در ورزشگاه نقش جهان در بهترین بازی ممکن به روی هواداران سپاهانی و البته تعدادی از هواداران سیرجانی باز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال قطر از شور و شوق هواداران ارومیه‌ای سورپرایز شده است.
نساجی و الخلیج عربستان با حضور مهمانان ویژه و سرمربیان ملی در کاراتپه مقابل هم قرار گرفتند.
پلیس فرانسه یک تماشاچی توردوفرانس را در تصادف شدید زنجیره‌ای دوچرخه‌سوارها که چند مصدوم داشت مقصر دانسته و او را شناسایی کرده است.
درهای ورزشگاه آزادی ساعت ۱۴ فقط به روی تماشاگرانی که بلیت دارند، باز می‌شود.
در بازی استقلال – تراکتور تماشاگران تیم میهمان خیلی بیشتر از میزبان بود. هر چند پیش از سوت پایان بازی خیلی از آنها به سبب نتیجه ای که در بازی رقم خورد، استادیوم را ترک کردند.
یحیی گل‌محمدی بیش از صد بازی بدون حضور تماشاگران تیمش را هدایت کرد.
دیروز جمعی از تماشاگران به صورت داوطلبانه بعد از دربی صدم تهران، سکوهای ورزشگاه آزادی را از وجود زباله پاک کردند
تماشاگران شهرآورد بزرگ پایتخت تحت پوشش بیمه حوادث شرکت بیمه معلم قرار گرفتند.
گئورگی گولسیانی در مورد تماشاگرانی که از لیزر استفاده می‌کردند در اینستاگرام خود جملات جالبی را نوشت و خطاب به آنها گفت: خوش‌به‌حال شما که تنبیه‌تان دست من نیست!
پیش از شروع نیمه دوم، تماشاگران حاضر در استادیوم، با یک بطری آب یخ ساپینتو را زدند.
والری کارپین سرمربی روسیه در حاشیه تمرین این در ورزشگاه آزادی گفتگویی را انجام داد و تیم ملی ایران را بهترین تیم آسیا توصیف کرد.
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران صادر کرد.
تراکتور درآمد چندانی از محل فروش بلیت مسابقات خود ندارد و اغلب صندلی‌های بازی‌های با تماشاگر این تیم، به طور رایگان برگزار شده، اما حالا با این جریمه‌ها گویا تراکتور برای داشتن تماشاگر باید پول هم بدهد!
کارشناس فوتبال با بیان اینکه گرانی بیش از اندازه بلیت ها باعث شده تا هواداران به ورزشگاه نیایند گفت: با این روش، هواداران را فراری خواهیم داد و شاهد بازیهای لیگ با کمترین حضور تماشاگر خواهیم
هواداران تیم ملی مراکش تنها تماشاگران حاضر در جام جهانی هستند که از سوت در ورزشگاه استفاده می‌کنند.
انزلی- سرمربی تیم پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه بازی خوب و جذاب بود و جای تماشاگران در ورزشگاه خالی است، گفت: داوری بهترین اتفاق این بازی بود و از آن حمایت می کنم.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ابراز رضایت از روند تیمش گفت: تغییرات زیادی داشتیم و روز به روز شرایط بهتری را تجربه می‌کنیم.
جایزه ویژه سرباز وطن یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به پاس تلاش مجاهدانه برای روایت نزدیک از مقاومت و توجه به مردم غیر نظامی آسیب دیده از جنگ‌های منطقه است که دغدغه جدی آن شهید بزرگوار اهدا شد به «چشم ایرانی» به کارگردانی ساسان فلاح‌فر و حسن قائدی.
در روز نهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش در خواهد آمد و در همین چارچوب فیلم ابلق (نرگس آبیار) در ساعت 14 و فیلم زالاوا (ارسلان امیری) در ساعت 17 در برج میلاد اکران خواهد شد.
در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، فیلم بی همه چیز (محسن قرایی) و ساعت 17 فیلم یدو (مهدی جعفری) برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.
ساخته تونی گیلروی، یکی از مهم‌ترین آثار کارنامه این فیلمساز و در عین حال، یکی از بهترین تریلر‌هایی است که با مضمون حقوق و وکالت ساخته شده، اما این اثر چیزی فراتر از دعوا‌های حقوقی کار‌های کثیف یک وکیل برای چند موکل است و یک داستان پرتعلیق و تاثیرگذار با پایانی قابل پیش بینی برای تماشاگران حرفه‌ای سینما را با خود به همراه دارد.
ساخته آلفونزو گومز رخون داستانی را روایت می‌کند که شاید برای هر تماشاگری جذاب نباشد اما با توجه به رویارویی ادیسون و وستینگ‌هاوس، داستانی را به تصویر می‌کشد که اگر پرداخت بهتری داشت، می‌توانست به شدت توجه عمومی را به خود جلب کند و دست‌کم نبوغ این دو را نشان دهد.
«اورکا» نخستین فیلم سینمایی داستانی سحر مصیبی‌ست که با تهیه‌کنندگی مشترک ایران و قطر ساخته شده است. این فیلم پیش از این به طور غیر رسمی، در فستیوال اجیال دوحه و در بخش خارج از مسابقه نمایش داده شد و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ