تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز، تنها میهمان پیروز بازی‌های صبح امروز لیگ NBA بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئتی به نمایندگی از جامعه ایزدیان به ریاست سالم نجمان با آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق دیدار و گفت و گو کرد.
پلیس ایندیاناپولیس روز سه شنبه اعلام کرد سه جسد و یک فرد مست را در یک خودرو پارک شده در پارکینگ یک مدرسه ابتدایی پیدا کرده است.
بر اثر وقوع تیراندازی در ایالت «ایندیانا» واقع در آمریکا، یک نفر کشته و چندین تَن هم زخمی شدند.
بر اثر قوع گردباد در ایالت ایندیانا واقع در آمریکا، ۲ نفر کشته و زخمی شدند و تلاش امدادگران در جستجوی قربانیان ادامه دارد.
بر اثر قوع گردباد در ایالت ایندیانا واقع در آمریکا، ۲ نفر کشته و زخمی شدند و تلاش امدادگران در جستجوی قربانیان ادامه دارد.
روز یکشنبه توفان بخش‌هایی از جنوب و دره رودخانه اوهایو در جنوب ایندیانا را درنوردید. در پی وقوع این حادثه، حداقل یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.
طبق گزارش کلانتر، آتش سوزی ای که توسط مردی در زندان شمال غربی ایندیانا روز دوشنبه ایجاد شد به سرعت با خسارات کمی خاموش شد.
دکتر الکساندر نیکولسکو به همراه تیم تحقیقاتی‌اش پس از بررسی داده‌های مربوط به خودکشی دفتر پزشکی قانونی در ماریون ایندیانا در دسامبر ۲۰۱۶، به این نتیجه رسیدند که شمار مرگ‌های ناشی از خودکشی در هفته کامل شدن ماه به شدت افزایش یافته است و افراد بالای ۵۵ سال میانگین بیشتری در این آمار به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که اکثر این افراد بین ساعت‌های سه تا چهار عصر دست به این اقدام زده‌اند.
ستون‌های دود سیاه و سمی ناشی از آتش‌سوزی در یک کارخانه بازیافت پلاستیک در شرق ایندیانا در روز چهارشنبه باعث دستور به تخلیه حدود ۲۰۰۰ نفر از این منطقه شد.
طبق گزارش پلیس، در جریان تیراندازی در پارکی در حین برگزاری مراسم یادبود در فورت وین ایالت ایندیانا، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.
کارلوس آلکاراس اسپانیایی با برد قاطع دنیل مدودف روس به عنوان قهرمانی رقابت های ۱۰۰۰ امتیازی تنیس ایندین ولز در آمریکا دست یافت.
تیم بسکتبال فیلادلفیا با رکورد جدید ستاره کامرونی خود مقابل ایندیانا در لیگ NBA به پیروزی رسید.
دومین تنیسور برتر جهان حریف دانیل مدودف روسی در فینال مسترز ایندین ولز شد.
کارلوس آلکاراس برای نخستین بار فلیکس اوگر کانادایی را شکست داد و به نیمه‌نهایی مسترز ایندیان ولز رسید.
تیم‌های بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز و کلیولند کاوالیرز، دیدارهای صبح امروز خود را در لیگ NBA با پیروزی پشت سر گذاشتند.
نواک جوکوویچ برای دومین سال متوالی در مسابقات مسترز ایندین ولز و میامی بازی نمی‌کند.
یک زن ۵۶ ساله آمریکایی به تلاش به قتل و ضرب و جرح شدید یک دانشجوی دانشگاه ایندیانا محکوم شد.
تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در ادامه دیدارهای خود در لیگ NBA و در ثانیه پایانی مغلوب ایندیانا پیسرز شد.
تیم‌های بسکتبال آتلانتا، ایندیانا، مینه سوتا، یوتا و کلیپرز در ادامه دیدارهای خود در لیگ NBA حریفان را شکست دادند.
روزنامه ایندین اکسپرس (Indian Express) گزارش داد که سرویس اطلاعاتی قطر اخیرا هشت هندی که در گذشته از افسران نیروی دریایی هند بوده اند، به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت کرده است.
تیم‌های بسکتبال فینیکس سانز، ایندیانا پیسرز، فیلادلفیا سونی سیکسرز، تورونتو رپتورز و دالاس موریکس مقابل حریفان خود در بازی‌های پیش فصل لیگ NBA به پیروزی رسیدند.
منابع خبری از زخمی شدن سه کماندوی هلندی درپی تیراندازی پلیس در ایالت ایندیانا آمریکا خبر دادند.
فرماندار ایالتی آمریکا، در راستای  اقدامات بی ثبات کننده واشنگتن وارد تایوان شد.
رسانه های آمریکایی از مرگ یک نماینده کنگره این کشور به همراه دو دستیار خود طی حادثه تصادف در ایالت ایندیانا خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ