند. باید سخن همه مردم خصوصاً مردم معترض و ناراضی را به درستی شنید.
دبیر انجمن بتن آماده با بیان این‌که سهم تراک میکسرها از آلودگی هوای تهران نیم درصد است، گفت:‌ طی تعطیلی ۱۰ روزهکارخانه‌های تولید بتن آماده در تهران ۱۰۰ میلیارد تومان به این صنعت ضرر وارد شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز زنان سهم بالایی از افتخارات کشور در عرصه‌های مختلف دارند، گفت: دولت به طور جدی به دنبال رفع مشکلات بودجه‌ای و معیشتی زنان ورزشکار است.
معاون پژوهشی مرکز تحقیقات ایدز ایران گفت: براساس آمار تخمین زده شده تعداد مبتلایان به بیماری اچ. آی. وی بالغ بر حدود ۵۵ هزار نفر در کشور است، اما آمار ثبت شده بالغ بر حدود ۲۳ هزار نفر فرد زنده است و این اختلاف موجود حاکی از آنست که افرادی مبتلا به این بیماری هستند، اما از بیماری خود بی خبر هستند!
معاون حقوقی و امور مجلس گفت: با توجه به نزدیکی زمان تدوین بودجه سال آینده باید تلاش کنیم سهم آموزش و پرورش در بودجه سال آینده به خوبی دیده شود.
وزیر امور خارجه آمریکا در توییتی نوشته است که آمریکا افرادی را که در سرکوب زنان در افغانستان سهم دارند، تحریم می‌کند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی به هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توصیه کرد با رویکرد کارشناسی اقدام به خریداری سهام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ