ناهماهنگی دستگاه‌های دولتی اینبار در حوزه ورزش، هزاران میلیارد تومان سرمایه مردم را ازبین برده و هیچ اثری از پول سهام هواداران که تحویل مدیران منتخب دولت شده، نیست...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران با قبول شکست 54 بر 55 مقابل اندونزی، به مقام دوم مسابقات کاپ آسیا دویژن B رسید.
فیزیکدانان می‌گویند اختلاف پیش‌بینی‌های مدل استاندارد با آزمایش‌های حرکت میون می‌تواند نشانه‌ای از وجود نیروی بنیادی ناشناخته‌ای در فیزیک باشد.
غیبت دکو در اردوی پیش فصل بارسلونا با انتقادات زیادی همراه بوده و به نظر می رسد دلیل آن اختلاف با ژاوی هرناندز باشد.
«با وجود اختلاف جزئی در نتایج این رصدخانه ها، افزایش شدید دما به طور مشخص واضح است و ما شاهد تغییرات دمایی بی سابقه و گرم ترین ماه در سراسر جهان هستیم.»
رئیس ائتلاف «الفتح» در پارلمان عراق در جریان مراسمی با انتقاد از مداخلات آمریکا در عراق گفت: مایه ننگ است یک کارمند در خزانه‌داری آمریکا، کنترل عراق را در دست داشته باشد.
گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب پس از شکست پروژه‌های آشوب طلبانه که از سال گذشته آغاز شد و طرح‌های تجزیه طلبانه شان با مخالفت سایر گروه‌های معاند روبرو شد، دچار اختلاف درونی شدید شدند؛ اختلافاتی که به عملیات حذف فیزیکی مخالفین انجامید و جدیدترینش درگیری روز ۳۱ خرداد میان دو شاخه از گروهک تروریستی کومله کردستان بود که منجر به هلاکت دو عضو این گروهک و تشدید اختلافات میان آن‌ها بود.
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات که امروز (۸ تیر) برای بار دوم به نمایشگاه الکامپ رفته بود در پاسخ به خبرنگاران در مورد کندی اینترنت گفته که «شرایط اینترنت رو به بهبود است». او در ادامه به پروژه فیبر نوری و «سرعت‌های چند صد مگابیتی» اشاره کرده است.
قالیباف گفت: وزیر کشور خواستند که اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس‌جمهور گفتم؛ اینکه دوستان استیضاح را اصرار دارند حق نمایندگان است. اخطار نمایندگان هم درست است و بنده باید طبق آیین‌نامه داخلی مجلس طرح استیضاح را اعلام وصول کنم.
شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، خریدار قطری منچستریونایتد، قصد در صورت موفقیت در خرید این باشگاه قانون فعلی که اجازه اختلاف شدید بین دستمزد بازیکنان تیم نمی‌دهد را ملغی خواهد کرد.
اختلاف شدید ۲مدیر دولت: سجادی، قربان‌زاده را وتو کرد!
اختلال سراسری در اینترنت کشور برای چندمین بار است که در طول ماه‌های گذشته رخ می‌دهد.
اختلاف شدید کارشناسان داوری درباره پنالتی جنجالی استقلال
با وجود تنش‌های شدید بین شورای شهر پاریس و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بر سر ورزشگاه پارک دو پرنس گزارش‌های جدید حاکی است اختلاف دو طرف در حال حل شدن است.
به نظر می‌رسد که ریشه اختلافات بین ستاره‌های تیم ملی بلژیک بسیار قدیمی و عمیق است.
هافبک استقلال معتقد است با نمایشی برتر نسبت به نساجی قهرمان شدند.
فرهاد مجیدی نسبت به وقت کشی تیم البطائح و همچنین داوری این دیدار اعتراض کرد.
رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: علت بروز این رفتار شرورانه در شبکه‌های اجتماعی از سوی این افراد مربوط به وقوع درگیری و اختلافات پیش آمده قبلی بین ۲ نفر از اراذل اوباش سطح یک تهران بوده که پس از آنکه در یکی از کشور‌های همسایه به دلیل قاچاق مواد مخدر دچار اختلاف حساب می‌شوند با یکدیگر درگیری و تیر اندازی کرده و دامنه اختلافات خود را به داخل کشور و از طریق کری خوانی در فضای مجازی توسط نوچه‌های خود کشاندند.
اواخر هفته گذشته خبر قتل عام یک خانواده ۶ نفری به پلیس اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد مردی ۳۶ ساله به علت اختلاف مالی با یک کلاشنیکف به منزل برادر بزرگتر خود رفته و علاوه بر برادرش، همسر و چهار فرزند او را کشته است.
ایجاد اختلال در اپلیکیشن‌های پرطرفداری مانند اینستاگرام و تلگرام و حتی واتساپ در حالی گزارش می‌شود که ابراهیم رییسی در جریان مبارزات انتخاباتی خود در سال گذشته، به صراحت عنوان کرده بود که چنین برنامه‌ای در دستور کار دولت او نخواهد بود.
اختلاف بین کریستیانو رونالدو و اریک تن هاخ پس از انتقاد علنی سرمربی منچستریونایتد از رفتار این ستاره پرتغالی به اوج خود رسید.
وزش باد نسبتا شدید در جنوب غرب تهران
ملی پوشان در این استوری‌های مشترک، به سرکردگی سردار آزمون و مهدی طارمی در ماجرای برکناری یا ابقای اسکوچیچ به دو گروه مخالف تقسیم شدند تا پیام اختلاف داخلی را چهار ماه مانده به جام جهانی ۲۰۲۲ به حریفان هم‌گروه مخابره کنند!
وحید امیری مدافع، هافبک و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نشان داد که از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای در سطحی متفاوت از بازیکنان فعلی فوتبال کشور قرار دارد. او در میان اختلاف شدید در داخل تیم ملی به رهبری آزمون و طارمی، به هیچ یک از دو گروه نپیوست و یک استوری با سوژه اتحاد برای ایران منتشر کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ