در میانه سخنرانی رئیس‌جمهور شبکه تلوبیون، وابسته به صدا و سیما، برای لحظاتی هک شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خوشبختانه اطلاعات مالی و حساب‌های ایثارگران که بنیاد شهید حقوق آنان را پرداخت می‌کند احیا شده است.
به گفته یک روان‌درمانگر نوجوان، بخشی از گرایش نوجوانان به سیگار مربوط به طرحواره‌های ناسازگاری می‌شود که در دوران کودکی مثل یک تله در مغز کودک هک شده است.
مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حاشیه‌های چند وقت اخیر که منجر به دوری او از کادرفنی تیم ملی شد و هک شدن صفحه اجتماعی‌اش گفت: شخصی بر اثر ناآگاهی و عدم اطلاع آن اتفاق را رقم زد اما گذشت زمان ثابت کرد که حق با من است.
طبق گفته کارشناسان شرکت Malwarebytes اعضای گروه Red Stinger ابزار‌های هک خود را ارتقا داده و از اسکریپت‌ها و زیرساخت‌های مشخص، از جمله تولیدکننده‌های URL خاص و مخرب و آدرس‌های IP مجددا استفاده می‌کنند. محققان این شرکت بعد از شناسایی دو قربانی توانستند اطلاعات بیشتری از نحوه عملکرد این گروه هکری به دست بیاورند.
تنها کاری که مهاجم برای اجرای روش GhostTouch باید انجام دهد، نزدیک شدن به محل حضور هدف است. آن‌ها می‌توانند تجهیزات خود را در مکان‌های عمومی قرار دهند تا سیگنال‌های الکترومغناطیسی را به‌ گوشی افراد ارسال کنند.
هرگز اعلان‌های مهمی را که می‌تواند باز دستگاه‌تان در برابر هکرها محافظت کند، نادیده نگیرند. این هشدارهایی است که اخیرا به طور جدی به کاربران گوگل داده شده است.
در ادامه حملات سایبری گسترده به بخش‌های مختلف رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری زبان از هک شدن سایت روزنامه اسرائیلی هاآرتص خبر دادند.
تلویزیون‌های شهرک‌نشین‌های صهیونیست با تصاویری از حملات موشکی و اصابت موشک‌ها به شهرک‌ها هک شدند.
تیم تحقیقات امنیتی گوگل (Project Zero) در پستی داخل وبلاگ خود، ادعا کرده است که دستگاه‌های دارای مودم‌های اگزینوس سامسونگ، از جمله پیکسل ۶ و ۷ در کنار گلکسی S۲۲ و A۵۳ در سطوح پایه آسیب‌پذیر هستند.
تلوبیون در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در حال بررسی فنی تصاویر منتشر شده در فضای مجازی هستیم و نتایج بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.
در میانه سخنرانی رئیس‌جمهور شبکه خبر برای لحظاتی هک شد.
یک کارشناس امنیت سایبری نسبت به هک شدن دوربین وب‌کم یا گوشی هوشمند به منظور جاسوسی هشدار داده است.
اپراتور تلفن همراه تی موبایل به عنوان یکی از بزرگترین اپراتور‌های تلفن همراه در آمریکا هدف حمله هکر‌های ناشناس قرار گرفت و اطلاعات شخصی دستکم ۳۷ میلیون آمریکایی به سرقت رفت. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
هکر‌ها در حال به کار گیری روش‌های جدید حمله هستند که از نظر کارشناسان به طور فزاینده‌ای پیچیده است. در چنین وضعیتی ما همچنان بیشتر اطلاعات خصوصی و اطلاعاتی درباره پول و حساب‌های خود را در فضای آنلاین نگه می‌داریم؛ بنابراین یک حمله هکری در سال ۲۰۲۳ می‌تواند واقعا ویرانگر باشد.
خبرگزاری فارس با انتشار یک رشته توییت، ضمن تایید خبر هک شدن این خبرگزاری توسط گروه «بلک ریوارد»، پذیرفت که بولتن‌های محرمانه این خبرگزاری که «برای آگاهی برخی مسئولان» تهیه شده، در اختیار هکرها قرار گرفته است.
فارس اعلام کرد: در حمله اخیر هکر‌ها فقط توانسته‌اند اطلاعات و اخبار روز جمعه را از بین ببرند و سایر اطلاعات و دیتابیس‌های خبرگزاری در دسترس است. همچنین ادعا‌های مربوط به حذف ۲۵۰ ترابایت اطلاعات یا پخش فیلمی به نام دوربین مدار بسته، صحت نداشته و مربوط به خبرگزاری فارس نیست.
معاون اجتماعی پلیس فتا از ورود پلیس به ماجرای هک شدن حساب کاربری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
پیگیری خبرنگار انتظامی فارس از مسوولان پلیس راهور و مرکز کنترل ترافیک پلیس تهران حاکی از آن است که هیچ‌گونه اختلالی در سیستم مربوطه رخ نداده و سامانه فوق بدون مشکل در حال اجراست.
علیرضا شریفی فارغ التحصیل الکترونیک از دانشگاه صنعتی شریف است. وی قبلا در جایگاه قائم مقام معاونت فنی، قائم مقام و مدیرکل اداره فرستنده‌های رادیویی و مدرس دانشگاه صداوسیما نیز فعالیت کرده است.
مشهد ـ مدیر تیم رسانه نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تکذیب هک‌شدن صفحه اینستاگرام آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی گفت: این صفحه همچنان در فضای مجازی در حال فعالیت است.
روزنامه یدیعوت آحارونوت از هک شدن سایت دو شرکت فعال در زمینه استخراج گاز از دریای مدیترانه برای رژیم صهیونیستی خبر داد.
ایران اینترنشنال در صفحه توییتر خود این ادعا را مطرح کرد که « گروه هکری آنانیموس از هک کردن وبسایت مجلس جمهوری اسلامی خبر داد.»
روز گذشته شایعاتی مبنی بر «هک شدن شبکه سه و دو» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
پس از آنکه یک گروه هکری تصویری را به اشتراک گذاشت و ادعا کرد یک مخزن داده این اپلیکیشن حاوی کدهای منبع و اطلاعات کاربران تیک تاک را سرقت کرده، این شبکه اجتماعی ادعاهای مذکور را هک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ