مسابقات مقدماتی دو وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام اوپن زاگرب در حالی به پایان رسید که دو ملی پوش ایران فینالیست شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و دو برنز به عنوان نایب قهرمانی تورنمنت ترکیه دست یافت.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
با انصراف محمدرضا گرایی از مبارزه رده‌بندی وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی جام رنکینگ‌دار مصر، تیم سه نفره ایران با دو مدال طلا به کار خود خاتمه داد.
دو فرنگی‌کار ایرانی به فینال تورنمنت مصر صعود کردند
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای حضور در دومین رقابت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ راهی کشور مصر می‌شوند.
دارنده مدال‌های طلا و نقره امیدهای جهان گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش استان خوزستان به عنوان پاداش مدال آوری در دو سال اخیر به من داده شد و هیئت کشتی خوزستان تنها پس از دریافت این پول، آن را به حساب ما واریز کرده است.
دارنده مدال‌های طلا و نقره امیدهای جهان گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش استان خوزستان به عنوان پاداش مدال آوری در دو سال اخیر به من داده شد و هیات کشتی خوزستان تنها پس از دریافت این پول، آن را به حساب ما واریز کرده است.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی از هفته آینده آغاز می‌شود که عدم حضور دو فرنگی‌کار عنواندار در لیست نفرات دعوت شده به تمرینات، ابهامات زیادی را بوجود آورد.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی از هفته آینده آغاز می‌شود که عدم حضور دو فرنگی‌کار عنواندار در لیست نفرات دعوت شده به تمرینات، ابهامات زیادی را بوجود آورد.
با صلاحدید کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، دو تیم منتخب متشکل از ۲۴ کشتی‌گیر، اواخر ماه جاری و اواسط ماه آینده راهی تورنمنت‌های بین المللی فرانسه و کرواسی خواهند شد.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنوان‌دار کشورمان جهت حضور در رقابت‌های جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنواندار کشورمان جهت حضور در رقابت‌های جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنواندار کشورمان جهت حضور در رقابت‌های جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنواندار کشورمان جهت حضور در رقابتهای جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از برنامه‌ریزی برای اعزام فرنگی‌کاران ایران به دو تورنمنت بین‌المللی هنری دگلان در فرانسه و تورنمنت رنکینگ کرواسی خبر داد.
نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان به ۲ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
در پایان دور مقدماتی رقابتهای پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان که در اسپانیا برگزار می شود، دو ملی پوش ایران راهی فینال شدند و دو نماینده دیگر به گروه بازنده ها رفتند.
دو فینالیست سهم فرنگی‌کاران ایران در کشتی امیدهای جهان
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
مهدی محسن‌نژاد در دور اول با هان جائه چانگ از کره جنوبی مبارزه کرد که با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید.امین میرزازاده در دور نخست با علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان کشتی گرفت که با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید.
در پایان دور مقدماتی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان سه نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و دو نماینده دیگر راهی رده بندی شدند.
در پایان رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان یک مدال طلا و دو مدال نقره به نمایندگان ایران رسید.
دو طلای فرنگی‌کاران ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی
آزمایشگاه «Spiez» که از زمان جنگ جهانی دوم به‌خاطر تحقیقات خود در زمینه تهدیدات شیمیایی، بیولوژیکی و هسته‌ای شناخته می‌شود، سال گذشته از سوی سازمان بهداشت جهانی مأموریت یافت تا اولین لابراتوار در شبکه جهانی آزمایشگاه‌های با امنیت بالا باشد که در مورد همه‌گیری‌های آینده تحقیقات خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ