تیم‌های بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز و کلیولند کاوالیرز، دیدارهای صبح امروز خود را در لیگ NBA با پیروزی پشت سر گذاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کارگردان سینما با بیان اینکه «وزارت ارشاد کاملا در جریان فیلم قرار داشت»، گفت: «ما به طور کاملا آشکار و با هماهنگی وزارت ارشاد مشغول فیلم‌برداری بودیم. حتی آقای حبشی، مسئول واحد ویدیویی ارشاد به من گفت مجوز صادر شده است اما به یکباره نزدیک 30 تا 40 نفر به شکلی غیرمتعارف به محل فیلمبرداری آمدند. همزمان این افراد به محل‌های دیگر شامل دفتر کار تدوینگر، خانه خانم معتمدآریا و خانه من هم رفتند و همه وسایل را با خود بردند. در تاریخ سینمای ایران سابقه نداشته که دوربین فیلمبرداری را ببرند و معمولا هارد را می‌برند ولی اینبار دوربین را هم با خود بردند. وسایل فیلمبرداری نزدیک به 15 میلیارد تومان ارزش داشت ولی اکنون وسایل دست آنهاست و من هر روز باید هم به کسانی که از آنها وسایل را اجاره کرده‌ام، جواب پس بدهم و هم اجاره آن را پرداخت کنم. مهمتر اینکه سلامت این وسایل گران قیمت هم در خطر است.»
در این مراسم هنرمندانی و سینماگرانی چون مسعود جعفری جوزانی، کیانوش عیاری، ابوالفضل پورعرب، هارون یشایایی، غلامرضا موسوی، محمدرضا دلپاک، اصغر هاشمی، بهاره رهنما، احمد امینی، بهزاد عبدی، شهره سلطانی، حسن زاهدی، دانش اقباشاوی، اصغر نعیمی، فرهاد قائمیان، قربان محمدپور، نفیسه روشن، المیرا دهقانی، علی ژکان، آرش لاهوتی، هدیه آزبدهاک، آرش برومند، محمد رضا غفاری، شادی مختاری، سعید خانی، روانبخش صادقی، کامران ملکی، علی قائم مقامی (تهیه‌کننده فیلم پرونده باز است) و نیز علی مطهری و محمود صادقی (نمایندگان سابق مجلس) حضور داشتند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: بخشی از هارد و کیس‌ها رسید و مشغول بازیابی اطلاعات، شناسایی رابطان و هسته‌های تخریب و نقاط کور هستیم.
به گفته یک کارشناس فناوری، ذخیره سازی داده روی هارد درایو به زودی منسوخ می شود.
حداقل مشخصات مورد نیاز برای اجرای بازی Crime Boss: Rockay City روی رایانه‌های شخصی شامل پردازنده‌ی Core i۷-۴۷۹۰ یا AMD Ryzen ۵، ۱۶۰۰، کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX ۱۶۵۰ (۴ GB) یا AMD Radeon RX ۵۷۰ (۴ GB) به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۹۰ گیگابایت فضای خالی هارد می‌شود.
گارد رأس تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز، یکی از عوامل پیروزی تیمش مقابل میلواکی در لیگ NBA بود.
گارد رأس تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز، یکی از عوامل پیروزی تیمش مقابل میلواکی در لیگ NBA بود.
گارد رأس تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز، یکی از عوامل پیروزی تیمش مقابل میلواکی در لیگ NBA بود.
تیم‌های بسکتبال بوستون سلتیکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز، حریفان خود را در لیگ NBA شکست دادند.
در آغاز سلطنت ملکه، لباس‌های ملکه توسط طراحان سلطنتی هاردی آمیز و نورمن هارتنل دوخته شد اما در سال‌های اخیر آنجلا کلی خیاط شخصی الیزابت دوم بوده است.
به گواهی تاریخ، امام موسی بن جعفر(ع)، قربانی بیم و هراسی شد که هارون نسبت به از دست دادن حکومت خویش داشت اما ایشان چگونه برای حفظ تشیع مبارزه کرد که چنین بیمی نسبت به ایشان در خلفای عباسی برانگیخته شده بود؟
جریان مناظره و گفت و گوی بین امام کاظم(ع) و هارون الرشید، بهترین گواه و شاهد بر این است که خاندان پیامبر(ص) و پیشوایان معصوم(ع)، یکی از اهدافشان نابودی ظلم و ستم و اقامه حق و عدالت (تشکیل حکومت اسلامی) بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ