رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: فراکسیون محیط زیست مجلس به طور جدی پیگیر ایجاد آژانس منطقه‌ای پارلمانی مقابله با تغییر اقلیم و گرد و غبار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای با استفاده از ظرفیت تولید داخل و واردات به طور هم‌زمان انجام و پیگیری می‌شود.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ به بخشنامه وزارت کشور درخصوص ایجاد محدودیت و انسداد برای حضور نمایندگان مجلس در پیگیری پروژه‌ها و مشکلات حوزه‌های انتخابیه به بهانه نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس اعتراض کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده، پیگیری ایجاد پردیس تربیت مربی پرورشی، تقویت هویت دینی و ملی با تأکید بر پرچم از مأموریت‌های معاونت پرورشی در دوره جدید تحول است.
رییس جمهور با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی کشور و مأموریت جدی دولتمردان است تاکید کرد: دستگاه‌های عضو در شورای‌عالی اشتغال مصوبات شورا را با جدیت پیگیری کنند.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از هشت سال است که یک بازار انحصاری سرویس پیامک انبوه بین هشت شرکت متمرکز شده است که مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند.
شوش - رئیس جمهور از پیگیری طرح‌های توسعه شرکت هفت‌تپه با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال در منطقه خبر داد.
لقمان رضائی گفت: مسئولینی که در شهرستان ایذه به جای پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی به فکر ایجاد شرایط استخدام خود در دولت هستند در مقابل رشد کشتی این شهر سنگ اندازی می‌کنند و چه بسا از قهرمانی و به اهتزاز درآمدن پرچم ایران ناراحت هم باشند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: با پیگیری های مقامات استانی و همچنین تلاش صادرکنندگان، محموله پرتقال و کیوی توسط ۱۰ کانتینر یخچالی از این بندر به کشور روسیه صادر شد.
مشهد ـ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به محض اطلاع از این موضوع که به اتفاقات رخ داده در یک باشگاه فوتبال غیر مجاز در مشهد اشاره داشت، موضوع به شکل جدی مورد پیگیری قرار گرفت.
نماینده مردم مرودشت گفت: «کمیسون امور داخلی کشور و شورا‌ها با توجه به آنکه بحث خودرو می‌تواند به مشکل و معضلی امنیتی تبدیل شود و نارضایتی‌های بسیاری را ایجاد کند چند جلسه با مسئولان مربوطه داشته است. اعضای کمیسیون پیگیر مشکلات افزایش قیمت بوده و امیدواریم به نتایج مثبتی برسیم.»
قرارگاه توسعه حمل و نقل عمومی و پاک که از سوی شهرداری تهران به‌منظور پیگیری قانون هوای پاک ایجاد شده بود، با توجه به وضعیت کیفیت هوای پایتخت به نظر می‌رسد در عمل توفیق چندانی نداشته است.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
رئیس جمهور در مراسم گرامی داشت روز جهانی معلولان از دستگاه‌ها و سازمان‌ها خواست ایجاد فرصت‌های اجتماعی برابر برای افراد دارای معلولیت را با جدیت دنبال کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع با بیان اینکه پیگیر ثبت جهانی غار علیصدر و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این راستا هستیم بر لزوم تشکیل کمیته‌ای برای بررسی و حل مشکلات مربوط به این غار تاکید کرد.
تیم ملی بسکتبال در حالی پیگیر اردوهای خود برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی است که شیوع یک ویروس میان ملی‌پوشان نگرانی‌هایی را بابت آمادگی برای حضور در این پنجره ایجاد کرده است.
تیم ملی بسکتبال در حالی پیگیر اردوهای خود برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی است که شیوع یک ویروس میان ملی‌پوشان نگرانی‌هایی را بابت آمادگی برای حضور در این پنجره ایجاد کرده است.
شهردار منطقه ۹، آلودگی‌های صوتی و محیطی و مشکلاتی که مجموعه فرودگاه مهرآباد به خصوص برای ساکنین غربی تهران ایجاد کرده را معضلی دانست که می‌بایست هر چه سریع‌تر حل و فصل شود.
ایران در زمان ابراهیم رئیسی برای ایجاد بلوک در برابر آمریکا و گسترش عمق استراتژیک خود با پیگیری روابط با روسیه، چین و آمریکای لاتین قصد دارد «نگاه به شرق» داشته باشد.
مجمع تشکل های ملی گردشگری با حضور رؤسای ۷ تشکل از ۹ تشکل ملی ایجاد شد تا بتواند پیگیر مطالبات این صنعت باشد.
مسعود پزشکیان: توصیه اینجانب پرهیز از ایجاد فضای تشنج و درگیری و دوری از افراد تخریب‌گر و پیگیری خواسته‌ها از طریق قانون می‌باشد.»
معاون علمی و فناوری گفت: یک کمیته پیگیری در معاونت علمی ایجاد شده که ورود شرکت‌های دانش بنیان به حوزه کشاورزی و شیلات بیشتر شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ