ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن با 8 امتیاز بیشتر نسبت به هم باشگاهی فرانسوی خود جایزه بهترین بازیکن سال جهان را کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس دیوان عدالت اداری گفت: دستگاه‌های اجرایی باید از ورود دعاوی تکراری به دیوان جلوگیری و آرای قطعی و قبلی دیوان را برای اشخاص با ادعای مشابه اجرا کنند.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مطروحه صادر کرد.
اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اخذ ۲۱۶ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال برای بازپس گیری بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان طی ۹۰ روز اخیر خبر داد.
دیوان عالی طی چند ماه اخیر بارها انتخابات فدراسیون های ورزشی را طبق قانون و به دلیل عدم پیاده شدن مقررات با شکایت معترضان ابطال کرده است و یا حکم عزل برخی مدیران ورزشی را لغو کرده است.
بدلیل نزدیکی آراء مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد برای نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی، آراء نواب رئیس مجلس در حال بازشماری است.
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز به پایان می‌رسد که به غیر از کورس برای قهرمانی، تلاش برای رسیدن به دریافت جوایز انفرادی هم ادامه دارد. اینکه چه کسی آقای گل لیگ برتر می‌شود و کفش طلا را می‌برد یا اینکه دستکش طلایی قرار است به کدام دروازه‌بان برسد، از آن دست مواردی است که باید تا انتهای رقابت‌های امروز منتظرش ماند
نتایج حاصل از نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه تحقیقاتی و خبری SAROS نشان می‌دهد که آرای «قلیچدار اوغلو» به‌بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف اعلام کرد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شفافیت آرای نمایندگان در قانون شفافیت قوای سه‌گانه به تصویب رسیده است و با تایید شورای نگهبان و در انتظار نهایی شدن، در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
شیشمان و «علی سوسلو»، مدیر موسسه تحقیقاتی ALF بر این باورند که آرای زنان محافظه‌کار ترکیه عمدتا به احزاب بزرگتری نظیر مردم جمهوری‌خواه و حزب خوب خواهد رسید. در نظرسنجی که توسط همین موسسه تحقیقاتی در ماه ژانویه انجام شد، حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه – که از قدیم حزب برتر میان این زنان رای‌دهنده بوده – مقام دوم را با ۲۶.۵ درصد رای نسبت به حزب مردم جمهوری‌خواه با ۲۹.۲ درصد رای کسب کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص پرونده‌های مختلف رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول حرفه‌ای آرای جدیدی را صادر کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص پرونده های مختلف رقابت‌های لیگ برتر آرای جدیدی را صادر کرد.
همزمان با راه‌اندازی سامانه اعلام آرای نمایندگان و انتشار داوطلبانه این آرا، آرای رئیس مجلس شورای اسلامی نیز شفاف شد.
همزمان با راه‌اندازی سامانه اعلام آرای نمایندگان و انتشار داوطلبانه این آرا، آرای رئیس مجلس شورای اسلامی نیز شفاف شد.
باشگاه های لیگ برتری مجکوم به پرداخت مطالبات بازیکنان پیشین خود شدند.
با رای کمیته انضباطی، دو بازیکن سپاهان به دلیل تخلف انجام گرفته، محروم شدند.
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را اعلام کرد.
آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره پرونده های دو باشگاه لیگ برتری و یک تیم دسته اولی فوتبال کشور منتشر شد.
آرای کمیته انضاطی فدراسیون بسکتبال درباره حواشی لیگ برتر، به سبک عجیبی اعلام شد.
به علت برخی از ابهامات آرای وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد شمارش قرار گرفت.
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال با بررسی پرونده‌های مفتوحه آرای جدیدی را صادر کرد که بر اساس یکی از آرا محمدرضا خان‌زاده بازیکن تراکتور آزاد اعلام شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را صادر کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی، هیات وزیران، شوراهای اسلامی شهر و روستا مشروح مذاکرات خود را منتشر کنند.
بر اساس جمع‌بندی آرای اعضای آکادمی چهاردهمین دوره جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نامزدهای این رقابت در بخش‌های فنی اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ