در پایان مسابقات مقدماتی پویا دادمرز، مهدی محسن نژاد، سجاد ایمن طلب و علیرضا مُهمدی به دیدار فینال راه یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان دو کشتی‌گیر ایران به مرحله نیمه نهایی راه ‌پیدا کردند و سه نفر دیگر در صورت فینالیست شدن حریف‌شان به گروه شانس مجدد خواهند رفت.
مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان امروز (دوشنبه) در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.
هر ۳ فرنگی‌کار ایران در روز پایانی رقابت های رنکینگ قرقیزستان با شکست رقبای خود راهی فینال شدند.
۳ فرنگی‌کار ایران در روز پایانی رقابتهای رنکینگ قرقیزستان با برتری مقابل رقبای خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.
سه فرنگی کار ایرانی به دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در قرقیزستان راه یافتند.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمر، ناصر علیزاده و امین میرزازاده به چهار پیروزی دست پیدا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به سه پیروزی دست پیدا کرد.
دو فرنگی‌کار ایرانی به فینال تورنمنت مصر صعود کردند
محمدی در دیدار نیمه نهایی مقابل طالح ممدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۴ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. عارف محمدی، دیگر نماینده ایران در این وزن و برادر ایمان محمدی نیز در دور نخست مقابل آکر اشمید العبیدی از اتریش ۳ بر ۲ به برتری رسید.
از بین چهار نماینده کشتی فرنگی ایران در روز اول تورنمنت رنکینگ‌دار کرواسی، دو عضو تیم ملی در مسابقات جهانی بلگراد به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.
هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی برگزار شد که در پایان تیم فولاد مبارکه سپاهان و دانشگاه آزاد اسلامی قم از گروه A به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
تیم ملی کشتی فرنگی با شکست ۶ بر ۴ تیم ترکیه به عنوان قهرمان مسابقات جهانی بلگراد، در یک قدمی صعود به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفت.
ملی پوش ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با غلبه بر حریف خود در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان، راهی فینال شد.
امشب یورش سه فرنگی‌کار ایرانی برای صعود به فینال
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
در وزن ۶۳ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر احمت اویار از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۴ عبدالمحمد پاپی فرنگی‌کار ایرانی تیم آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
در روز شکست ناباورانه محمدعلی گرایی، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان صعود کردند.
3 فرنگی کار جوان ایرانی موفق به صعود به فینال رقابت های قهرمانی جوانان جهان در 5 وزن دوم شدند.
در پایان مسابقات نوبت صبح هر ۵ نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
سه نماینده کشتی فرنگی ايران موفق به صعود فینال رقابت های قهرمانی جوانان جهان شدند.
در روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان، 3 نماینده کشورمان به مرحله نیمه پایانی صعود کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ