کمبود مواد مغذی در بدن خودشان را به صورت‌های مختلفی نشان می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزیا پریش، ND، یک پزشک طبیعی در مرکز سلامتی طبیعی در بولدر، کلرادو، می‌گوید: «روده سالم معمولاً زمانی به درستی کار می‌کند که یک تا دو بار در روز اجابت مزاج داشته باشید که به خوبی انجام می‌شود و به راحتی دفع را انجام می‌دهید. این حرکات روزانه روده باید عاری از علائمی مانند اسهال، یبوست و مدفوع شل باشد. سایر علائم روده سالم شامل عاری بودن از علائم مشکلات رکتوم مانند هموروئید و علائم شکمی مانند تولید گاز، نفخ و درد شکم است.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
جامه‌شورانی تصریح کرد: این بیماران باید توصیه‌های دارویی، تغذیه‌ای و ورزشی را رعایت کنند. این بیماری کمتر از ۲ تا ۴ ماه قابل برگشت خواهد بود.
سکته قلبی یک وضعیت اورژانسی است و اگر اقدامات درمانی به موقع انجام نشود، زندگی بیمار تهدید خواهد شد. علائمی که باید قبل از سکته قلبی بدانید تا از وقوع سکته قلبی پیشگیری کنید را ببینید.
هادی خانیکی نوشت: نشانه‌های سلامت و بیماری جامعه را باید به موقع دید و مدام رصد کرد. آژیر‌های سرطان وطن می‌توانند و باید راه را برای درمان جدی علائم و عوامل بقا یا بازگشت بیماری باز کنند.
بهترین راه درمان حساسیت به خمیردندان، اجتناب از مواد شیمیایی است که باعث آلرژی‌تان می‌شوند. بسیاری از افرادی که به طعم‌دهنده‌های مصنوعی خمیردندان‌ها حساسیت دارند می‌توانند از خمیردندان‌هایی استفاده کنند که در آن‌ها طعم‌دهنده‌های طبیعی به‌کاررفته است. همچنین شاید لازم باشد این افراد از خمیردندان‌هایی استفاده کنند که در آن‌ها از طعم‌های کمتر رایج خمیردندان استفاده شده است، مثل انبه یا تمشک.
یک نظرسنجی اخیر نشان داد که فقط ۴۸٪ از بزرگسالان اعتراف کردند که در عرض چند هفته پس از مشاهده علائم اولیه بیماری، حتی برای سرفه خونی یا توده غیر قابل توضیح، به پزشک مراجعه می‌کنند. هرکسی که هر یک از علائم زیر را دارد باید فوراً توسط پزشک معاینه شود؛ در حالی که در بیشتر موارد سرطان نیست، تشخیص زودهنگام آن می‌تواند تفاوت واقعی ایجاد کند و احتمالاً زندگی شما را نجات دهد.
سرطان لوزالمعده می‌تواند به سرعت به اندام‌های مجاور سرایت کند. متأسفانه اغلب تا زمانی که پیشرفته نشود، شناسایی نمی‌شود، زیرا علائم و نشانه‌های اولیه بیماری مبهم هستند. این سرطان میزان مرگ و میر بسیار بالایی دارد، به طوری که تنها حدود ۱۰ درصد از افراد مبتلا به این بیماری بیش از پنج سال پس از تشخیص زنده می‌مانند. کسانی که بیماری‌شان به موقع تشخیص داده می‌شود شانس بیشتری برای درمان موفقیت آمیز دارند.
می‌توانید بسیاری از علل درد بازو را با چند درمان ساده مدیریت کنید. با این حال، علائمی وجود دارد که نشان می‌دهد در صورت درد بازو باید فوراً به دنبال مراقبت‌های پزشکی اورژانسی باشید.
علائم اختلال حمله پانیک ممکن است با بیماری‌های دیگری مثل اختلال در تیروئید و قلب هم‌پوشانی داشته باشد. به همین دلیل باید برای تشخیص قطعی به پزشک مراجعه کرد. برای مطمئن شدن از این بیماری باید یک معاینه کامل بالینی و فیزیکی نسبت به بیمار انجام شود. در مرحله دوم نیز ممکن است آزمایشات خاصی بسته به شرایط و اوضاع برای بیمار بنویسند.
سردی دست‌ها ممکن است ناشی از کم خونی و یا افت فشار خون باشد؛ گاه به علت اشکالات عروقی، در سرما انقباض عروقی ایجاد می‌شود که باعث سرد شدن اندام انتهایی می‌شود.
آسیب دیدن بافت‌های معده موجب بروز زخم معده می‌شود که با علائمی مانند درد معده، حالت تهوع و... همراه است.
سرگیجه برای افراد بسیاری علامتی نه چندان جدی است، اما این شرایط می‌تواند به تجربه یک حمله قلبی اشاره داشته باشد. در همان مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۳ در کانادا انجام شد و در نشریه JAMA منتشر شد، تقریبا ۲۴ درصد بیماران مرد و ۲۷ درصد بیماران زن سرگیجه را به عنوان یکی از علائم مرتبط با حمله قلبی گزارش کردند.
علائمی مانند مشکلات خواب، عضلات منقبض و انرژی کم همه نشانه‌هایی است که افراد به کمبود برخی ویتامین‌ها دچار هستند و باید مکمل منیزیم مصرف کنند. بسیاری از ما احتمالا تا حدودی کمبود منیزیم داریم. پیش‌بینی می‌شود در کشور‌های توسعه‌یافته بین ۱۰ تا ۳۰ درصد از جمعیت با کمبود خفیف منیزیم مواجه باشند.
ممکن است ادرار قهوه‌ای یا قرمز به نظر برسد و این نشان می‌دهد که حاوی خون است. وقتی کلیه‌ها به هر دلیلی آسیب ببینند؛ از جمله بیماری کلیوی، سنگ کلیه، سرطان، کیست یا التهاب کلیه و ... باعث ضعیف شدن کلیه‌ها و نشت خون می‌شود. ادرار کف‌آلود نیز می‌تواند نشان‌دهنده نشت پروتئین در کلیه باشد.
زنان کمتر از مردان از اولین حمله قلبی جان سالم به در می‌برند. این ممکن است به این دلیل باشد که علائم بین جنس‌ها متفاوت است. زنان بیشتر در معرض حمله قلبی «بی صدا» یا علائم غیرعادی هستند.
گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آن‌ها را جدی بگیرید، زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد.
خوب است بدانیم در گیاهان ممکن است بسته به بخش‌های مختلف گیاه، مرحله رسیدن و فصل سال غلظت ویتامین C متفاوت باشد.
مشکلاتی که عامل ایجاد مزه فلز در دهان می‌شوند، به غیر از مشکلات کلیوی خیلی جدی نیستند. به عنوان مثال سوء هاضمه، سوزش معده و رفلاکس اسید معده می‌تواند باعث ایجاد طعم فلز مانند یا تلخ در دهان شود و مزه غذا را تغییر دهد. همچنین سرماخوردگی، عفونت سینوسی و عفونت‌های سیستم تنفس فوقانی هم می‌تواند عامل ایجاد طعم فلز در دهان باشد.
افرادی که علائمی نظیر کاهش وزن بدون علت، اسهال بدون علت و تب بدون علت را تجربه می‌کنند و دارای رفتار‌های پرخطر جنسی، سابقه اعتیاد تزریقی، تزریق خون و فرآورده‌های های خونی هستند، مشکوک به این بیماری بوده و حتماً باید برای پیگیری این بیماری به پزشک مراجعه کنند.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تا حالا ما هیچ علائمی نشنیده ایم که نشان بدهد این اعتراضات شنیده شده و چنین رویکردی از سوی حاکمیت در جهت کم کردن دامنه اعتراضات را شاهد بوده ایم. به نظر من زمان دارد دیر می شود و تغییر در رویه و رویکرد به نفع حکومت، نظام و کشور است. به هر حال اینها هم مردم هستند و مطالباتی دارند و باید مطالبات آنها شنیده شود و اگر این مطالبات با بعضی از مناسبات سازگاری ندارد، باید مبنا مطالبات مردم باشد.
درمان سکته قلب می‌تواند شامل تغییر سبک زندگی، داشتن رژیم غذایی، مصرف دارو و جراحی باشد. قبل از آن می‌خواهیم بدانیم آیا سکته قلبی خوب می‌شود یا نه؟ باید بدانید راهی برای درمان حمله قلبی وجود ندارد، شیوه‌های درمان تنها به کنترل بیماری کمک کرد و ریسک بازگشت بیماری را کاهش می‌دهند.
مریم مشکانی، استاد بیماری‌های قلبی دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله درباره اینکه «زمان طلایی درمان سکته مغزی چقدر است؟»، گفت: وقتی فرد دچار سکته قلبی می‌شود و علائمی پیدا می‌کند که موید گرفتگی عروق کرونر و سکته حاد قلبی است، باید هرچه زودتر خود را به مراکز درمانی برساند تا درمان باعث شود گرفتگی عروقش برطرف شود و احتمال سالم ماندن عضله قلبش بیشتر است.
دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست با بیان اینکه خوشبختانه آبله میمونی در دوره پنهان بیماری قابلیت انتقال ندارد، گفت: در پاندمی‌هایی مانند کووید ۱۹ که با آن مواجه شدیم، جامعه به این اتفاقات متداول بهداشتی حساس می‌شود. عملا اقدامی که باید انجام شود، این است که متولیان سلامت جامعه برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند و مردم هم اگر علائمی مانند تاول پوستی و ... دیدند به پزشک مراجعه کرده و از تماس با فردی که این علائم را دارد، اجتناب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ