سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: خود من هم به عنوان سرمربی هر روز نیاز دارم که خودم را به روز کنم و اطلاعات دقیق‌تری داشته باشم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوش شمشیربازی اسلحه سابر ایران با شکست برابر نماینده لهستان از صعود به جمع هشت بازیکن برتر مسابقات قهرمانی جهان بازماند.
در جریان جلسه صبح امروز هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، از سه مدال‌آور کشورمان تجلیل شد.
قهرمان شمشیربازی آسیا گفت: ژاپنی‌ها چند بار ما را شکست داده بودند و با توجه به امکاناتی که داشتند، جنگ نابرابری با آنها داشتیم که خداراشکر آنها را در قهرمانی آسیا شکست دادیم.
حضور وحید امیری ،ربیع خواه، هادی ساعی، فرشاد احمدزاده،سیدصالحی، رضا مهاجری و علی پاکدامن و .. در حاشیه بازی خیریه
جواد فروغی و ناهید کیانی به عنوان پرچمدار و علی پاکدامن به عنوان مشعل دار کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو معرفی شدند.
ملی پوش شمشیربازی ایران به عنوان نماینده ایران در مراسم حمل مشعل بازی‌های آسیایی هانگژو انتخاب شد.
طلسم طلایی شمشیربازی ایران در آسیا به دست علی پاکدامن شکسته شد؛ او حالا نامش را در کتاب تاریخ این ورزش به ثبت رسانده است.
پاکدامن پس از بیست‌ودو سال توانست ایران را صاحب مدال طلای انفرادی آسیا کند و برای اولین بار بالاتر از شمشیربازان کره جنوبی قرار گرفت. آخرین نشان طلای ایران را پیمان فخری (مربی پاکدامن) سال ۲۰۰۱ به دست آورده بود.
مرحله نیمه نهایی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی اسلحه سابر با ناکامی محمد رهبری در صعود به فینال و فینالیست شدن علی پاکدامن به پایان رسید.
مرحله نیمه نهایی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی اسلحه سابر با ناکامی محمد رهبری در صعود به فینال و فینالیست شدن علی پاکدامن به پایان رسید.
محمد رهبری با شکست هم تیمی خود محمد فتوحی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شمشیربازی سابر قهرمانی آسیا صعود کرد.
علی پاکدامن و محمد رهبری با غلبه حریفانی از ژاپن و ازبکستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند.
علی پاکدامن و محمد رهبری با برتری برابر حریفانشان به جمع هشت نفر برتر مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا صعود کردند.
دیدارهای جدول ۳۲ نفره مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی اسلحه سابر، با حذف فرزاد باهرارسباران و صعود علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی به جدول ۱۶ نفره همراه بود.
دو ملی‌پوش شمشیربازی ایران در جدول اصلی رقابت‌های جام جهانی سابر در اسپانیا به رقابت خود ادامه خواهند داد.
همه می‌دانند او چه انسان شروری است و سوابق کیفری متعددش مستند در پرونده موجود است. حتی همین الان هم دوستانش دست از شرارت برنمی دارند و سنگ قبر خواهر مظلوم من را شکسته‌اند! رسیدگی به پرونده اتهامات گوران ادامه دارد و رأی دادگاه بعد از مشورت قضات صادر خواهد شد.
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در مسابقات گرندپری سئول مقابل نفر اول رنکینگ جهان شکست خورد و از صعود به یک چهارم نهایی بازماند.
با دشنام، خط و نشان کشیدن و بگیر و ببند مسأله نه تنها حل نمی شود، بلکه کلاف پیچ اندر پیچ می شود. جامعه ای با فرهنگ ایران که صدها هزار شهید برای حاکمیت اسلام و دفاع از استقلال و صیانت از هویت خود داده است نباید شاهد « فرهنگ برهنگی» باشد. این زیبنده جامعه ما نیست و ایمان دارم زنان و دختران عفیف و پاکدامن ایرانی خودشان پیشگام برای اصلاح وضع کنونی خواهند شد، اگر تندروی ها مانع نشود.
ملی‌پوش سابر کشورمان گفت: در هر مسابقه برای مدال می‌رویم و در هر مسابقه هم پتانسیل کسب مدال را داریم.
ملی پوش شمشیربازی بازی ایران در اولین بازی جدول اصلی مسابقات تونس شکست خورد و حذف شد.
علی پاکدامن نتیجه نخستین دیدار خود در رقابت های گرندپری تونس را واگذار کرد و حذف زودهنگامی از این مسابقات داشت.
در ادامه جام‌جهانی سابر در الجزایر علی پاکدامن و محمد رهبری به جمع 32 نفر برتر راه یافتند.
‎مرسلیم نوشت: بانوان مبارز و ‎پاکدامن از ارکان پیروزى نظام مقدس ما بوده و هستند. کسانى که امروز می‌خواهند با ابزار ترویج فحشا و لاابالی‌گرى باعث اختلاف‌افکنى و آبروریزى و تضعیف کشور شوند، بزودى مفتضح خواهند شد.
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: ما به ناحق مورد قضاوت قرار می‌گرفتیم و می‌خواستند تیم سابر را زمین بزنند که موفق نشدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ