رقابت های ۶ وزن پایانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی کرواسی از ظهر امروز در شهر زاگرب در حال برگزاری است که از میان ۱۰ نماینده کشورمان ۴ نفر به دیدار فینال راه یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران و عراق در حالی امروز مقابل هم قرار می‌گیرند که از نظر بازی‌های رو در رو حریف نسبت به ایران برتری دارد.
چهار بازیکن خارجی تراکتور در تمرینات این تیم حضور دارند.
هافبک فولاد خوزستان می‌گوید شرایط بازی برای بازیکنان این تیم در ورزشگاه خانگی سخت است.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از چهار محصول دانش‌بنیان پزشکی تولید شده توسط شرکت‌های فناور یک شتابدهنده رونمایی شد.
هوادار تهران چهار بازیکن جوانش را که در سهمیه‌های زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال قرار می‌گیرند، معرفی کرد.
رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این چهار پرونده تاکنون حدود ۲ هزار نفر طرح شکایت کرده‌اند که ارزش اموال برده شده حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است و ۳۳ متهم نیز شناسایی و بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات در مورد این چهار شرکت در شعب بازپرسی ۹، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نواحی مختلف دادسرای عمومی و انقلاب کرج در حال انجام است.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات ویلیام جونز متحمل شکست شد.
نتایج یک آتحقیق شامل ده‌ها کارفرما و هزاران کارمند نشان می‌دهد که تنها چهار روز کارکردن به جای پنج روز برای رفاه کارمندان مفیدتر است، بدون اینکه به میزان بهره‌وری شرکت‌ها آسیبی وارد کند.
در شرایطی که هنوز مهر امضای سومین تیم یک سرمربی مصری طی یازده روز خشک نشده بود، الرمادی چهارمین قرارداد خود را نیز امضا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و دو برنز به عنوان نایب قهرمانی تورنمنت ترکیه دست یافت.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با یک تیم در جام تختی که مرحله چهارم چرخه داخلی انتخابی تیم ملی در سال 2023 است، شرکت خواهد گرفت.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان چهار نفر به دیدار فینال صعود کردند.
چهار ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از میان این فرنگی کاران پویا دادمرز به فینال صعود کرد.
امیرحسین توخته والیبالیست و علی شریفی فرنگی‌کار کشورمان به دلیل استفاده از ماده ممنوعه به ترتیب یک و چهار سال از کلیه فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.
رقابت های ۶ وزن پایانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی کرواسی از ظهر امروز در شهر زاگرب در حال برگزاری است که از میان ۱۰ نماینده کشورمان ۴ نفر به دیدار فینال راه یافتند.
در روز دوم تورنمنت اوپن زاگرب هیچ‌کدام از چهار فرنگی‌کار ایران موفق به کسب مدال طلا نشدند.
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
فرنگی‌کار سنگین وزن کشورمان در دور دوم به مصاف صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل آذربایجان و دارنده مدال برنز المپیک ریو رفت و با برتری ۹ بر صفر راهی یک چهارم شد.
نفرات راه یافته به دیدار فینال چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان مشخص شدند.
در وزن ۶۳ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر احمت اویار از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۴ عبدالمحمد پاپی فرنگی‌کار ایرانی تیم آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
دور مقدماتی نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با معرفی فینالیست‌های چهار وزن نخست به پایان رسید.
دومین روز از رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز با مصاف مدعیان چهار وزن دوم در صربستان پیگیری می‌شود که طی آن نمایندگان کشورمان نیز به میدان خواهند رفت.
در پایان رقابتهای چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان سه ملی‌پوش ایران حذف شدند و یک نماینده به گروه بازنده‌ها رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ