وی درمورد اینکه آیا رای کمیته انضباطی امشب اعلام خواهد شد، توضیح داد: ممکن است امشب رای را اعلام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ضمن ارائه توضیح در مورد اظهارنظرش درباره ویژگی نمایندگان مجلس آینده گفت: ان‌شاالله این اظهارنظر‌ها بتواند کمک کند شور انتخاباتی بیشتر شود، حضرت آقا این بار بسیار زودتر از دوره‌های قبل این مسائل را مطرح کردند، زیرا مشارکت مردم اهمیت فراوانی دارد و بعد هم رقابت سالم به برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک می‌کند.
یزد- معاون میراث فرهنگی یزد علت حفره ایجاد شده در مسجد تاریخی امیرچقماق یزد را توضیح داد.
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه در زمینه اهدای اسپرم و تخمک که یکی از راه‌های درمان ناباروری است، نظرات و فتاوی متفاوتی وجود دارد، گفت: موضوع اهدای اسپرم به صورت دستورالعمل ابلاغ شده‌ای که همه مراکز درمانی بر آن صحه بگذارند، رخ نمی‌دهد بلکه بر اساس فتاوی مختلف انجام می‌شود.
بنابر این گزارش اتفاق رقم خورده برای معاون وزارت صمت هیچ ارتباطی با صنعت خودرو ندارد و فعالیت‌های اقتصادی متهم این پرونده نیز در این حوزه نبوده است. همچنین این حادثه در تاریخی اتفاق افتاده که هیچ انطباق زمانی با موضوع استیضاح وزیر سابق صمت ندارد.
معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توضیح داد: حقوق دستیاران در سال جاری نیز افزایش یافته است. بر این اساس، حقوق دستیاران مجرد، ۸ میلیون تومان و حقوق دستیاران متاهل نیز ۱۱ میلیون تومان است. علاوه بر حقوق تعیین شده، کارانه هم برای آن‌ها لحاظ می‌شود.
معاون وزیر کشور با اشاره به سخنان امروز خود مبنی بر اینکه در ماجرای مسمومیت ها، «برخی غیرمعاندان ارشاد شدند»، گفت: منظورم برخی دانش آموزان بود که تذکر گرفتند.
معاون وزیر کشور با اشاره به سخنان امروز خود مبنی بر اینکه در ماجرای مسمومیت ها، «برخی غیرمعاندان ارشاد شدند»، گفت: منظورم برخی دانش آموزان بود که تذکر گرفتند.
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به موضوعات رخ داده در مدارس قم و بروجرد گفت: با توجه به اهمیت موضوع دادستان قم با جدیت به این موضوع ورود پیدا کرده و این مسئله در حال پیگیری بوده، اما تاکنون نتیجه‌ای گرفته نشده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه صدای انفجاری که شنیده شد از پدافندی بود که ریزپرنده را مورد اصابت قرار داده بود، گفت: مردم در ابتدا نگران شده بودند، اما اطلاع رسانی به سرعت انجام گرفت.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرحوم «رکسانا امیری کیا» دانشجوی ورودی جدید امسال در دانشکده دندانپزشکی شیراز، در تاریخ ۱۹ مهر سال جاری به علت بیماری کرونا در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز بستری می‌شود که به علت عوارض بعدی ناشی از این بیماری، در تاریخ ۲۰ مهر به بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز انتقال می‌یابد.
توضیح معاون وزیر نفت درباره سهمیه‌بندی بنزین/ چرا سهمیه بنزین خودرو‌ها کاهش یافت؟
اصفهان-معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه محدوده مطالعات اکتشافی هیدروکربنی ۸کیلومتر با تپه‌های ماسه‌ای پناهگاه یخاب تلاقی دارد، درباره ابعاد این پروژه توضیحاتی داد.‌
حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه ‏قضاییه در همایش اعضای ارشاد، صلح و سازش دادستانی ویژه روحانیت سراسر کشور ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به تشریح فلسفه تشکیل دادسرای ویژه روحانیت، بیان کرد: در تمام نظام‌های قضایی جهان در کنار دادگاه‌های عام دادگاه‌های اختصاصی نیز تشکیل می‌شوند؛ به عنوان مثال دادگاه‌های نظامی که فلسفه تشکیل این دادگاه برای همگان روشن است؛ یا دادگاه ویژه جرایم افراد زیر ۱۸ سال.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: از سوی فدراسیون فوتبال توضیحی قانع‌کننده برای افکار عمومی در خصوص آرای انضباطی خواستاریم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: فردی به نام جواد حیدری که در جریان اغتشاشات قزوین کشته شد، در نزدیکی مقر فرماندهی انتظامی بوده که ابتدا با ماموران درگیر می‌شود و پس از درگیری و ۴ تیر هوایی که توسط مأموران زده می‌شود اقدام به فرار می‌کند و در نهایت پس از مدت زمانی در بین درختان یافت می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: فردی به نام جواد حیدری که در جریان اغتشاشات قزوین کشته شد، در نزدیکی مقر فرماندهی انتظامی بوده که ابتدا با ماموران درگیر می‌شود و پس از درگیری و ۴ تیر هوایی که توسط مأموران زده می‌شود اقدام به فرار می‌کند و در نهایت پس از مدت زمانی در بین درختان یافت می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: مرگ خانم دانشجوی دانشگاه صنعتی همدان اصلاً ارتباطی به ناآرامی‌های اخیر نداشته ‌و پرونده این فرد جنایی است‌ و شاکی این پرونده مشخص و متهم آن کاملاً مشخص ‌و هم اکنون در زندان به سر می برد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی گفت: زمان دقیق این فیلم مربوط به روز ۳۱ شهریور ماه است و این زن یکی از لیدر‌های اغتشاشگران در مرکز شهر تبریز بود که مقابل مصلای این شهر توسط ماموران انتظامی رصد و شناسایی شده بود.
معاون حقوقی باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه ارائه کرد.
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتشار نامه‌ای اعلام کرد: نظر به نشر اخبار کذب و برخی بی‌اساس درباره مهاجرت و فعالیت(مالکیت و فروش فیلترشکن به ایران) فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، این شایعات را تکذیب کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: آمریکا بار دیگر پیشنهاد داد که سپاه از فهرست تروریسم خارج شود و در عوض آن، ایران قاتلین حاج قاسم را فراموش کند. ایران گفت «نه».
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره بند عجیب قرارداد استراماچونی توضیحاتی ارائه کرد.
مقصود از پرداخت یارانه جدید، پوشش دادن مابه التفاوت قیمت‌های اصلاح شده و هزینه‌های جدید و قدیم است، نه شامل شدن کل مخارج زندگی خانوارهای مشمول

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ